AnonymAnd Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Hei! Jeg skal nå flytte fra min hybel og ser at flis gulvet på badet er "brent?" Det er mye svarte flekker og mye misfarget (ikke helle gulvet er slikt men under skapet feks) Har dere noen tips til å få fjernet dette eller må helle gulvet erstartes?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Dette får du ikke bort. Det skyldes rett og slett at gulvvarmen/varmekablene har stått høyt på, og det har stått eller ligget ting på gulvflisene. Dette øker temperaturen dramatisk der flisene er dekket til. F.eks. baderomsmatter eller en haug klær eller håndklær som blir liggende en stund på gulvet kan gi sånne merker på baderomsfliser. Derfor har ikke jeg noen form for baderomsmatte på gulvet på badet mitt. Svidd er svidd, det går ikke vekk. Men jeg vil si at dette er jo ikke noe du kunne vite, så det er urettferdig av utleier å skulle kreve penger av deg for noe sånt. Da skulle han gitt advarsel om dette på forhånd. Det er noe de fleste med gulvvarme på badet vet. Vi får håpe at utleier ikke begynner å kreve deg for penger for dette, for å legge nye fliser på et baderomsgulv er svindyrt! Anonymkode: f59ef...581 1
AnonymAnd Skrevet 2. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette får du ikke bort. Det skyldes rett og slett at gulvvarmen/varmekablene har stått høyt på, og det har stått eller ligget ting på gulvflisene. Dette øker temperaturen dramatisk der flisene er dekket til. F.eks. baderomsmatter eller en haug klær eller håndklær som blir liggende en stund på gulvet kan gi sånne merker på baderomsfliser. Derfor har ikke jeg noen form for baderomsmatte på gulvet på badet mitt. Svidd er svidd, det går ikke vekk. Men jeg vil si at dette er jo ikke noe du kunne vite, så det er urettferdig av utleier å skulle kreve penger av deg for noe sånt. Da skulle han gitt advarsel om dette på forhånd. Det er noe de fleste med gulvvarme på badet vet. Vi får håpe at utleier ikke begynner å kreve deg for penger for dette, for å legge nye fliser på et baderomsgulv er svindyrt! Anonymkode: f59ef...581 Får bare håper, må informere han om dette ettersom dette ble sett først nå. Får håpe jeg ikke må erstatte flisgulvet! Takk for svaret
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Svidd flisgulv? Er det i det hele tatt mulig? Jeg vet div. belegg kan få svimerker om det legges/settes ting over dem, men flisgulv trodde jeg skulle tåle varmen. Anonymkode: ea9fd...d65
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Hvem er brann, og hva er det han merker på flis gulvet? Eller mener du kanskje at det er brannmerker på flisgulvet? (Hvordan er det mulig, forresten?) Hvorfor er det så komplisert for folk å skrive sammensatte ord på riktig måte? Det skrives ikke flis gulv og brann merker, det skrives flisgulv og brannmerker! Anonymkode: 354eb...524 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå