AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg jobber og er utdannet innen helse, og jeg har totalt angst for å gjøre feil, og jeg føler det er for mye ansvar rett og slett for psyken min. Finnes det noe jeg kan utdanne meg som, som ikke tar evigheter og som man kan tjene greit/bra på som er en jobb der man ikke kan gjøre store feil ovenfor andre vesner annet enn meg selv ? Hadde vært en befrielse å finne en jobb der psyken min og angsten for å gjøre feil kan få slappe av. Anonymkode: fce0a...dee
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Har du prøvd å gå til psykolog? Når man har angst så finner man alltid noe man tror man blir redd for, men egentlig så er det bare en rasjonalisering av den irrasjonelle frykten man allerede føler. Det er ikke sikkert du blir kvitt den selv om du blir gatefeier. Anonymkode: ea5b6...d3f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Som AB over her sier kom deg til psykolog. Ellers enn eller annen form for sekretær, hvor du bare flytter papir. Anonymkode: 88f0b...58c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Oppsøk hjelp TS. Det skal godt gjøres å finne en jobb som ikke påvirker andre mennesker på en eller annen måte. Anonymkode: 27e95...ebd 3
MortenMinstelønn Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe jeg kan utdanne meg som, som ikke tar evigheter og som man kan tjene greit/bra på som er en jobb der man ikke kan gjøre store feil ovenfor andre vesner annet enn meg selv ? Marinen 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å gå til psykolog? Når man har angst så finner man alltid noe man tror man blir redd for, men egentlig så er det bare en rasjonalisering av den irrasjonelle frykten man allerede føler. Det er ikke sikkert du blir kvitt den selv om du blir gatefeier. Anonymkode: ea5b6...d3f Jo, for jeg har det helt fint når jeg f.eks har ferie og kun meg selv å ta ansvar for. Anonymkode: fce0a...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå