Gå til innhold

Bror som ikke bryr seg..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har flere søsken der noen av de er halvsøasken. Noen av de vokste jeg ikke opp med, men har møttes i ferier etc hos vår felles forelder i oppveksten. Nå er jeg voksen og selv mamma (28 år). Broren min bor i gata og ble pappa i år. Da han flyttet hit inviterte jeg han i bursdager til barna mine, eller på besøk på middag men han avslo.. Han kjøper aldri bursdagsgaver til ungene mine feks eller gratulerer de med dagen. Kanskje får vi et 'like' på fb. 

Måtte spørre pent om jeg og barna kunne komme på barselbesøk da babyen hans ble født. Den andre gangen vi dro på besøk følte jeg at jeg og barna var en byrde på besøk og følte oss uvelkommen. Babyen er 6 mnd og vi har sett han to ganger. Prater kun med broren min om jeg møter han tilfeldig på butikk, kjøpesenter etc... Lurer på om det er han eller damen han som misliker meg sterkt. Trist.. 

Har aldri gjort han noe. Er dette vanlig i familier der man ikke vokste opp sammen? 

Anonymkode: 93eed...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

Det er vanlige i alle typer dysfunksjonelle familier. Enten man har vokst opp sammen eller ei, og du er ikke alene om å ha det sånn :) 

Hvis han ikke vil ha kontakt så lar du han være, det er ikke verdt å ha sånne mennesker i sitt liv, for du vil bare ende opp med å bli såret gang på gang på gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...