Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et tilbud om jobb. Bare det burde være nok til å si ja. Samtidig føler jeg denne jobben, eller akkurat denne stillingen, ikke helt passer meg. Har ikke fått jobbtilbudet gjennom en søkerprosess, men fordi jeg har vært på samme arbeidsstedet over en god tid og får fordel av det.

Jeg er utdannet i det relevante yrket, men jeg føler jeg mangler noe, noen egenskaper når det gjelder akkurat denne stillingen. Føler meg usikker, og har alltid hatt lav selvfølelse.

Noe i meg sier at dette blir for overveldende for meg, og at jeg kommer til å være helt utmattet etter jobb. Det er noe som krever at jeg må være "på" hele arbeidsdagen mentalt og fysisk.

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 212b3...193

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du i jobb nå? Er denne jobben relevant? Vil den nye jobben gjøre at du kommer nærmere dit du vil i fremtiden? 

Du skal jo selvfølgelig ikke leve for jobben din, men jeg mener at man som regel kan ta en litt mindre attraktiv jobb hvis den både er relevant og får deg opp og frem i karrierelivet. Du trenger jo ikke å være der i årevis. Hvis du er fornøyd der du er nå er det imidlertid ikke noe poeng. 

Lykke til med valget. Jeg håper imidlertid du ikke takker nei til mange tilbud i livet ditt bare fordi du ikke føler du er god nok. Det hadde i så fall vært veldig leit. 

Anonymkode: d95b4...74e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått et tilbud om jobb. Bare det burde være nok til å si ja. Samtidig føler jeg denne jobben, eller akkurat denne stillingen, ikke helt passer meg. Har ikke fått jobbtilbudet gjennom en søkerprosess, men fordi jeg har vært på samme arbeidsstedet over en god tid og får fordel av det.

Jeg er utdannet i det relevante yrket, men jeg føler jeg mangler noe, noen egenskaper når det gjelder akkurat denne stillingen. Føler meg usikker, og har alltid hatt lav selvfølelse.

Noe i meg sier at dette blir for overveldende for meg, og at jeg kommer til å være helt utmattet etter jobb. Det er noe som krever at jeg må være "på" hele arbeidsdagen mentalt og fysisk.

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 212b3...193

Tror du har allerede svart på spørsmålet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...