Gå til innhold

Flere enn meg som synes sæd lukter fantastisk godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som synes det? Spesielt sæden til min mann lukter ubeskrivelig godt og ikke minst smaker ubeskrivelig godt 😍😍 

Jeg begynner å lure på hvorfor jenter skal ha det til at sæd ikke er godt eller lukter godt.... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men liker mensblod, digg å slurpe i seg blodklumpene når jeg slikker. Bra med jern også. Jeg begynner å lure på hvorfor noen menn skal ha det til at mens ikke er godt eller lukter godt....

Anonymkode: 50e09...820

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men liker mensblod, digg å slurpe i seg blodklumpene når jeg slikker. Bra med jern også. Jeg begynner å lure på hvorfor noen menn skal ha det til at mens ikke er godt eller lukter godt....

Anonymkode: 50e09...820

Åh, der var du igjen.

Anonymkode: 01ed6...a99

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det lukter er smaker vondt, men syns ikke det lukter å smaker fantastisk heller.

Jeg ville ikke ønsket meg ett stearinlys, bodylotion eller parfyme som luktet sæd. Ville ikke spist det på brødskiven heller. Men i en seksuell setting så liker jeg det.

Anonymkode: b055c...70b

Skrevet
7 timer siden, Ikke ta imot jesus skrev:

Flere enn meg som synes det? Spesielt sæden til min mann lukter ubeskrivelig godt og ikke minst smaker ubeskrivelig godt 😍😍 

Synes ikke det. Av alle de mennene jeg har sugd, kan jeg ikke si at det noen gang har smakt godt, men ikke alltid like ekkelt. Sammme med lukt, fra ganske lite lukt til veldig ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Brekker meg av lukten. Utrolig kvalmt.

Anonymkode: b15ae...807

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns den lukter nøytralt, men smaken er ikke god.

Anonymkode: fb3d3...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Det har mye med hva man spiser og ikke spiser, oppskrifta jeg har nå er fantastisk og varter opp med de deiligste protein shots.

Nå trenger jeg bare og rope til dama at jeg har en protein shot på gang så kommer hun springende. Alltid spent på resultatet når hun lar det rulle på tunga som en dreven vinkjenner, kinna blåser seg opp for og gi den rette luftbalansen mens smak og aroma brer seg i munnhulen som en årgangsvin. Hun ser opp på meg og smiler.....passelig sødme, god fruktighet med hint av pasjonsfrukt og innslag av brent ananas, lukten er avdempet og rund, men får et lite trekk for at det fortsatt henger igjen litt ballelukt i lufta. Men til i morra skal jeg koke ihop en innertier 🙂

Anonymkode: 8d88e...e31

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det har mye med hva man spiser og ikke spiser, oppskrifta jeg har nå er fantastisk og varter opp med de deiligste protein shots.

Nå trenger jeg bare og rope til dama at jeg har en protein shot på gang så kommer hun springende. Alltid spent på resultatet når hun lar det rulle på tunga som en dreven vinkjenner, kinna blåser seg opp for og gi den rette luftbalansen mens smak og aroma brer seg i munnhulen som en årgangsvin. Hun ser opp på meg og smiler.....passelig sødme, god fruktighet med hint av pasjonsfrukt og innslag av brent ananas, lukten er avdempet og rund, men får et lite trekk for at det fortsatt henger igjen litt ballelukt i lufta. Men til i morra skal jeg koke ihop en innertier 🙂

Anonymkode: 8d88e...e31

What. The. Actual. Fuck? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt ikke det lukter godt. Noen ganger lukter det svært lite, noen ganger litt stramt, andre ganger lukter det svakt av klor. Ja, fra samme mann. Men godt, nei.

Anonymkode: 59959...824

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Ikke ta imot jesus said:

Spesielt sæden til min mann lukter ubeskrivelig godt og ikke minst smaker ubeskrivelig god

😂

Det er nok ikke så mange som liker sæd like mye som deg tror jeg. Hva smaker sæden til mannen din da? 

Anonymkode: 3e4b7...f1c

Gjest Warrior
Skrevet

Jenter som synes det smaker grusomt og lukter grusomt må slutte å gå etter de som bare spiser usunn mat og har dårlig hygiene. Det finnes sunne menn med god hygiene altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, syns det lukter ekkelt 

Anonymkode: 480f6...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...