AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Jeg har to vinduer på kjøkkenet som står inntil hverandre på 120 (høyde)*70 (bredde)cm hver. Det som henger her nå, som hang der når jeg flyttet inn er ett fag hvite gardiner som dekker vinduene perfekt og henger litt nedenfor dem. Hver gardin er 160*145 cm. Jeg har prøvd å lete etter gardiner som er like men uten hell. Jeg ønsker ikke lengre gardiner enn dette, og jeg vil ha dem i et lyst, lett stoff, ikke noe tunge stuegardin-aktige greier. De må også være rimelige. Hvor finner jeg dette og hva ser jeg etter? Anonymkode: d0d67...efd
Hanne67 Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Det er enkelt å sy gardiner selv, - bare se etter hvordan de tidligere gardinene er sydd. Stoff får du kjøpt flere steder.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 For eksempel hos Ikea, Princess eller Kid. Masse muligheter på nett også, skjønner ikke at det kan være vanskelig å finne ut hvor du får tak i gardiner...... Anonymkode: 1a6c3...48a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For eksempel hos Ikea, Princess eller Kid. Masse muligheter på nett også, skjønner ikke at det kan være vanskelig å finne ut hvor du får tak i gardiner...... Anonymkode: 1a6c3...48a Problemet er vel å finne gardiner i den størrelsen. Anonymkode: f1b99...883
Hanneli Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Hei 😊 Istedet for gardiner har jeg to gardinkapper. Ulempen er vel at man ikke får skygget for solen dersom du har behov for det. Jeg ble veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå