AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Dere som har polarklokke - vet dere hva den aktivitetsprosenten regnes ut i fra? Det er jo helt meningsløst om det ikke er en konkret formel her. Den går iallefal ikke etter antall kalorier forbrent eller skritt gått. Virker som den er sammensatt av alt, men finner ingenting konkret. Har testet litt og kan nesten virke som at prosenten blir høyere bare jeg skrur på «treningsknappen» helt uavhengig av om jeg faktisk trener eller ikke. Anonymkode: d71de...17d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Her står det greit forklart. https://support.polar.com/us-en/support/loop_activity_tracking_how_does_it_work Hvilken klokke har du? Jeg har Vantage M og har ikke lagt merke til at prosenten går opp om jeg trykker på treningsknappen :p Har på kontinuerlig pulsmåling som funker veldig bra. Da ser jeg hvor mye jeg har forbrent totalt i løpet av hele dagen og det oppdateres automatisk inn i Apple Health/LifeSum. Anonymkode: 9a821...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå