Gå til innhold

2003-BRUDER/BRUDGOMMER!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg svett!!!!!:oops:

Har dere ordnet alt dette allerede????????????????

Vi har jo kun booket kirke, lokalet og funnet forlovere. Vil det si at vi bør få ut finger litt faderlig fort? Vi gifter oss 26. april -03.

Jeg sliter også med å finne den perfekte kjolen. Har vært litt rundt og prøvd, men det mangler det lille ekstra på hver eneste kjole.

Skulle også ønsket å få se kjolene til dere som har den i boks.

ha en fin dag alle sammen.

Klem fra Frida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,vel........Traff spikeren på hodet!! :lol:

Jeg skal ikke ta ifra dere gleden ved å planlegge!!

Nyt det!!! Dagen går fort!!

IMAX:Ellers må jeg bare si at zaphod bør gå inn på sidene for data og skrive der, fremfor på bryllupssidene. Meta - regner med at du hever deg godt over denne personens dumme kommentarer.

-Nå var det nå engang slik at spørsmålet ble stillt i dette forumet...

Og da ville det se enda dummere ut om (dumme)jeg svarte på sidene for data.. eller??

Synes bare det er hyggelig å hjelpe andre med ting de kanskje ikke hersker helt over...

Jeg kan også se at meta har forandret på inleggene sine :hoho:

-zap :wink:

Skrevet

Til Frida:

Ikke stress - du har god tid. Det er mange her inne som planlegger i veeeldig lang tid, men det er ikke alt som må gjøres 1 år i forveien. Lokale og kirke er viktigst å få på plass tidlig, og kjole må du passe på å ha tid til justeringer osv.

Lykke til - og ikke la deg stresse av super-organiserte brides-to-be. :ler:

Skrevet

heisann alle sammen!!

He he...ja ikke få panikk dere som ikke har kommet like langt som noen av oss!! For min del vil jeg bare si at jeg bare er sånn!!Jeg elsker ting som skal planleges og ordnest...og kan jeg lage skjema der jeg krysser ut etter som jeg har fått ordnet det , er jeg overlykkelig!!! :hoho:

men men...det jeg lurte på er om noen har forlsg til salmer??det viktigste er at dette er salmer/sanger som de fleste kjenner til....også må det jo passe inn...gjerne noen som innholder kjærlighet, ekteskap o.l

Noen som har bestemmt seg for inngangs og utgangs marsj??vi har tenkt litt på bruremarsj fra Telemark inn (jeg og min pappa) også bruremarsj fra Øre(Møre) når vi går ut(jeg og min MANN) he he...tenk da....MIN MANN!!!! :D :D :D :D :rodme:

vel..det var alt for denne gang...kommer mer snart....

må komme meg ut i varmen og sola...vi har 30 grader på verandaen og klar og blå himmel....deilig!!! :briller:

kos dere videre i planleggingen mine damer og herrer!!

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Vi gifter oss 2. august 2003. Gleder meg utrolig mye, føles så lenge til... Har kommet en del igang med planleggingen.

- kirke

- lokale

- musikere

- toastmaster

- fotograf

Det er det jeg kommer på i farten. Men har en god del tanker rundt det meste... Mamma skal sy kjole til meg og en brudepike. Skal ha tre brudesvenner så der må vi kjøpe noen dresser. Stresser for tiden med å finne ut hvordan innbydelsene skal være, er ikke så lett. Prøver og å finne ut hvordan vi skal gjøre det med mat og servering. Mye som skal ordnes ja, men så har vi nå litt tid på oss også da.

Det jeg er mest bekymret for er hvor mye det kommer til å koste... Skal ha rundt 80 gjester til middag. Er studenter begge to så vi har ikke allverden med penger. Får prøve å tenke litt økonomisk på det meste, men ikke for mye: det er da en spesiell dag.

Blir spennende å følge med dere andre som skal gifte dere neste år etterhvert som det nærmer seg. Får masse bra tips her inne.

Lykke til videre med planleggingen alle sammen.

Skrevet

Hei dere,

er helt ny inne på forumet. D.v.s. jeg har surfet her ei ukes tid.

Vi har planlagt bryllup 7.juni. Hittil har vi bare ordnet kirke.

Ser at det er endel som har kommet ganske langt.

Er helt imponert! :wink:

Neste blir å finne lokaler å ha bryllupet i, og bestille catering firma.

Ellers har jeg jo tenkt ut endel. Sambo er litt vanskelig å engasjere

så lang tid i forveien.

Nei, dere får kose dere med forberedelsene!

Klem fra Louise73

Skrevet

vi klarer ikke bestemme oss om vi skal ha "live" musikk eller en dj.... min bedre halvdel er mer i dj verden og jeg heller mer mot "live" musikk... og vi blir ikke enig..... prisen er nesten den samme enten det er det ene eller de andre ....... hva skal dere andre ha ?????

Skrevet

Augustbrud2003: Vi er heller ikke 100 % sikre på hva vi vil. Vi er litt heldige da siden musikeren i vårt bryllup også er toastmaster, men det vi kommer til å gjøre for å forsøke å få alle fornøyd, er å kombinere litt live musikk og litt mp3. Da får vi i pose og sekk og vi tror vi er fornøyd med det kompromisset...

Det er veldig mange som sier det at flere gjester danser dersom man har live musikk, men jeg vet ikke... Dessuten syns jeg det avhenger veldig av hvor god musikeren er..

Skrevet

heisann!!

Vi skal ha live musikk!!Vi er så heldig at min eks svoger er en kjempegod musiker, og han har spurt oss om vi vil ta imot gaven som er at han skal spille og synge i bryllupet vårt!! :hoho:

Vi ble kjempeglad, fordi vi vet at han er kjempegod og han kan spille alle forskjellige typer musikk!!Vel...vi får vel ikke rap eller blacd metal, men alt fra Ronan Keating og Ricky Martin til gammeldans!!Dette passer oss midt i blinken!!! :wink::ler:

Dessuten vet jeg at mine onkler kommer sikkert til å ta med seg noen instrumenter og trå til når min svoger skal ha pause...har nemmelig 8 onkler og 1 tante på pappas side som alle kan synge og spille....alltid like gøy!!! :D

Tenker det blir en heidundranes fest, som det alltid blir i vår familie!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Hei.

Vi har ikke kommet langt i forhold til mange andre. Er litt redd for å planlegge bryllupet for mye. Har hørt om de som nesten var lei bryllupet da det endelig kom pga planlegging ned til minste fingerspiss.

Vi har ordnet:

Kirke, Lokaler, Musikk, Forlovere, Kjole.

Og Frida, hvis du vil se på kjoler er temaet "flere kjoler" som jeg satte i gang i vår oppe på forsiden igjen så jeg. Der er det masse fine kjoler!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...