Gå til innhold

Vegg til vegg teppe, barnerom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Bare lurte på om vegg til vegg teppe er veldig dumt til barnerom? Mener å ha hørt at det ikke er så bra å ha på rom man oppholder seg endel i. Jeg tenkte isåfall på en sånn «kort» versjon, lite peiling på hva alt kalles, men dere forstår? 🤣 Hvis ikke får jeg bare finne noe annet enn vegg til vegg og heller ha et lite teppe. Gjerne anbefal meg om du vet om noe.

Anonymkode: 50d70...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Grunnen til at det ikke er så bra er at det samler seg opp en del støv og smuss som etterhvert ikke er så bra og puste inn. Men med kort lugg og nøye og ofte støvsuging så går det nok fint.

Anonymkode: d7699...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være upraktisk med teppe når man får omgangssyken i hus 🙄 

Anonymkode: beaa2...438

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankie1985

Vegg-til-vegg-teppe er bedre enn glatt gulv når det kommer til støv i lufta og det er mer behagelig å gå på også, teppet samler støvet istedet for å virvle det opp men man må støvsuge iblant da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tepper er ikke verre enn gulv, derimot bedre synes jeg som allergiker. Støvet ligger da på gulvet, ikke i "nese og munn-høyde". Googler man det så ser man at mange av "ekspertene" sier at største problemet med tepper er at støvet ikke synes og dermed så støvsuger ikke folk like ofte som når de har harde gulv. Om du støvsuger som vanlig så vil jeg virkelig anbefale tepper! Men velg noe som er lett å renholde, tenker da spesielt på uhell med feks. urin/oppkast. 

Anonymkode: 314a2...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...