Gå til innhold

Hva er det billigste vaskemiddelet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

First price. Bruker alltid det, klærne blir rene og pene.

Anonymkode: 91bbb...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/1/2019 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Til vaskemaskin

Anonymkode: c70fa...007

Billige kan være bra og best. Billige kan også være dritt og da kaster du borte pengene dine. Best å lese gjennom tester og ikke bare kjøpe kun på pris:

https://www.klikk.no/foreldre/barn/tester-og-barneutstyr/test-av-vaskemiddel-3686709

Anonymkode: 14c6f...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.8.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Til vaskemaskin

Anonymkode: c70fa...007

Du må lese tilbudsaviser. Billigest ett sted, kan være dyrest ett annet sted. Stor pakke er ofte blilligere enn småpakker.

Vi kjøper Blenda Sensitiv i 4,5 kg pakker til en hundredelapp på tilbud hos Staples. 

Anonymkode: 1dc0f...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg vet ikke hva som er billigst men har alltid brukt Rema eller Uniq (selges på Kiwi), og de koster omtrent halvparten av Omo, pr vask. Og klærna blir jo rene. 

Anonymkode: 3d87b...541

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Europris har ofte tilbud på vaskemiddel. Om du følger med vil du se at de samme tilbudene rullerer. Dette gjelder både til klær og oppvask. 

Stor pakke Omo til 99,- ei uke. Stor pakke nøytral(5 kg), ariel(4 kg troor jeg) og effekt(10 kg!) Til 99,- ei uke. 3 pakker omo/ariel pods til 99. Neutral og ariel stor pakke til 119. Og stor pakke blenda til 129 eller noe. Disse tilbudene rullerer som regel. (Ja, jeg tråler tilbudsaviser hver uke.😂)

Jeg handler som regel vaskemiddel etter lukt og ikke merke, så bruker litt av hvert. Merker ingen forskjell på renheten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte 3 pakker à 1,175 kg Blenda Color vaskepulver i går på Europris til 99,- kr for alle tre. Det er 33 pr pakke, altså ca 20 kr under normalprisen i vanlige dagligvarebutikker.

Vet ikke om det er tilbud bare akkurat nå, eller om det er en type fast lavpris de har.

Anonymkode: 517fa...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 9.33, TMB skrev:

Hvis du bor nærme svenskegrensa er det en del å spare på å kjøpe de store pakkene der.

Like billig på Europris om det er Omo du tenker på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte 3 pakker à 1,175 kg Blenda Color vaskepulver i går på Europris til 99,- kr for alle tre. Det er 33 pr pakke, altså ca 20 kr under normalprisen i vanlige dagligvarebutikker.

Vet ikke om det er tilbud bare akkurat nå, eller om det er en type fast lavpris de har.

Rettelse på mitt innlegg; pakkene jeg kjøpte er enda større besparelse enn 20 kr pakken. 

Pakkene jeg kjøpte var 1,17 kg, mens de man kjøper på dagligvaren til rundt 51-52 kr bare har innhold på 1,04 kg. De på Europris inneholder altså litt mer pulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, K1970 skrev:

Like billig på Europris om det er Omo du tenker på?

Tenkte på Blenda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd div. billigmerker, men synes ikke de vasker så rent. Europris har ofte tilbud på vaskepulver, har kjøpt gigapakning med Ariel der veldig billig. Klærne blir rene, jeg slipper å  bruke mye penger på "kjedelig vare", og jeg har vaskepulver leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom gjerne med tips angående billig og bra flytende vaskemiddel uten parfyme! Kjøper Blenda sensitiv på butikken. Kan ikke bruke vaskepulver pga. hardt vann.

Anonymkode: 83ef9...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom gjerne med tips angående billig og bra flytende vaskemiddel uten parfyme! Kjøper Blenda sensitiv på butikken. Kan ikke bruke vaskepulver pga. hardt vann.

Faren min bruker Neutral. Den har hvit flaske og selges på steder som Kiwi etc. Inneholder ikke parfyme. 

Det er et billigere merke enn f.eks. Blenda og Omo.

Les linken til testen som er gitt i denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er tilbud bare akkurat nå, eller om det er en type fast lavpris de har.som 

3 for kr. 100 har også Coop Obs på Blenda, Omo og Milo, mix og bland tilbudetnkommer med gjevne mellomrom. 

Fordelene med Obs fremfor Europris er at pakkene ofte er nyere enn på Europris. Der virker det som om de selger varer før produktembalasjeoppdateringer. 

Rettelse på mitt innlegg; pakkene jeg kjøpte er enda større besparelse enn 20 kr pakken. 

Pakkene jeg kjøpte var 1,17 kg, mens de man kjøper på dagligvaren til rundt 51-52 kr bare har innhold på 1,04 kg. De på Europris inneholder altså litt mer pulver.

Dette har vært ett tema i forbrukerprogram på tv. Jeg husker ikke møyaktig hvordan det var men her var noe "juks" med luft ol. I pakkene. Pluss at forskjellen kan ligge i gamle og nye pakker som skrevet over. 

Rusta. Flytende Ariel stor flaske på over 2 liter, 2 flasker til kr. 99. Til hvit eller farget tøy, fritt valg. Normalpris er kr. 89 for en flaske.  Løp og kjøp  🏃‍♀️

Anonymkode: 1dc0f...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test av 17 flyttende vaskemidler til farget tøy fra dansk TÆNK August 2019:

First price blant billigste (1,05 kr pr vask) men dårlig prestasjon : 14. Plass og dårlig på det fleste egenskaper.

Coop Anglamark best men blant dyreste (2,53 kr pr vask).

Best billigmerke var Formil på 2. plass. Bra på det fleste egenskaper og kun 0,88 kr per  vask.

Ikke handler kun på pris. Vet hva du kjøper  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hamstrer på Europris når de har Omo til 20,- pakken. 

Anonymkode: ed4ce...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hamstrer på Europris når de har Omo til 20,- pakken. 

Omo på 13. plass:.1,94 kr per vask og dårlige på nesten alle egenskaper. Ikke kast bort pengene dine på dette. Formil knuser Omo på alle måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omo på 13. plass:.1,94 kr per vask og dårlige på nesten alle egenskaper. Ikke kast bort pengene dine på dette. Formil knuser Omo på alle måter...

Det som er viktigere enn testen er at jeg fortsatt er fornøyd etter mange år med Omo. ;)
Har jeg sølt noe ekstra så har jeg i Vanish. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester avdekker om vaskemiddel gjør jobben eller bare lukter godt, er mer viktige enn synsing. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...