Gå til innhold

Jeg har gjort noe ulovlig og jeg vurderer å melde meg til politiet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig samvittighet for noe jeg gjorde på en fest, tror jeg må i fengsel om jeg melder meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: 87784...0fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meld deg selv til politiet, det er ikke verdt det.

Anonymkode: e7eae...560

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type handling va det?? 

Anonymkode: 57cab...88b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort da?

Anonymkode: 27eae...888

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva har du gjort da?

Anonymkode: 27eae...888

Jeg var veldig full og lå med ei jente imens hu sov😢 jeg er ikke typen til å gjøre noe sånt, det bare skjedde

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke meld deg selv til politiet, det er ikke verdt det.

Jeg har personlig meldt meg selv til politiet og det var verdt det. Politiet vil ikke angripe TS, de er bare etter å forbedre samfunnet. 

Til TS: Du bør anmelde deg selv. Spesielt hvis det du har gjort er alvorlig.

Anonymkode: a781b...904

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Slike spørsmål bør TS ikke svare på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du bestemme deg for selv. Dersom du har voldtatt et annet menneske så snakk med en advokat om det. Sammen så kommer dere fram til en god løsning.

Anonymkode: c55ea...409

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig full og lå med ei jente imens hu sov😢 jeg er ikke typen til å gjøre noe sånt, det bare skjedde

Du lå ikkje med hun, du voldtekt henner. Og du er tydeligvis typen, ikkje bagatellser alvorlig kriminelle handlinger 

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dra heller til politiet enn å fortelle fremmede hvilken lovbrudd du har begått. 

• Liker 5
Skrevet

En liten rettelse; Du er jo typen til å gjøre noe sånt når du faktisk gjorde noe sånt. Hadde du ikke vært typen til å gjøre noe sånt så hadde du faktisk ikke gjort noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis typen til å gjøre noe sånt 

nei sånt «skjer» bare ikke, det er en bevisst handling 

Anonymkode: bfd4f...e22

• Liker 12
Skrevet

Jeg ville ikke gått til politiet, men jeg hadde sikkert ydmykt gått til den jenta og bedt om unnskyldning. Dette vil lette på samvittigheten din, og hun vil kanskje også føle seg bedre (hvis hun vet om det, da?). Hun blir sikkert veldig sint (og flau), så det er viktig å være ydmyk - og selvfølgelig enig i all drittslenging hun måtte komme med. Du har ikke noe selvforsvar.

Det er bra at du vil gjøre det riktige, men det riktige er å gå til offeret (først, i hvert fall!). Lykke til!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette må du bestemme deg for selv. Dersom du har voldtatt et annet menneske så snakk med en advokat om det. Sammen så kommer dere fram til en god løsning.

Anonymkode: c55ea...409

TS kan ikke bestemme selv lenger. Folk glemmer at å snakke om lovbrudd på nett er akkurat som å rope foran mennesker i gaten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tibbie said:

Jeg ville ikke gått til politiet, men jeg hadde sikkert ydmykt gått til den jenta og bedt om unnskyldning. Dette vil lette på samvittigheten din, og hun vil kanskje også føle seg bedre (hvis hun vet om det, da?). Hun blir sikkert veldig sint (og flau), så det er viktig å være ydmyk - og selvfølgelig enig i all drittslenging hun måtte komme med. Du har ikke noe selvforsvar.

Det er bra at du vil gjøre det riktige, men det riktige er å gå til offeret (først, i hvert fall!). Lykke til!

TS har sagt det til internett så nå vet politiet hva TS har gjort. Neste steget blir å anmelde seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ned på stasjonen i morgen, klarer ikke sitte med det her for meg selv😥

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ned på stasjonen i morgen, klarer ikke sitte med det her for meg selv😥

Hva med heller å ta kontakt med jenta det gjelder og forklare hva du mener har skjedd, be om unnskyldning og evt ta det videre derfra. 

Anonymkode: e87b3...5b7

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dårlig samvittighet for noe jeg gjorde på en fest, tror jeg må i fengsel om jeg melder meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre😞

Snakk med henne først tenker jeg. Si at du vil tilstå alt hvis hun anmelder. 

• Liker 6
Skrevet

Tror ikke det er ¨innafor¨ å legge ut tabeller for fallhøyde vdr. henging, -forlag til typer gass, og sånt...

a.

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, det er ditt liv det går utover hvis du melder deg selv. Du har blitt advart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...