AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Jeg har tatt opp kontakten igjen med en venninne. Vi har ikke hatt kontakt på ca. halvannet år. Siste ukene har vi dratt på to forestillinger og kino sammen. Vi har hatt lite kontakt utenom å avtale disse møtene. Jeg kunne tenke meg noe mer og legger mye tankevirksomhet inn i det å finne ut av om det er gjensidig interesse for noe mer enn bare vennskap. Jeg har vanskelig for å akseptere at noen vil tilbringe tid sammen med meg, og legger nok litt for mye i disse møtene. I mitt eget hode tenker jeg det helt sikkert blir et nei og at jeg er friendzona for flere år siden, men jeg klarer likevel ikke å legge tanken helt fra meg. Jeg lurer på om det beste vil være å legge kortene på bordet og si at jeg har likt tiden sammen veldig godt og høre om hun kunne tenke seg en date-date når hun er tilbake om to uker. Jeg har lyst til å holde kontakten med henne uavhengig av om interessen er gjensidig eller ikke og vil helst ikke sette vennskapet i spill. Alternativet er vel bare å legge tanken helt fra seg og fortsette å bare pleie vennskapet og forsøke slå meg til ro med det? Samtidig hadde det jo vært komfortabelt med et klart svar og ikke lure på det hver gang vi møtes. What is a man to do? Vi er begge i slutten av tyveårene. Anonymkode: c805f...a5e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Inviter på en øl ja. Anonymkode: ae8e2...4ca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Husk kondom!! Anonymkode: cf716...548 Kondom? Anonymkode: ae8e2...4ca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Beklager, trodde det var snakk om to kvinner.😊 Anonymkode: ae8e2...4ca
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: df7ba...7ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Alternativet er vel bare å legge tanken helt fra seg og fortsette å bare pleie vennskapet og forsøke slå meg til ro med det? Det blir ikke noe godt vennskap om hun forteller om noen hun er interessert i, og detbare gjør vondt for deg når hun forteller. Det er en vanskelig øvelse å skulle satse på vennskap når man ikke får noe mer. Jeg hadde satset på noe mer, og så fikk vennskapet gå fløyten om det ikke gikk. Anonymkode: 2130c...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå