Gå til innhold

G-punkts orgasme / squirting ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kort om oss først. Mann på 27 sammen med vakker flott pia på 25.
Vi har fått 2 barn sammen til nå, å sexen er stort sett fantastisk, vært sammen i 4 år.
Hun har født et barn for 3 måneder siden, å vi var kanskje litt kjapp på sex igjen, men her er det jeg lurer på.

Jeg er en veldig sexuell person som vil at fruen skal ha det best mulig i sengen, egentlig uansett hvem jeg er sammen med har fokuset vært på hennes nytelse. Så jeg har kommet over g-punkts orgasme en del ganger, hvordan man får dette til på en kvinne ved bruk av fingrene osv.
Gjorde dette på forgie kjæreste/flørt (sammen i 6 måneder), å hun sprutet når jeg masserte "g-punktet" som det heter, altså jeg måtte først gjøre henne skikkelig kåt ved å stimulere klitoris i forveien, pluss litt sex og ellers kos, så var det bare litt massering av g-punktet så kjente jeg det bygget seg opp, eller dette punktet svulmet mer og mer opp, til slutt begynte væske å komme, først litt så mer og mer, til slutt 1-3 sprut mens jeg fortsatte stimuleringen.

Dette har jeg egentlig prøvd en god del ganger på henne jeg er sammen med idag, det har aldri skjedd, men hun har fortalt at det er ekstra deilig når jeg bruker fingrene å masserer g-punktet, selv om hun alltid har sagt at hun ikke har sprutet før.
Dette skjedde førsta nå for et par dager siden, så jeg lurer på, kan en fødsel "åpne opp" for at slikt kan skje ? eller er det bare slikt at hun plutselig fikk det for første gang ?
Når væske begynte å komme stønnet hun mer, jeg stimulerte klitoris samtidig med den andre hånden uten at jeg lot henne få klitoris orgasme, når væske sprutet ut ga hun tydelig tegn på at det var ekstra deilig, uten at hun direkte fikk en orgasme.. Fullførte det med å gi henne klitoris stimulering som hun da kom av bare sekunder etter.

Det store spørsmålet både jeg og hun lurer på.
Når vaginaen avgir væske ved stimulering av g-punktet, som resulterer i at hun spruter, har hun da fått en g-punkts orgasme, eller er det bare slik at hun sprutet, å at pga stimuleringen fikk det bare ekstra godt å intet annet ?
Hun sier selv at det er 10 ganger bedre når jeg stimulerer g-punktet mens jeg koser med klitoris med andre hånden.
Så langt har hun hatt 2 "sprute-orgasmer", men vi begge lurer på, er det g-punkts orgasme eller hva er det ?

Lest ufattelig mye om g-punkts orgasme osv, finner mye om at det ikke alltid er slik at kvinnen kjenner det som en orgasme når hun når "toppen" av g-punkts stimulering, andre plasser lest at dette må treners på, å få det til flere ganger, altså at det blir bedre og bedre for hver gang.

Andre gang det skjedde var bare for noen timer siden. Å begge oss lurer på hva det er.. Vet at det er noen kjertler som avgir væske ved stimulering av g-punktet, men at det betyr at det var en orgasme aner ikke jeg, ikke hun heller..
Som sagt, hun sier bare at det er ekstra godt når det skjer..

Vi har allerede pratet om at neste gang vi går til køys å har ro ifra barna, så skal vi legge fokuset på g-punktet, kose med klitoris.. Men kjøre fult ut på stimulering av g-punktet, for å se hva resultatet blir for henne når vi er ferdig "tømt" vaginaen for slik væske for å se hva slags "følelse" hun sitter igjen med etter det, eller hvorda det var. De 2 gangene vi har gjort det har klitoris vært stimulert sekunder etter, som har resultert i klitoris orgasme.. Hun har som sagt følt at klitoris orgasmen ble mye kraftigere, å at ved spruten kom så ble det ekstra deilig uten at ho kan direkte si at det var en orgasme, som igjen gjør meg forvirret.

Dette ble jo bare et rot.. Ble ikke noe bedre da jeg har lese og skrivevansker på toppen av det hele, hehe.

Mvh Anonym.

Anonymkode: 92baa...742

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Squirte kan man gjøre både før, under og etter orgasmen, så det kommer vel an på om det er stimuleringen av g-punktet eller klitoris som gir orgasmen, hvis spørsmålet er hva dere skal kalle det? 

Om en fødsel kan "utløse" dette aner jeg ikke. Kanskje hun er tryggere på deg etter dette og slapper mer av slik at hun kommer lettere på denne måten? 

Anonymkode: fb019...aa5

AnonymBruker
Skrevet

.... Og vaginal-orgasme er gjerne mye sterkere og deiligere enn klitoris-orgasme 😉😍

Anonymkode: fb019...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg squirter før orgasme også, og mulig å få til under penetrering og! I hvertfall hvis jeg blir penetrert sakte og dypt, med støtte under rumpa når jeg g-punkt orgasme lettere.

Anonymkode: 73360...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...