Gå til innhold

Naboer som snylter

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje litt risikabelt mtp eventuelle barn, men oppvaskpulver til oppvaskmaskin kunne kanskje fungere - ødelegger ikke maskinen, men er neppe helt heldig for klesvasken 😉

Fjernet sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta oppi fargestoff slik at alle klærne i vasken blir misfarget 😅 da kommer vedkommende aldri til å stjele vaskemiddel igjen 😉

Anonymkode: 42282...ca5

• Liker 12
Gjest førstedamen
Skrevet
4 minutter siden, Roci skrev:

Kanskje litt risikabelt mtp eventuelle barn, men oppvaskpulver til oppvaskmaskin kunne kanskje fungere - ødelegger ikke maskinen, men er neppe helt heldig for klesvasken 😉

Bruk heller maskin farge pulver!!! Det er meningen man skal bruke det i maskinen og du vil øyeblikkelig se hvem som stjeler pulver, da alt av klær dom ikke er svart vil få ny farge 😀 Velg en kjip farge, brun f eks. Da kan det ikke farges tilbake heller 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det passive-aggresive og kjøpt meg en boks med hengelå/låsemulighet 😄😂 gjerne størst mulig lås 😁😂👍🏻

Det kan hende at hvem enn som stjeler alt av alt kanskje tror at det er en eller annen sags felles greie, og alle «låner» fra alle. Det kan hende at det kunne blitt fikset om man tok opp problemet i sameiet. Men jeg hadde unngått konflikt med å finne meg en eller annen låsemulighet 😄👍🏻

Anonymkode: f1bcd...58a

AnonymBruker
Skrevet

Folk er helt utrolig dårlig på mine og dine ting på enkelte ting.

Vi drev og kjørte ved inn til datter for å hjelpe henne og venninnen som bodde i et kaldt hus i student tiden. Lite visse vi at vi kjørte ved inn til 4 andre studentleiligheter i samme bygg. Det monnet ikke med ved og vi forsto jo etter en stund at andre også forsynte seg. Trodde de virkelig at veden bare datt ned i kjelleren av seg selv og var gratis?. Ved vi hadde slitt og betalt for å hjelpe til med.

Anonymkode: 9b498...613

• Liker 4
Skrevet

Har dere felles side på Facebook? Jeg ville skrevet om det på på Face, eller hengt opp lapp. Forklar at du syns det er veldig dumt at noen STJELER av deg, og at du hadde håpet at alle som bodde der fra ærlige mennesker. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjort det passive-aggresive og kjøpt meg en boks med hengelå/låsemulighet 😄😂 gjerne størst mulig lås 😁😂👍🏻

Anonymkode: f1bcd...58a

Haha. Kan se det for meg. 🤣

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, førstedamen skrev:

Bruk heller maskin farge pulver!!! Det er meningen man skal bruke det i maskinen og du vil øyeblikkelig se hvem som stjeler pulver, da alt av klær dom ikke er svart vil få ny farge 😀 Velg en kjip farge, brun f eks. Da kan det ikke farges tilbake heller 😂

Ja, det er en mye bedre idé😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor setter du igjen der da? 

Anonymkode: 240bf...a46

Den første uken bar jeg vaskemiddel opp og ned trappene for hver vask,men så tenkte jeg at det fint kunne stå i vaskekjelleren i egen boks med navnet mitt/etasje,siden naboene hadde vaskemiddel stående der også.At folk låner av meg en sjelden gang går fint,men å sponse hele huset gidder jeg ikke. Jeg er altfor naiv,har skjønt det nå.

Anonymkode: e608d...f30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme. La igjen da en tom vaskemiddelboks med en lapp der jeg skrev en lang forbanna rant om hvor pissed jeg var. 2 uker senere var det noen som hadde kjøpt nytt vaskemiddel til meg, med navnet mitt på. Problem solved!

Anonymkode: 41f3e...66c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal gjøre dette:

1. Sette lås på alt ditt.

2. Sette ut milo, men ha klor oppi istedet, med litt milo oppi for fargens skyld...du vet, det kan jo være du trengte ha klor oppi, deres problem om klær blir ødelagt...

Anonymkode: fefc0...1d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Maskinvaskemiddel i vaskepulverboksen er faktisk en veldig god ide. Dylons fargepulver med salt kan ligne på vaskepulver, så en travel tyv vil ane fred og ingen fare.

Anonymkode: 1cea6...54a

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av lovbrudd. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta med deg vaskepulveret ditt tilbake, hver gang du har brukt den på vaskerommet?

Problem solved...   

Anonymkode: 986ec...8b9

Skrevet

Som en annen her sa, det der er ikke så snylte, det er å stjele. Hadde jeg vært deg nå, så hadde jeg tatt vaskepulveret med meg opp i leiligheten og satt en boks med melis, mel, pudder eller hva som helst annet hvitt pulverlignende der jeg pleide å ha vaskepulveret i vaskekjelleren. 

Det hadde kanskje gitt dem en lærepenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...