AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Hei.Flyttet inn i en bygård med felles vaskekjeller i sommer.Jeg har en boks med forskjellig vaskepulver oppi med navnet mitt på,stående sammen med de andre sine vaskepulver.Nesten hver gang jeg kommer ned i vaskekjelleren Er det noen som har lånt vaskemiddel av meg,og boksen/flasken står gjerne et annet sted i rommet.Kom hjem fra ferie nå,og det er tomt for milo,sportstøyvask og en boks med pulver som var nesten ny for to uker siden.I går la jeg fra meg en stor måtte Knut Industrimoppe klut som skulle vaskes og i sted var den borte.Den kluten koster en del og jeg får ikke kjøpt ny på kiwi,fikk den av en kompis som drev vaskebyrå.Jeg blir så irritert når folk bare tar seg til rette gang etter gang.Har lyst å henge opp lapp om at de legger på plass det de " låner",men føler meg sær hvis jeg gjør det. Anonymkode: e608d...f30 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Sett på lapp, er da ingenting sært med det, det er jo dine ting.
Gjest #Rasshøl Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Kan du ikke ta med deg dine vaskemidler, opp i din leilighet? Da vil ingen snylte.
Whistler Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 7 minutter siden, #Rasshøl skrev: Kan du ikke ta med deg dine vaskemidler, opp i din leilighet? Da vil ingen snylte. Det heter ikke snylte. Det heter stjele. Men ja. Ikke sett igjen vaskemidler hvis de forsvinner. 18
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Sånn er det bare. Folk er smålige. Hjelper ingenting med lapp. Jeg hadde alt av vaskemidler i egen leilighet. Og hev bare det jeg behøvde på toppen av bunken når jeg bar kurven med skittentøy ned i kjelleren. Anonymkode: afd57...0e1 7
Gjest #Rasshøl Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, Whistler skrev: Det heter ikke snylte. Det heter stjele. Men ja. Ikke sett igjen vaskemidler hvis de forsvinner. Jeg brukte det samme ordet som Ts. brukte. Hva er galt med det?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Det er bare en ting å gjøre, ta med dine vaskemidler Hjem. Anonymkode: a55cd...aaf
Gjest NameDisplayed Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 Jeg bruker fellesvaskeri. Lar ingenting stå igjen. Utenom den gangen jeg ville kvitte meg med noe parfymert ræl - var ingen som rørte det..
Whistler Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, #Rasshøl skrev: Jeg brukte det samme ordet som Ts. brukte. Hva er galt med det? Det var snarere en peker til TS enn til deg.
Gjest #Rasshøl Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 2 minutter siden, Whistler skrev: Det var snarere en peker til TS enn til deg. Du siterte meg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #12 Skrevet 1. august 2019 Ta det med deg inn. Hvis du legger lommeboken din i vaskeriet betyr ikke det at det er riktig av andre å ta den, men det kommer de uansett til å gjøre. Noen naboer begynte å sette fra seg skoene utenfor leiligheten, de ble stjålet. De fortsatte å sette fra seg de nye skoene, og de ble også stjålet. Likevel fortsetter de. Anonymkode: 11ccb...064 1
EvaLena Skrevet 1. august 2019 #13 Skrevet 1. august 2019 Hvorfor lar du det stå igjen der da? Jeg hadde tatt det med meg i leiligheten igjen. Folk stjeler det de kan ig det gidder ikke jeg å finansiere. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #14 Skrevet 1. august 2019 Om du opplever gang på gang at folk tar av dine vaskemidler som du lar stå igjen på fellesområder, så bør du jo etterhvert lære at du faktisk ikke kan la noe stå igjen... Man låser jo sykkelen sin også, selv om det ikke er pent gjort av andre å ta den om den står ulåst. Folk er frekke, og en lapp hjelper nok garantert ikke. De fleste steder jeg bor hvor det er felles vaskeri, så kan ikke noe stå igjen. Anonymkode: a8a69...dbb 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #15 Skrevet 1. august 2019 Ts her. Jeg er ikke vant til at folk stjeler så mye fra meg,men nå kommer jeg til å ha hengelås på alt som av mitt. Har nettopp hatt bursdag og fikk i dag et gavekort på 300 kroner.Da jeg hentet posten åpnet jeg konvolutten i oppgangen,og oppdaget når jeg kom inn i leiligheten at jeg hadde glemt det på toppen av postboksen.Løp ned til postkassene, men da var gavekortet borte.Det hadde max gått 5 minutter😑 det bor ikke narkomane i huset her,men studenter og folk i 20-30 årene som er i arbeid, men det er tydeligvis like lang fingre som kriminelle. Anonymkode: e608d...f30 4
Whistler Skrevet 1. august 2019 #16 Skrevet 1. august 2019 42 minutter siden, #Rasshøl skrev: Du siterte meg. Ja, jeg gjorde det. To feil gjør ikke en rett. Ved at du kaller det å snylte kan det se ut som du synes at det er greit å forsyne seg av andres eiendeler.
Gjest #Rasshøl Skrevet 1. august 2019 #17 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, Whistler skrev: Ja, jeg gjorde det. To feil gjør ikke en rett. Ved at du kaller det å snylte kan det se ut som du synes at det er greit å forsyne seg av andres eiendeler. Feil. Det er virkelig ikke greit. Igjen, jeg brukte kun det samme ordet som Ts.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #18 Skrevet 1. august 2019 Bland klor i miloen og kattepiss i det andre vaskemiddelet og la de stjele fra deg. Anonymkode: dccb9...169 16
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #19 Skrevet 1. august 2019 Heng opp en anonym lapp om at det på grunn av nasking og stjeling er satt opp overvåkingskamera i vaskerommet og i gangen ved postkassene. Burde dempe de klåfingrede. For en stund.. (naturligvis setter du ikke faktisk opp et kamera da) Anonymkode: 38845...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #20 Skrevet 1. august 2019 Hvorfor setter du igjen der da? Anonymkode: 240bf...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå