AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Leste i går at kun 25% av damer kan squirte. Kan dette stemme? Syns det høres lavt ut, uten at jeg egentlig har peiling. Mange damer her som squirter? Når gjør dere det - før, under eller etter orgasmen? Jeg gjør det selv og liker det, bare jeg er forberedt for det så ikke det blir masse i senga 😅🙈 Anonymkode: 735a9...24c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Hvordan gjøres dette da? Anonymkode: 2559d...0e9 1
Whistler Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Drikk sjuke mengder vann først. Stimuler alt inkludert blæra. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjøres dette da? Anonymkode: 2559d...0e9 Med en god g-punktvibrator feks. Et kjapt Googlesøk vil gi mange svar.. 8 minutter siden, Whistler skrev: Drikk sjuke mengder vann først. Stimuler alt inkludert blæra. Ikke nødvendig med sjuke mengder drikke nei! Bare ikke være dehydrert. Anonymkode: 735a9...24c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg gjorde før, får det ikke til selv. Første partneren min fikk det til og forrige, men ingen andre har klart å få meg til det punktet🤔 Så tror nok mange kanskje kan, men ikke klarer å bli stimulert riktig🤔 Anonymkode: 8edf2...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde før, får det ikke til selv. Første partneren min fikk det til og forrige, men ingen andre har klart å få meg til det punktet🤔 Så tror nok mange kanskje kan, men ikke klarer å bli stimulert riktig🤔 Anonymkode: 8edf2...f8e Det er nok mye mulig! 🤔 Jeg er avhengig av en rabitt for å klare det selv.. Anonymkode: 735a9...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå