Gå til innhold

Ikke kåt på den rette måten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg onanerer blir jeg veldig kåt slik at orgasmen kommer lett. Men når jeg er med menn blir jeg kåt på en annen måte. Er veldig tent og klar, men blir ikke kåt på samme måte som når jeg onanerer. Det fører også til at orgasmen uteblir. Jeg er over 30 år og har mye seksuell erfaring. Og jeg elsker sex. Hvorfor er det sånn, mon tro? 

Anonymkode: 26e4b...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner jo ikke, men jeg tror ikke du klarer å slappe av helt når du er med noen. 
Hva om du tester å onanere akkuratt slik du gjør når du er alene, mens enn mann ligger ved siden av deg og koser med brystene dine elns. Dersom du har det samme problemet da så kan det være hans nærvær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, slapper av. Er kåtheten som er ulik. Det å tenne på en mann er ikke det samme som å tenne på en situasjon for meg. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Joda, slapper av. Er kåtheten som er ulik. Det å tenne på en mann er ikke det samme som å tenne på en situasjon for meg. 

Så du blir mer kåt av en situasjon enn sex med en mann. Da må du nesten forklare hva du mener med en situasjon.

Mener du at du fantaserer om noe som tenner deg spesielt mye? Feks voldtektsfantasi eller noe annet med sterk spenning?

Har du prøvd rollespill med mannen hvor dere spiller uten noen av dine situasjonsfantasier?

Skrevet

Er du sikker på at du er hetero? Ikke tullespørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat samme med meg, veldig merkelig. Har fundert på det, men aner fortsatt ikke grunnen. Foretrekker ofte sex alene enn med mannen.

Dame 44

Anonymkode: 9e459...6b5

Skrevet

Jeg er hetero, men etter litt tenking, kjenner jeg meg litt igjen. Jeg slet med å føle trygghet med de fleste partnerne jeg har hatt. Etter hvert som jeg ble kjent med dem (ingen ONS), ble jeg mindre og mindre sikker på meg selv. Kan det være noe sånt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...