AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Jeg er gravid, min mann vil normalt ofte ha sex men ikke siden magen begynte å vises. Jeg føler meg ikke veldig usexy om dagen, og savner nærheten ( han er ikke interessert i noe ang sex, selv uten penetrasjon), men vi klemmer, kysser og er nære. Han sier det bare er fordi han synes det er rart når barnet er inni meg, selv om han vet at det ikke kan skade noen på noen måte. Flere som har det slik? Anonymkode: bb141...073
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Endel menn føler d litt "rart" når det er bsby i magen. Min gjorde d, spørr han🧡🧡 Anonymkode: a266a...06e
Måsabjønnen Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Hadde ingen betenkeligheter utover å ta det litt rolig mot slutten.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Nei. Om man ikke vil penetrere burde han ivartfall gjøre noe for å holde nærheten til deg, andre typer sex. Du bærer barnet deres og gjør all "jobben" og risikerer helse, liv og kroppen din for barnet deres. Da skulle det bare mangle at han prioriterer å få deg til å føle deg tiltrekkende og nærme. Anonymkode: 17c22...eea 1
Gjest Warrior Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Synes det er rar oppførsel av typen din jeg.
artigmedsex Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Det er ikke unormalt. Mannens testosteronnivå går ned under graviditeten og de legger gjerne på seg litt. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/49bko/ny-oppsiktsvekkende-studie-menn-faar-ogsaa-graviditet-symptomer Det gjelder ikke alle. Husker selv jeg hadde mye sex når mine barne var underveis.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er gravid, min mann vil normalt ofte ha sex men ikke siden magen begynte å vises. Jeg føler meg ikke veldig usexy om dagen, og savner nærheten ( han er ikke interessert i noe ang sex, selv uten penetrasjon), men vi klemmer, kysser og er nære. Han sier det bare er fordi han synes det er rart når barnet er inni meg, selv om han vet at det ikke kan skade noen på noen måte. Flere som har det slik? Anonymkode: bb141...073 Kan forstå at han er redd for å skade deg, det er nok fordi han er veldig glad i deg, du er heldig!! Men ta det nå opp med han at det ikke er farlig for graviditeten at dere har sex med penetrering! Anonymkode: 0d447...e8b
LiseTV Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Sex med gravide er bare så deilig, men siste mnd ikke så bra.
Paw Patrol Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 Mistet ikke lysten når ex kona var gravid. Hun derimot...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 Jeg ville ikke føle det slik. Hovedsakelig fordi kvinnens kropp produserer mange hormoner under graviditet Anonymkode: e7fa7...87a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #12 Skrevet 1. august 2019 Vi hadde det nesten på sammen måten. Vi hadde et veldig aktivt sexliv før jeg ble gravid men etter det ble det bråstopp. Begge følte det ugreit å ha sex når jeg var gravid men vi snakket om det og var trygge på at ting ville gå seg til når barnet var født. Og det gjorde det. Anonymkode: dd805...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #13 Skrevet 1. august 2019 Jeg var litt tilbakeholden når dama var gravid første gangen, det vil si at jeg var mest skeptisk i starten. Måtte venne meg til tanken på at det var liv inni der og det gjorde noe med mind-settet mitt. Men etterhvert så gikk det seg til, når hun ble gravid andre gangen så var det ikke noe problem og jeg synes hun var mer sexy enn noen sinne. Sexen under graviditeten var ikke sånn hæla i taket men mer sånn kose sex uten for mye krumspring. Nå er det nesten som jeg skulle ønske at hun ble gravid igjen, for det har noe sexy og vakkert over seg 🙂 Uansett nå er hun for gammel til flere barn, vi har 2 flotte unger som har vokst seg til og ikke har tatt skade av sex under graviditet. Kanskje babyen i magen har godt av at mor og far koser seg under graviditeten og er kjærlige med hverandre. Gi typen din litt tid du, det er jo en bra ting at han vil kose og klemme...kanskje du får han med på litt mer etterhvert....deilig kose-sex der dere befester forholdet og skaper enda sterkere bånd som vordende foreldre 🙂 Lykke til. Anonymkode: 6b799...623 6
Hr. Aktiv Skrevet 1. august 2019 #14 Skrevet 1. august 2019 Gikk bra det. Det var en del stillinger spesielt mot slutten som gjorde det litt lite variert, men ingen problemer utover det. Etter fødselen ble det ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #15 Skrevet 1. august 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Om man ikke vil penetrere burde han ivartfall gjøre noe for å holde nærheten til deg, andre typer sex. Du bærer barnet deres og gjør all "jobben" og risikerer helse, liv og kroppen din for barnet deres. Da skulle det bare mangle at han prioriterer å få deg til å føle deg tiltrekkende og nærme. Anonymkode: 17c22...eea Stemmer det, menn har ikke lov å si nei til sex. Anonymkode: f1538...b24 2
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2019 #16 Skrevet 2. august 2019 Har hatt et aktivt sexliv helt fram til fødselen og opplevd at mor har hatt økt lyst under svangerskap fra ca 3dje måned.
Geojak Skrevet 2. august 2019 #17 Skrevet 2. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid, min mann vil normalt ofte ha sex men ikke siden magen begynte å vises. Jeg føler meg ikke veldig usexy om dagen, og savner nærheten ( han er ikke interessert i noe ang sex, selv uten penetrasjon), men vi klemmer, kysser og er nære. Han sier det bare er fordi han synes det er rart når barnet er inni meg, selv om han vet at det ikke kan skade noen på noen måte. Flere som har det slik? Anonymkode: bb141...073 Første gang hun ble gravid, var jeg i starten redd for at sex kunne skade graviditeten, men da vi fant ut at det ikke kunne skade fosteret, hadde vi sex som vanlig, helt frem til dagen før fødselen faktisk. Med nummer to var det det samme, sex som normalt frem til fødsel. Faktisk var disse periodene ekstra bra, fordi hun var jo gravid, så det var ikke noe engstelse for å bli gravid. Det var heller ikke noe stress med "håper vi blir gravid etter denne omgangen" Senket skuldre og avslappet holdning gjorde sexen i disse periodene ekstra bra. Og det er noe begge syntes den gang 😉 1
270919 Skrevet 2. august 2019 #18 Skrevet 2. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var litt tilbakeholden når dama var gravid første gangen, det vil si at jeg var mest skeptisk i starten. Måtte venne meg til tanken på at det var liv inni der og det gjorde noe med mind-settet mitt. Men etterhvert så gikk det seg til, når hun ble gravid andre gangen så var det ikke noe problem og jeg synes hun var mer sexy enn noen sinne. Sexen under graviditeten var ikke sånn hæla i taket men mer sånn kose sex uten for mye krumspring. Nå er det nesten som jeg skulle ønske at hun ble gravid igjen, for det har noe sexy og vakkert over seg 🙂 Uansett nå er hun for gammel til flere barn, vi har 2 flotte unger som har vokst seg til og ikke har tatt skade av sex under graviditet. Kanskje babyen i magen har godt av at mor og far koser seg under graviditeten og er kjærlige med hverandre. Gi typen din litt tid du, det er jo en bra ting at han vil kose og klemme...kanskje du får han med på litt mer etterhvert....deilig kose-sex der dere befester forholdet og skaper enda sterkere bånd som vordende foreldre 🙂 Lykke til. Anonymkode: 6b799...623 Takk for svar Har kun hatt sex tre ganger siden jeg ble gravid og nå er jeg snart i uke 33. Blir nok ikke noe mer. Jeg er jo redd for at det blir uinteressant for meg noen måneder etter fødselen, derfor ville jeg hatt det litt mer nå.. Jeg har spurt om det er fordi kroppen min er rar, puppene er store og ser annerledes ut, alt blir jo stort,til og med underlivet. Men han sier bare d er fordi han synes det er rart når han vet at ungen er de inne. Får stole på det. Ville være litt god mot ham her en dag men han kom ikke, så vi hadde sex, bakfra, han sa det var rart å se magen mens vi holdt på. Han sier han bare kan vente, også etter fødselen, om det skulle bli tørke da og. Det er vel slik det er for noen, bare redd vi glir fra hverandre litt.. kan ikke tvinge fyren da 1
270919 Skrevet 2. august 2019 #19 Skrevet 2. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde det nesten på sammen måten. Vi hadde et veldig aktivt sexliv før jeg ble gravid men etter det ble det bråstopp. Begge følte det ugreit å ha sex når jeg var gravid men vi snakket om det og var trygge på at ting ville gå seg til når barnet var født. Og det gjorde det. Anonymkode: dd805...9cd Godt å høre
270919 Skrevet 2. august 2019 #20 Skrevet 2. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan forstå at han er redd for å skade deg, det er nok fordi han er veldig glad i deg, du er heldig!! Men ta det nå opp med han at det ikke er farlig for graviditeten at dere har sex med penetrering! Anonymkode: 0d447...e8b Det vet han, han bare synes det er rart å se magen, vite at gutten er der inne og kanskje "hører" he he, vet ikke, han er ikke så snakkesalig. Men han er kjærlig, som alltid, jeg får håpe det blir ok etterhvert, snart er det vel jeg som ikke har lyst 🤔😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå