Gå til innhold

Mann: Viktig for deg å være bedre enn eksen hennes i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nye kjæresten min har spurt meg 3-4 ganger om han er den beste jeg har hatt. Jeg sier ja, men lyver jo så det renner siden jeg hadde et forrykende bra sexliv med mannen min på det nivået at jeg ikke forventer å oppleve det igjen, og det er helt greit, for sexen kan være halvparten så god og likevel magisk. Jeg er tidlig i 30-årene og enke (vært det i flere år) og synes det er litt sårt hvis det er viktig for min nye kjæreste å sammenlikne seg med mannen min. Og jeg er tydeligvis en elendig løyner siden han spør igjen og igjen. Kan jeg gravlegge dette ved å svare ærlig? Eller må jeg fortsette å lyve? Å ikke svare klart er vel det verste?

Anonymkode: ea1fe...bf0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel han som bør slutte å spørre. Om jeg har sex ofrer jeg ikke eksene til motparten en tanke. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Så lenge vi begge gjør så godt vi kan får det jammen holde. Sex er ingen mekanisk konkurranse.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 23 år, så jeg hadde vært storfornøyd bare jeg hadde funnet ei dame som kunne tatt på meg uten å brekke seg.

Anonymkode: 2ce9c...b1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil overhodet ikke vite hvem han har vært med før og om dem var gode i senga.  Vil ikke vite hva er drømmedama hans,  hva syns han om andres damer utseende osv.

Eneste er jeg interessert i er om hvor mye følelser har han for meg og omvendt.

Hvis han dadde noengang fortalt meg noe intimt om eksen- hadde dumpet han.

Anonymkode: a7747...aaa

Skrevet

Han er usikker på om han er bra nok. Det er et større problem enn at du er en dårlig løgner. 

Enten må du be han slutte å stille slike spørsmål, eller så må du være ærlig.

Å svare med det han vil høre er veldig korttenkt og hører ikke hjemme i et seriøst forhold.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om han fortsetter og mase, og gnæge som ei kjærring, hadde jeg tatt det opp med ham og bedt ham om å slutte. 

Anonymkode: f421e...953

• Liker 4
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Jeg gir faen i om hun syns det er bra så lenge jeg får tømt meg

AnonymBruker
Skrevet

Bare min penis er større, er jeg happy

Anonymkode: ba077...b70

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Nye kjæresten min har spurt meg 3-4 ganger om han er den beste jeg har hatt. Jeg sier ja, men lyver jo så det renner siden jeg hadde et forrykende bra sexliv med mannen min på det nivået at jeg ikke forventer å oppleve det igjen, og det er helt greit, for sexen kan være halvparten så god og likevel magisk. Jeg er tidlig i 30-årene og enke (vært det i flere år) og synes det er litt sårt hvis det er viktig for min nye kjæreste å sammenlikne seg med mannen min. Og jeg er tydeligvis en elendig løyner siden han spør igjen og igjen. Kan jeg gravlegge dette ved å svare ærlig? Eller må jeg fortsette å lyve? Å ikke svare klart er vel det verste?

Anonymkode: ea1fe...bf0

Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt han om å skjerpe seg og bli voksen. 

Skrevet (endret)

De fleste menn er jo til en viss grad konkurranseinnstilte, og vil aller helst være "kongen på haugen" i mange sammenhenger, også seksuelt. Det kan jo være at han ikke opplever å få deg dit han vil, og da er det jo et betimelig spørsmål. Ulne svar, eller overdrevne positive svar er jo ikke tillitvekkende i det hele tatt. Syns du kan si det som det er, da kan jo flere ting skje. Han kan gjøre det slutt, han kan bli i forholdet, men gi opp å prøve noe som er fåfengt, han kan tenne på at han er såpass mye dårligere enn exen, eller anstrenge seg mere. Hvem vet. Men vær ærlig med stakkaren!

(Dama påstår jeg er den beste hun har hatt, men det anser jeg faktisk som ren bullshit, all den tid jeg ikke har klart å gi henne en eneste fattig orgasme uten at hun selv hjelper til. Ikke en. Da kan man jo for faen ikke være særlig bra)

Endret av Resignert
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Resignert skrev:

De fleste menn er jo til en viss grad konkurranseinnstilte, og vil aller helst være "kongen på haugen" i mange sammenhenger, også seksuelt. Det kan jo være at han ikke opplever å få deg dit han vil, og da er det jo et betimelig spørsmål. Ulne svar, eller overdrevne positive svar er jo ikke tillitvekkende i det hele tatt. Syns du kan si det som det er, da kan jo flere ting skje. Han kan gjøre det slutt, han kan bli i forholdet, men gi opp å prøve noe som er fåfengt, han kan tenne på at han er såpass mye dårligere enn exen, eller anstrenge seg mere. Hvem vet. Men vær ærlig med stakkaren!

(Dama påstår jeg er den beste hun har hatt, men det anser jeg faktisk som ren bullshit, all den tid jeg ikke har klart å gi henne en eneste fattig orgasme uten at hun selv hjelper til. Ikke en. Da kan man jo for faen ikke være særlig bra)

Å Gud, du er den største jeg har hatt! Herre Jemini, ingen har klart å få meg til å komme før! Osv.....

En får velge å leve i trua. En synder hver lørdag og mottar tilgivelse hver søndag.

Nytter ikke gå rundt å være trist og lei fordi en antar at hun har erfart en kølle som var det doble av deg. 

Du kan velge å leve med piker, vin og sang, eller bruke nettene på å jage unger som driver med epleslang.

Du kan og velge mellom livets bitre brød eller velge en snarvei, men risikere å havne på vann og brød.

En kan møte livet med humor, som vin, men risikoen er at den som vinen kan være en smule for tørr.

Nyt sommeren, det er som om Gud har beordret lettelse i antrekk. Stå rett soldater, rett i ryggen, stolt og klar til kamp. Selv mot en erfaren motstander.

Jordbær til folket.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 486f1...dbb

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig lyver man såfremt han er noenlunde bra i senga. Menn som spør om slikt vil ikke vite sannheten. De spør fordi de håper få høre at de er best. Samtlige av mine ekser har vært den beste i senga, og nåværende er selvsagt også det.

Hvis mannen er helt håpløs skyter man seg selv i foten ved å si at han er den beste.. Da trenger man selvfølgelig å få lært ham litt opp hvis man skal beholde ham.

Skrevet (endret)
1 hour ago, ThotSlayer said:

Jeg gir faen i om hun syns det er bra så lenge jeg får tømt meg

Du får lettere tilgang til sex en annen gang hvis du gidder å anstrenge deg bittelitt. "Å ja, Thotteslayern ja, jo han var jo digg i senga, jeg tar gjerne en kjappis med han i kveld". Men nei, du vil heller mase rundt i håp om å overtale en ny kvinne hver gang. Utaktisk, spør du meg. Men men.

Endret av hind
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk det er viktig å være ærlig. Jeg kjenner meg litt igjen. Ikke på akkurat det området. Men på andre ting hvor jeg ønsker et ærlig svar, så tror jeg man bare merker om noen lyver, og får da ikke fred. Det er en forferdelig følelse. Akkurat som man ikke når inn til det innerste inne. Og hvis man ikke takler et ærlig svar, bør man heller ikke spørre. 

Anonymkode: 0fb53...745

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet
10 minutter siden, hind said:

Du får lettere tilgang til sex en annen gang hvis du gidder å anstrenge deg bittelitt. "Å ja, Thotteslayern ja, jo han var jo digg i senga, jeg tar gjerne en kjappis med han i kveld". Men nei, du vil heller mase rundt i håp om å overtale en ny kvinne hver gang. Utaktisk, spør du meg. Men men.

Hvem sier jeg trenger mase når pengene snakker for meg?

AnonymBruker
Skrevet

Det som alltid har forundret meg er at hvor bra sex er avhenger kun av mannen 🤔 Det er ingen forventninger til prestasjon fra kvinner 

Anonymkode: 07233...872

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Resignert skrev:

Får du det ikke til når du bruker hendene heller? Det er jo et alternativ som er mye lettere en å gi henne orgasme ved penetrering. 

Anonymkode: 0d92a...1f2

AnonymBruker
Skrevet

fortsett å lyve, hva vet du hvilke endringer som kommer til å skje om du sier at han ikke er den beste? da kommer neste spørsmål til å være skisserte aktiviteter dere skal gjøre slik som den beste har hatt sex med deg. For å være ærlig så tror jeg at han aldri kommer til å slutte å spørre. 

Personlig synes jeg det er rart at han egentlig spør det, for meg vitner det om at han er usikker på sin sex.

Anonymkode: a5077...9f1

• Liker 1
Skrevet

Hadde seff jugi, om jeg svarte nei...

Seff vil vi ¨være best¨ for dama.

HADDE Vært yders skeptisk, -om en ny type sa noe annet til deg...

a.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke bare være ærlig med ddt? Og snakke om hva man kan gjøre bedre , hva tenner deg , hva tenner han, og Finn ut dere liker det røft eller myk sex?

vær åpen om det, og utforsk ! 

Så kanskje du får hvis ikke en bedre sex partner ?

Anonymkode: 05c2f...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...