Gå til innhold

Finne ut om man er vid eller trang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en måte for oss kvinner å finne ut om man er vid eller trang uavhengig av en mann? De fleste menn går ikke akuratt å sier "du er vid" til partneren sin. 

Jeg fortalte min ex at han var liten og at jeg ikke kjente noe når vi hadde sex. Dette sa jeg fra dag 1. Jeg endret ikke mening på våre 2 år. Under en krangel rett før jeg gikk sa han at jeg er vid og at det er derfor jeg ikke kjenner noe. Det er ikke derfor. Han var/er den minste kuken jeg har hatt. Kuken hans var ikke lenger en en vanlig telefon når den var stiv.

Men så har dette satt seg da. Jeg har hatt sex med noen etter forholdet røyk, både ons og lengre fuck friends forhold, og ingen av dem har sagt noe på det. Og jeg vil ikke spøre. 

Anonymkode: 5e6d0...dc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger man ikke bruke tid på.

Anonymkode: 19586...420

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du setter en full halv-liters flaske med Pepsi Max på gulvet... Trer deg nedpå, og greier du å knipe og bære den mere enn feks 8 meter så er du trang, greier du 7 meter er du mellomvid og om du ikke greier mere enn 6 meter så er du vid?

Det er på tide noen får etablert en fast standard slik at folk slipper gå rundt å lure.

Ramler den ut med en gang du reiser deg, ja da.....😝

Anonymkode: 96efd...379

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det en måte for oss kvinner å finne ut om man er vid eller trang uavhengig av en mann? De fleste menn går ikke akuratt å sier "du er vid" til partneren sin. 

Jeg fortalte min ex at han var liten og at jeg ikke kjente noe når vi hadde sex. Dette sa jeg fra dag 1. Jeg endret ikke mening på våre 2 år. Under en krangel rett før jeg gikk sa han at jeg er vid og at det er derfor jeg ikke kjenner noe. Det er ikke derfor. Han var/er den minste kuken jeg har hatt. Kuken hans var ikke lenger en en vanlig telefon når den var stiv.

Men så har dette satt seg da. Jeg har hatt sex med noen etter forholdet røyk, både ons og lengre fuck friends forhold, og ingen av dem har sagt noe på det. Og jeg vil ikke spøre. 

Sa du fra dag én at han var for liten? Det høres ut som en tung start på et forhold. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Ja for det skulle bare være en ons. Vi snakket litt dagen etterpå, og han spurte om jeg kunne tenkt meg å møtes igjen. Jeg svarte  "nei du var altfor liten. Jeg kjente absolutt ingenting" Men så ble vi bedre kjent uten sex, ting utviklet seg og vi var sammen i 2 år

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for det skulle bare være en ons. Vi snakket litt dagen etterpå, og han spurte om jeg kunne tenkt meg å møtes igjen. Jeg svarte  "nei du var altfor liten. Jeg kjente absolutt ingenting" Men så ble vi bedre kjent uten sex, ting utviklet seg og vi var sammen i 2 år

Herlig brutal ærlig 

Anonymkode: 33e8c...c2b

• Liker 5
Skrevet (endret)

Prøv disse og kom tilbake med mål så skal du få tilbakemelding.

Wiener

Grill

Banan

Squash

Aubergine

?

Endret av Whistler
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo veldig usjarmerende ut. Du vet foresten at g-punktet ikke ligger veldig langt inn i skjeden ? Lengde som en telefon holder, det er tykkelsen som er viktigst, hvis det er viktig. Håper du er så vid som fortjent.

Anonymkode: 72e62...aae

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke en dag over 16 år med måten du fremlegger dette på. En tlf lengde er ikke liten, g pungtet ligger 3-4 cm inn. Veldig smart å si til en fyr at han har liten penis på første date. På tide å vokse opp før man har sex er mitt råd. Du er nok ikke blant de trangeste vil jeg tippe.

Anonymkode: 7ba7a...e01

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du setter en full halv-liters flaske med Pepsi Max på gulvet... Trer deg nedpå, og greier du å knipe og bære den mere enn feks 8 meter så er du trang, greier du 7 meter er du mellomvid og om du ikke greier mere enn 6 meter så er du vid?

Det er på tide noen får etablert en fast standard slik at folk slipper gå rundt å lure.

Men går ikke dette her sa litt mer på hvor sterke musklene er og ikke direkte på vidheten da? 🤔

Anonymkode: 150e0...6e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler selv at jeg er både trang og vid. Men i en utenom-sex situasjon så er man ikke opphisset, og ting er mer trukket sammen. Jeg kan og i starten av selve sex-delen slite med å presse inn en dildo som ikke er mer enn 10 cm i omkrets. Noe større enn det er nesten bare smertefullt. Men når akten tar seg opp, da kunne jeg godt hatt en litt større dildo, men kanskje ikke mye større.

Men tviler på at jeg kunne klart å gjort det flaske-eksperimentet. Tror jeg ikke har noe særlig sterke muskler. Sliter med å klemme rundt en finger. Knipemusklene sitter også kun rundt selve åpningen. Inni selve vagina, der er det ikke noe som kniper, og det er på en måte et hulrom. Altså det virker ikke akkurat trangt. Men kanalen er jo laget av myke materialer 😅

Jeg har selv vurdert å kjøpe en slik smart-egg-vaginakule ting: 

https://www.sinful.no/ohmibod-lovelife-krush-bekkenbunnstrener

Man kan jo trene seg trangere, sier de, men ser ikke helt hvordan man skal trene selve kanalen, når man gjør knipeøvelser, er det selve åpningen man kniper sammen, ikke hele den 10 cm lange kanalen. 

Hele dette temaet er ... ja jeg liker det ikke. De fleste unge kvinner som ikke har født har som regel en helt fint vagina, og mange ender opp med å knipe på seg problemer. 

Anonymkode: 150e0...6e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et ganske tullete tema. Alle som ikke har født er relativt trange, og de som har født er litt videre, men ikke sånn at det er noe problem for de aller fleste. Skjeden er elastisk. Alder og om du har født har noe å si, og litt hvor stor du er fra naturens side. De fleste damer er ikke for vide og heller ikke for trange. Det er bare hvis du har alvorlige skader etter fødsel (som gjør at du trenger operasjon) eller hvis du har vaginisme eller vestibulitt (sykdommer i underlivet som gjør at du ikke klarer å få noe inn i skjeden uten store smerter og ubehag) at man har problemer, men dette er SJELDENT og er skader eller sykdommer som krever behandling. 

Anonymkode: 1674c...03a

• Liker 4
Skrevet

Om du vil vite om du er stor eller liten i forhold til en vanlig mann, gå å kjøp deg en dildo på ca 15 cm. Bruk den til å finne ut om du føler den godt inni deg, gjør du ikke det er du stor, føles den passe er du normal og føles den for stor er du trang. Den eneste logiske måten å si hvor stram noen er nedentil er målt opp mot en gjennomsnittlig penisstørrelse. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo veldig usjarmerende ut. Du vet foresten at g-punktet ikke ligger veldig langt inn i skjeden ? Lengde som en telefon holder, det er tykkelsen som er viktigst, hvis det er viktig. Håper du er så vid som fortjent.

Anonymkode: 72e62...aae

Du høres like sjarmerende ut.

Noen liker følelsen av å fylles opp, og da holder ikke en liten penis til nytelse. Jeg har hatt en liten og tykk. Var mange stillinger vi ikke kunne ha.

Anonymkode: 98c91...4bc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, KapteinJ skrev:

Om du vil vite om du er stor eller liten i forhold til en vanlig mann, gå å kjøp deg en dildo på ca 15 cm. Bruk den til å finne ut om du føler den godt inni deg, gjør du ikke det er du stor, føles den passe er du normal og føles den for stor er du trang. Den eneste logiske måten å si hvor stram noen er nedentil er målt opp mot en gjennomsnittlig penisstørrelse. 

15cm omkrets da eller? 15cm lengde sier ingenting om hvor trang man er.

Anonymkode: ce73c...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har man bare svake muskler. Hjelpes hvor får du dette fra?  

Anonymkode: 7c725...2d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta en banan. Skrell den. Tre et kondom over den. Putt den i huttiheita. Klarer du å klemme den til mos er du trang. Klarer du ikke det er du vid.

Anonymkode: 89fd7...bdf

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet
1 time siden, KapteinJ skrev:

Har en selvsmørende 15,5 cm, 4,5 cm bredde dildo. Ouch 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Eneste fyr som har sagt til meg at jeg var vid, var så liten at jeg ikke kjente så mye. Neste kjærestene jeg har hatt har sagt at de aller aller fleste damer er helt vanlig. 

TS, vil du være trang så tren bekkebunn, Kegels holder ikke. Gjør squats for eksempel, eller når du går, kjenn godt etter at du har kontakt med hele setemuskulatur, nedre magemuskulatur og bekkenbunn. Trekk alt sammen og opp. Strammer opp in no time

Anonymkode: 593d6...fb2

Gjest bloody
Skrevet
4 hours ago, Peanut said:

Har en selvsmørende 15,5 cm, 4,5 cm bredde dildo. Ouch 😅 

er den på grensa stor eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...