Gjest pling Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Kan man kjenne el-smerter flere dager på rad? Eller er det noe man bare kjenner akkurat når egget løsner? Har hatt litt mensmurringer til og fra siden torsdag eller fredag.. Slutta på p-piller for litt siden, har hatt en 37 dagers syklus, så hvis jeg har det denne gangen også stemmer det med el i disse dager.. Eller kan man ha mens"smerter" i dagesvis før mensen kommer, og at den er på vei nå?-I en kortere syklus.. Vet ikke om dette er noe dere kan svare på ,men..har ikke hatt sånne murringer før.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Jeg ville vel tro at du har en kortere syklus nå, og at det er menssmerter du har begynt å kjenne. Jeg kan hvertfall ha menssmerter i dagesvis før mensen kommer. EL smerter har jeg derimot "bare" 1/2 til 1 dag.
Gjest Odense Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Jeg ville vel tro at du har en kortere syklus nå, og at det er menssmerter du har begynt å kjenne. Jeg kan hvertfall ha menssmerter i dagesvis før mensen kommer. EL smerter har jeg derimot "bare" 1/2 til 1 dag. Er det da "egget løsner", eller kan du ha disse smertene før og etter el?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Aner ikke, dessverre. Vet bare at sånn cirka midt i syklusen min har jeg tidvis vondt.
Gjest Pling Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Takk for svar Leyla! Det er jo egentlig det jeg mistenker også..og det er jo forsåvidt bra hvis syklusen forkortes litt fra sist.
Imax Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Kjenner EL i ca to dager, og ofte faktisk dagen før EL (mål temp så finner du ut EL). Menssmerter kan jeg ha flere dager før, men stort sett de første to dagene (PMS derimot varer i dagevis! )
Gjest Odense Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Kjenner EL i ca to dager, og ofte faktisk dagen før EL (mål temp så finner du ut EL). Menssmerter kan jeg ha flere dager før, men stort sett de første to dagene (PMS derimot varer i dagevis! ) Hadde skikkelig EL smerter fredagen, typiske mens smerter, hadde ikke sex lørdagen fordi alt annet kom i veien den dagen...Typisk da jeg mest trolig hadde EL Må vente en hel mnd til neste gang....
Gjest pling Skrevet 15. mai 2005 #8 Skrevet 15. mai 2005 Hei... Disse mensmurringene forsvant ca en uke etter at de kom, og fortsatt ingen mens..Syns jo dette er litt rart! Hvis syklusen er som den første var etter pilleslutt skal tanta komme ca.19.5.(37 dager lang!!) Sp.målet er om det evt vil gi noe utslag på en test morgenen den17.?(Hvis ikke tanta kommer da så klart) Eller vil det være for tidlig? Er på dag 35 i syklusen 17.5... Hva ville dere gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå