AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Mange sier at sex er best i et forhold, men jeg har alltid hatt best sex på ONS eller med sex første kvelden jeg treffer noen og hvor det ligger i kortene at det ikke blir mer enn sex eller noe kortvarig. Andre som meg? Starten av et forhold kan også være bra, men føler spenningen forsvinner fort og for min del er spenningen/utforsking/bli kjent noe av det beste. Men her er nok folk ulike. For noen kan kanskje dette være en utrygghet og derfor synes de sex er bedre når man er godt kjent. Anonymkode: 89ecd...9f6 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange sier at sex er best i et forhold, men jeg har alltid hatt best sex på ONS eller med sex første kvelden jeg treffer noen og hvor det ligger i kortene at det ikke blir mer enn sex eller noe kortvarig. Andre som meg? Starten av et forhold kan også være bra, men føler spenningen forsvinner fort og for min del er spenningen/utforsking/bli kjent noe av det beste. Men her er nok folk ulike. For noen kan kanskje dette være en utrygghet og derfor synes de sex er bedre når man er godt kjent. Anonymkode: 89ecd...9f6 Kunne ikke vært mer enig ! Anonymkode: d9f9d...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Syntes sexen er bedre nå med kona enn for 30 år siden egentlig. Man kjenner hverandres kropp nesten ut og inn, og sex er ikke bare mekanisk - men fullt av dype følelser som gjør det mye bedre, pirrende og deilig. Men tror det er vanligst å føle slik som meg når man er kvinne - da de aller færreste kvinner i det hele tatt kommer ved ons, de faker. (som jeg har fått med meg ved prat med damer ila mine år på denne jord) Anonymkode: 43ec1...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Jeg har lik erfaring som deg og er ikke den eneste i venninnegjengen. På et one night stand med god kjemi eller med en kompis som tenner meg veldig, men som jeg vet det ikke blir noe mer med, slipper jeg meg veldig lett løs. I et forhold er jeg forknytt i starten, så har vi gjerne en bra periode før spenningen forsvinner og jeg blir forknytt igjen fordi jeg merker at han ikke begjærer meg like mye lengre. Anonymkode: d570f...c7b 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg er enig, jeg tenner på spenningen og situasjonen. Når jeg kjenner partneren ut og inn er ikke sexen like spennende. Anonymkode: e3dfc...80f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Kan legge til hovedinnlegget at jeg er veldig trygg på meg selv - også første gangen jeg ligger med noen. Det er nok også grunnen til at det gir meg mye. Har lest at for andre er det motsatt og at de trenger tid før de virkelig slapper av. I så fall kan jeg skjønne at disse synes sex er best med noen de kjenner. Anonymkode: 89ecd...9f6
Gjest Warrior Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Sex er alltid deilig uansett, men absolutt best i et forhold, med noen du elsker og er forelska i.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 Å foretrekke ONS er en fase av umodenhet. Grunnen til at du tenner på dette er at du lar hjernen skape et bilde av personen, ala Ølbriller. Vedkommende er fantastisk, fordi det motsatte ikke er bevist enda. Sexen er digg fordi alt du vet om personen er hva du tillegger vedkommende, som uansett preges av overflatiske holdninger til kropp, utseende og hva vennindene måtte synes om han. Når du blir litt eldre og skjønner at de fleste gutter som drar jenter på byen er drittsekker som er gode på en ting, sjarmere, og du skjønner at det flotte med de er det du tillegger de. Da blir det ikke så gøy lenger. Et par kjønnssykdommer, eller litt vold vil sette en stopper for det, eller det at du blir litt eldre og vil ha noe med mer substans. Imens, nyt det så lenge det funker for det. Anonymkode: f8249...a34 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 28 minutter siden, Kvelertak skrev: Sex er alltid deilig uansett, men absolutt best i et forhold, med noen du elsker, er glad i og er forelska i. Enig. Ons er ikke helt "min stil".😊 Anonymkode: e9126...091 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 Det er sjelden ons er virkelig bra, som regel er det dårlig eller middels sex etter min mening. Jeg har for det aller meste hatt mye bedre sex i forhold og med fast ff jeg har møtt over tid. Er dame. Anonymkode: 5b198...f5b 1
Nuith Skrevet 2. august 2019 #12 Skrevet 2. august 2019 Sex med en ny partner er spennende og derfor "bra" på grunn av det den første gangen - kanskje de første få gangene, tilogmed. Med dersom dere ikke er særlig kompatible eller du ikke får den helt store tenningen for fyren, så falmer det fort. Med en partner du klikker helt med derimot, så blir det bare bedre og bedre. Du har dermed antagelig aldri møtt noen du klikket med/har hatt tilstrekkelig kjemi med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #13 Skrevet 2. august 2019 Joda, spenningen ved en ONS man finner tiltrekkende er priceless, hatt et par fantastiske opplevelser slik at vi har måtte møttes igjen, men syns fortsatt sex i et trygt forhold er bedre rent fysisk sett, siden jeg da får lett orgasme, ikke er redd for hvordan jeg ser ut under enkelte stillinger og stresser heller ikke over at orgasmen tar lang tid. Rett og slett prestasjonsangst som blir helt borte i forhold, og det er fantastisk. Hadde type i 8 år og vi gikk aldri lei av hverandre seksuelt, hatt noen mislykka ONS etter han hvor sexen har vært OK men mennene har vært så kalde og kjipe etterpå at jeg har fått fullstendig angst for å ha sex utenfor forhold, blir fremdeles lei meg av å tenke på det.. Anonymkode: 02fd8...aed 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #14 Skrevet 2. august 2019 Enig. Føler jeg hører/leser stadig vekk folk som mener at første gang liksom aldri er bra, at sex blir bedre når man lærer hverandre å kjenne. Det er jeg helt uenig i, har man knallsterk seksuell kjemi og er gode i senga så er første gang man har sex den beste, da har man også spenningen på toppen. Anonymkode: 83fd4...00c 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #15 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Føler jeg hører/leser stadig vekk folk som mener at første gang liksom aldri er bra, at sex blir bedre når man lærer hverandre å kjenne. Det er jeg helt uenig i, har man knallsterk seksuell kjemi og er gode i senga så er første gang man har sex den beste, da har man også spenningen på toppen. Anonymkode: 83fd4...00c Kjedelig, men sant. Så mye vi gjør som egentlig handler om å gjenskape den spenningen... Men er man gode i senga og har knallsterk seksuell kjemi så har man bra sex likevel, selv om toppen kom første gang. Kan leve med det 😊 Anonymkode: d570f...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #16 Skrevet 2. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Å foretrekke ONS er en fase av umodenhet. Grunnen til at du tenner på dette er at du lar hjernen skape et bilde av personen, ala Ølbriller. Vedkommende er fantastisk, fordi det motsatte ikke er bevist enda. Sexen er digg fordi alt du vet om personen er hva du tillegger vedkommende, som uansett preges av overflatiske holdninger til kropp, utseende og hva vennindene måtte synes om han. Når du blir litt eldre og skjønner at de fleste gutter som drar jenter på byen er drittsekker som er gode på en ting, sjarmere, og du skjønner at det flotte med de er det du tillegger de. Da blir det ikke så gøy lenger. Et par kjønnssykdommer, eller litt vold vil sette en stopper for det, eller det at du blir litt eldre og vil ha noe med mer substans. Imens, nyt det så lenge det funker for det. Anonymkode: f8249...a34 Fin teori, men jeg har passert 30 og har erfaring med både ONS og langvarige forhold. Kjønnssykdommer er ikke et problem hvis man beskytter seg selv. Jeg forsøkte også å presisere at jeg ikke nødvendigvis mente sex med noen man treffer på byen med ølbriller, men for eksempel sex på første date eller rett og slett bare i starten av et forhold. Kanskje du må innse at folk faktisk er ulike? Anonymkode: 89ecd...9f6 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #17 Skrevet 2. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Føler jeg hører/leser stadig vekk folk som mener at første gang liksom aldri er bra, at sex blir bedre når man lærer hverandre å kjenne. Det er jeg helt uenig i, har man knallsterk seksuell kjemi og er gode i senga så er første gang man har sex den beste, da har man også spenningen på toppen. Anonymkode: 83fd4...00c Så enig, så enig. Første gang med ei ny spennende dame, anstrenger jeg meg for å være en "god elsker" på en helt annen måte enn i et forhold. Der kan det ofte gå over i kjedelig rutinesex etter en tid. Anonymkode: d9f9d...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #18 Skrevet 2. august 2019 For meg kan ingenting slå sex med en jeg elsker/er forelsket i, så sexen er definitivt best i et forhold for min del. Tanken på å ha sex med en jeg ikke kjenner eller så vidt kjenner, gjør meg faktisk direkte uvel. Anonymkode: 00a36...046 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #19 Skrevet 2. august 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Så enig, så enig. Første gang med ei ny spennende dame, anstrenger jeg meg for å være en "god elsker" på en helt annen måte enn i et forhold. Der kan det ofte gå over i kjedelig rutinesex etter en tid. Anonymkode: d9f9d...e0c Slike som deg er jo så kjipe, hadde blitt sykt skuffet om eksen plutselig hadde blitt dårlig i senga, noe han heldigvis aldri ble 😅 Anonymkode: 02fd8...aed 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #20 Skrevet 2. august 2019 Jeg er motsatt; jeg klarer ikke slappe skikkelig av og nyte sexen uten at jeg kjenner, stoler på og er glad i den andre. Så jeg synes den er best i et forhold! Men skjønner definitivt hva du mener med spenningen, den dabber jo gjerne litt av. Anonymkode: 4c8b3...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå