Gå til innhold

Pappan i ekstrem oppussing i går


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg gråt like mye jeg som han. Tenk å være så syk, å få en slik oppussings-gave for seg og sine.

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom inn litt sent i prog jeg. Fikk aldri med meg hvordan syk han var. Kan noen fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke programmet i går, men så det forrige søndag.. Han hadde kreft, men jeg forsto det sånn at han var på bedringens vei.. Men det kan jo hende det kom frem noe i går som jeg ikke har fått med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og poenget var???

å skryte littegrann????????????? kanskje, ikke veit jeg hva gjesten mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det KAN jo hende gjesten bare mente å bekrefte at han er på bedringens vei ved å si at han/hun kjenner han? Stakkars menneske blir halshogd for å "skryte av sine kreftrammede venner som får nytt hus på TV"... Makan. Var vel fin for oss å få vite at han er friskere da. Jeg ble ihvertfall veldig glad, for denne historien rørte meg veldig da jeg så familien på TV. Nydelige barn og et flott ekteskap så det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ble også kjemperørt! :hjerter:

Jeg blir sånn med alle disse programmene. Det virket jo som han var på bedringens vei, så vi får håpe det!

Alle som har vært med har liksom fortjent det! Så gøy å se reaksjonen deres når de går rundt, nei det var virkelig rørende!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det KAN jo hende gjesten bare mente å bekrefte at han er på bedringens vei ved å si at han/hun kjenner han? Stakkars menneske blir halshogd for å "skryte av sine kreftrammede venner som får nytt hus på TV"... Makan. Var vel fin for oss å få vite at han er friskere da. Jeg ble ihvertfall veldig glad' date=' for denne historien rørte meg veldig da jeg så familien på TV. Nydelige barn og et flott ekteskap så det ut til.[/quote']

Enig med deg Frysepulver (tenk det ) :wink:

Men her i landet skal man ikke "skryte" av at man kjenner noen som har vært på tv eller noe vet du... da tror man nemlig at man er noe!

Sant damer? hvorfor ellers spørre gjesten som kjente denne mannen om hva som var poenget hennes med å nevne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...