AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Er det bare meg , eller blir du også irritert når folk helle tiden kommer med: Det er ingen menneskerett å... ? Bruker man det utsagnet har man tapt diskusjonen,det er ingenting annet enn hersketeknikk. Anonymkode: 243d6...b63 5
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Enn hvis det ikke er en menneskerettighet da`?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Enn hvis det ikke er en menneskerettighet da`? Noen sier dette om absolutt alt. Anonymkode: 243d6...b63
ekkoet Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Man må nesten vurdere det fra diskusjon til diskusjon, utsagn til utsagn, har aldri brukt det uttrykket selv, men opplever ofte at når det brukes så er det fordi argumentene på andre siden ikke er så gode de heller. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg sier det om ting som angår meg selv, så har ikke sett på det som en hersketeknikk. Anonymkode: 3d5b1...46b 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Det er ingen menneskerett å få det som man vil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Det er ingen menneskerett å få det som man vil. Har jeg skrevet noe i innlegget om det ? Nei. Anonymkode: 243d6...b63
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har jeg skrevet noe i innlegget om det ? Nei. Anonymkode: 243d6...b63 Det er ingen menneskerett og få svar på det man spør om. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 Jeg synes også det er irriterende og provoserende, en ren hersketeknikk. Klart ikke alt er en menneskerett, men det betyr da ikke at man skal drite i det. Og hvorfor skal man tro at alt er en menneskerett bare fordi det er noe man ønsker? Anonymkode: 08ce0...9a3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Det er ingen menneskerett og få svar på det man spør om. Nå er du bare ute for å provosere... 🙄 Anonymkode: 243d6...b63
Isambard Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 10 minutter siden, O.G. skrev: Enn hvis det ikke er en menneskerettighet da`? Ja akkurat. Hva så?
ekkoet Skrevet 1. august 2019 #12 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er irriterende og provoserende, en ren hersketeknikk. Klart ikke alt er en menneskerett, men det betyr da ikke at man skal drite i det. Og hvorfor skal man tro at alt er en menneskerett bare fordi det er noe man ønsker? Anonymkode: 08ce0...9a3 Det er vel ikke slik at den som bruker "menneskerett"-argumentet tror at den andre mener det er en menneskerett. Det er gjerne nettopp fordi noen "ønsker noe", men de får det ikke som de vil og det å ønske noe er egentlig ikke et godt argument for hvorfor man skal få noe. Jeg har aldri tenkt på det som en hersketeknikk.
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. august 2019 #13 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, ekkoet skrev: Det er vel ikke slik at den som bruker "menneskerett"-argumentet tror at den andre mener det er en menneskerett. Det er gjerne nettopp fordi noen "ønsker noe", men de får det ikke som de vil og det å ønske noe er egentlig ikke et godt argument for hvorfor man skal få noe. Jeg har aldri tenkt på det som en hersketeknikk. Det er nok fordi det ikke er en hersketeknikk. Folk som kaller det en hersketeknikk er mennesker som ikke tåler og høre at de faktisk ikke har rett til alt de vil og kan ikke få alt de vil ha. 1
Isambard Skrevet 1. august 2019 #14 Skrevet 1. august 2019 Jeg vil ikke kalle det en hersketeknikk. Jeg vil kalle det et tomt argument (i de fleste tilfeller). Det går ikke an å forsvare seg mot argumentet, rett og slett fordi det ikke har noe innhold. Det er ikke noe å ta tak i.
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2019 #15 Skrevet 1. august 2019 56 minutter siden, Isambard skrev: Ja akkurat. Hva så? Det er nå det nu da.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #16 Skrevet 1. august 2019 Det er ingen menneskerett å få ha sex med andre. Anonymkode: f68e0...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå