Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Jeg holder på å tenke og tenke på denne morgengaven til min forlovede. Han er veldig glad i rødvin og også cognac. Jeg har veldig lyst til å kjøpe en 1974 (året han ble født) års Mouton Rotchild (da vi har vært på dette stedet) eller en Cognac fra 1974. Hva ville dere kjøpt? Hva er det størst sjanse for at fortsatt smaker godt (mest usikker ang rødvinen der)? Håper på hjelp fra noen som har litt mere kunnskap om dette enn meg. Takk!!
Laban Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Ville nok kjøpt cognac, for den kan drikkes en gang imellom og han kan kose seg med den flere ganger. En flakse rødvin blir liksom så bombastisk (han kna bare dikke den èn gang).
Theo Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Jeg hadde også kjøpt cognac, blant annet pga det Laban sier.
Theo Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 :enig_animasjon: Ja, det kan sikkert også være morgengave, men, øh, asså ...
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 Tusen takk for hjelpen! Jeg tror nok det blir cognac. Cognac'en blir bare en del av morgengaven, ja han skal få noen flere ting også hvis noen syns litt synd på han hvis han bare skulle få det...
Gjest borghild Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Lede mannen til alkoholisme på den måten! Forkastelig!!!!!!!!!!!!!!!
Pasha Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 noe peiling på hva noe sånt koster? tenker på å gi det til mannen min jeg og.(mannen min neste år da) 82 modell han da.... vet jo at de hadde en faustino 1 (eller hvordan det skrives) fra 82 i en butikk i spania (vennina mi skal tilbake dit senere i sommer.så å skaffe den er ikke noe probelm)... men jeg trur også at cognac er bedre
Væren Skrevet 10. mai 2005 #9 Skrevet 10. mai 2005 Hvis han liker cognac, hadde jeg definitivt gått for det! Det er noe som varer lenge, og er liksom hakket mer ekslusivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå