Gå til innhold

Gå naken i leiligheten sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å gå naken i leiligheten min og syns det er pirrende at naboer kan se meg. har store vinduer. Ser ofte at nabodama tar seg en titt i smug. skal jeg vinke til henne neste gang?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk politiet på døra fordi jeg gikk naken. Nettopp flyttet inn og trudde ikke naboen hadde så godt innsyn. Han så tydeligvis mer enn nok for kona ringte politiet 😅Politifolka var hyggelig og skjønte jeg ikke gjorde det med vilje. Går du kun naken for å vise deg frem så er det din sak. Å vinke til naboen for å tiltrekke seg mer oppmerksomhet blir teit i mine øyne. 

Anonymkode: 5e005...e25

• Liker 4
Gjest no-no-noir
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk politiet på døra fordi jeg gikk naken. Nettopp flyttet inn og trudde ikke naboen hadde så godt innsyn. Han så tydeligvis mer enn nok for kona ringte politiet 😅Politifolka var hyggelig og skjønte jeg ikke gjorde det med vilje. Går du kun naken for å vise deg frem så er det din sak. Å vinke til naboen for å tiltrekke seg mer oppmerksomhet blir teit i mine øyne. 

Anonymkode: 5e005...e25

Jeg har ikke noe spesielt behov for eller glede av å gå naken, men hvis politiet hadde kommet på døra for det hadde jeg blitt så provosert at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg!

Et fornuftig politi hadde svart naboen din: "Dette er ikke en politisak. Hvis du har problemer med at naboen din går naken inne så gir du selv vedkommende en høflig beskjed om det."

(Antar selvfølgelig at vi ikke snakker om upassende vifting med kjønnsorganer, sex i vinduskarmen eller liknende.)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt bør du gi et lite vink.😊

Anonymkode: df03d...1d4

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Fatter ikke at noen kan la seg provosere av noe så uskyldig. Så lenge det handler om å gjøre naturlige ting i eget hus, burde alle som vil få gå nakne. Med unntak for slike ting som å pusse vinduene eller vanne blomster i vinduskarmen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å gå naken hele tiden? Jeg går gjerne naken ut fra dusjen, men bortsett fra det? Å sitte i sofaen eller på stol ved spisebordet naken er vel heller unormalt. Kan godt bare ha en truse på meg, men helt naken kjennes overdrevet ut.

:)

Anonymkode: 0c4b4...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte naken på hytta, både inne og ute. Har forresten utedusj, men ingen naboer med direkte innsyn, heldigvis. Men det hender en gang i blant at noen går forbi og da trekker jeg meg litt tilbake.

Anonymkode: f0db1...d2f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å gå naken hele tiden? Jeg går gjerne naken ut fra dusjen, men bortsett fra det? Å sitte i sofaen eller på stol ved spisebordet naken er vel heller unormalt. Kan godt bare ha en truse på meg, men helt naken kjennes overdrevet ut.

:)

Er det? Helt normalt for meg 🤷 Jeg trekker for gardinene da. 

Anonymkode: a846e...9e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, no-no-noir skrev:

Jeg har ikke noe spesielt behov for eller glede av å gå naken, men hvis politiet hadde kommet på døra for det hadde jeg blitt så provosert at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg!

Et fornuftig politi hadde svart naboen din: "Dette er ikke en politisak. Hvis du har problemer med at naboen din går naken inne så gir du selv vedkommende en høflig beskjed om det."

(Antar selvfølgelig at vi ikke snakker om upassende vifting med kjønnsorganer, sex i vinduskarmen eller liknende.)

Samme tenkte jeg. Det høres ikke veldig norsk/vestlig ut at politiet griper såpass langt inn i privatsfæren for noe såpass uskyldig. For ikke å snakke om ressursbruken. På den tiden politiet brukte på den visitten kunne de sikkert ha stoppet 10-15 mobilbrukende bilister på nærmeste trafikkerte vei

Anonymkode: b3e28...151

• Liker 2
Skrevet

jeg hadde hilst om jeg så hun så meg helt tilfeldig ;) ellers hadde jeg gitt faen.. je ghadde ikke "spradet rundt for å bli sett" om du skjønner og heller ikke "lagt opp til" en situasjon der jeg kunne vinke..

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg synes det er deilig å være naken, ikke for å vise meg fram, selv om det også kan være pirrende, men da snakker vi om en annen følelse. Dessverre er det sjelden mulighet til å være naken uten at det misforstås eller provoserer. Er ingen typisk naturist, er bare glad i å være naken. Spesielt ute i naturen, men også hjemme.

Skrevet

når du hilser da inviterer du egentlig til dialog. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Helt normalt for meg

Å gå naken etter en dusj eller lignende? Ja, da er jeg enig, helt normalt. Men å sitte å spise naken, eller sitte naken i sofaen? Nei, det ser jeg som noe for spesielt interesserte :)

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg går masse naken inne og ute, men bor temmelig usjenert. Har naked gardening day flere dager i sesongen og bader naken på tilstrekkelig usjenerte steder. Liker også å bli observert, men er akkurat passe påpasselig med å ikke dytte nakenheten min på noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...