AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Hei! Jeg er nummer 4 på venteliste til et studie med 85 studieplasser på NTNU. Har fått studieplass i en annen by også. Selv om det er vanskelig å anta, tror dere jeg har en sjanse til å komme inn på NTNU? Eller bør jeg belage meg på å flytte til byen jeg allerede har fått plass? Noen som har er eller har vært i lignende situasjon? Når får man senest svar om evt studieplass i etterfyllingsopptaket? Anonymkode: 853c7...686
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er nummer 4 på venteliste til et studie med 85 studieplasser på NTNU. Har fått studieplass i en annen by også. Selv om det er vanskelig å anta, tror dere jeg har en sjanse til å komme inn på NTNU? Eller bør jeg belage meg på å flytte til byen jeg allerede har fått plass? Noen som har er eller har vært i lignende situasjon? Når får man senest svar om evt studieplass i etterfyllingsopptaket? Anonymkode: 853c7...686 Jeg ville ventet med å flytte litt til, for 4 august er første etterfyllingsopptak. De etterfyller frem til 1-2 uker etter studiestart. Vanskelig å si noe om sjansene dine, men det er fullt mulig at noen av de 85 som har takket ja, har fått plass på en høyere pri i supplering opptaket, noe som vil si at de tar inn fra ventelisten. I tillegg er det mulig at flere som fikk tilbud på supplering, har fått tilbud fra ett annet sted som er høyere på deres liste. Så jeg vil absolutt si at du fortsatt har en sjanse! Anonymkode: 19137...ad6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Noen som har fått oppdatert venteliste i dag? Anonymkode: 61ce7...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå