AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Har begynt igjen i jobb, og her nordpå er det ikke noe alternativ å gå uten strømper. Har begynt å bruke stayups, og må si at jeg synes det egentlig er mye mer behagelig enn strømpebukser som siger og vrir seg. Hva bruker og liker dere best? Anonymkode: 176fe...721
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Får jo strømpebukser som sitter godt også. Bruker noe stayups, men strømpebukse er å foretrekke. Anonymkode: 98b48...f6f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har begynt igjen i jobb, og her nordpå er det ikke noe alternativ å gå uten strømper. Har begynt å bruke stayups, og må si at jeg synes det egentlig er mye mer behagelig enn strømpebukser som siger og vrir seg. Hva bruker og liker dere best? Anonymkode: 176fe...721 Haha! Er strømpebukse fetisjisten tilbake fra ferie med sine uskyldige spørsmål oss «kvinner» imellom 👏😁 Anonymkode: 03c06...059 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha! Er strømpebukse fetisjisten tilbake fra ferie med sine uskyldige spørsmål oss «kvinner» imellom 👏😁 Anonymkode: 03c06...059 Jeg blir litt målløs. Anonymkode: 176fe...721
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 som mann så synes jeg godt om stayups. Utrolig sexy. Anonymkode: 1c92a...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå