AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg har en liten hund som følger etter meg, ligger i sengen sin ved siden av min. (Lå tidligere hos barna) Legger seg når jeg legger meg. Merket det når jeg pusser tennene, da går hun å legger seg. Glad i å gå tur, spesielt når jeg går med den. Den er ivrig når de andre spør om tur, men de kommer ikke langt før de snur pga den nekter å gå. (Det skjer ikke med meg) Den har blidt mere avhengig av meg de siste Mnd. De andre er flinke til å kose og gi mat, så er ikke bare meg som gjør det. Hunden er 8,5 år Har hatt henne i ca 6,5 år Noen ide om hvorfor det "plutselig" er sånn Anonymkode: 03907...06d
Ritter Skrevet 1. august 2019 #2 Skrevet 1. august 2019 Kanskje hun har hatt noen negative opplevelser knyttet til andre, og at hun derfor anser deg som den tryggeste personen. Når du skriver "de andre", er det barna du tenker på? Barn kan ta med hunden til andre barn, og der kan hunden oppleve ting som gjør den utrygg. Enkelte barn har liten eller begrenset forståelse for dyr, og noen kan synes det er morsomt å erte hunden eller finne på noe som gjør den usikker. Det voksne raskt oppfatter, kan barn som er opptatt med å leke overse, så det er ikke sikkert barna dine har fått det med seg selv om det har hendt noe.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Ikke gravid og de andre er familie ( mann og 2 ungdommer) Den ene ungdommen kan tulle, være litt voldsom med hunden, men dette er ikke noe nytt. Har sagt fra mange ganger at h/h ikke skal være så voldsom. Hunden kan velge å sett seg på det fanget. Anonymkode: 03907...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå