AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hvor vanlig er det å bruke det sammen med partner? Har hatt et inntrykk av at det er noe de fleste bruker alene, men samtidig hører jeg mange som bruker det flittig sammen med sin partner. Er dette noe som begge har gleden av? Anonymkode: 4e1f1...8af
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Bruker både dildoer, vibrator, penishylser, penisringer, håndhjern, pisk, og kostymer osv med partner. Bare gøy det.😊 Anonymkode: 503ec...92e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Vi har vært sammen så lenge at nytt leketøy alltid er kjekt og spennende. Har nå leketøy til både meg og ham. Kommer sikkert til å kjøpe mer. Bruker det kanskje bare en av ti ganger, men veldig kjekt å ha når man føler at det begynner å bli litt rutine. Det er ikke alt som slår godt an, men alltid like spennende når det kommer en ny pakke i posten. Anonymkode: 78071...568
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Ts her. Ja jeg er jo ikke helt fremmed for det,men vi bruker det veldig sjeldent! Vi har prøvd penisring,håndjern, og noen ganger vibrator. Ingen av tingene har slått helt an,som i at det er ikke noe vi føler gir oss så mye. Bortsett fra vibrator da,den kan være kjekk å ha innimellom. Pisk og sånne ting har vi ikke vurdert engang😅 vi er muligens litt for «vanilje» begge to. Men det funker greit det. Det er bare slik at siden vi benytter oss av det så sjeldent,så funderer jeg jo på om det faktisk er så vanlig som det kan fremstå? Jeg bruker jo ofte vibratoren alene, men har tenkt at det kanskje hadde vært kjekt å tatt den i bruk sammen med partner oftere,særlig hvis man bare vil ha en kjappis og ikke føler for å styre med masse forspill og greier. Det er fint og alt, men noen ganger vil man jo bare ha en kjapp runde. Anonymkode: 4e1f1...8af
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Vi brukte mye leketøy før, men i de siate årene når han ble impotent sluttet han med a l t av sex. Anonymkode: 43190...3ab
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 Nå bor vi ikke sammen, så har ikke sex så ofte som vi ønsker, men 1-3 ganger i uken. Bruker vibrator og dildo nesten hver eneste gang. Det gir han glede, og det gir meg den siste finishen. Jeg får lite ut av å stimulere klitoris med fingre dessverre, og vaginalorgasmene er så svake at jeg blir ikke ordentlig tilfredsstilt. Så wanden på slutten er fantastisk, og det gir han også mye glede. Har også analplugg, håndjern og diverse annet som brukes med jevne mellomrom. Anonymkode: b0d47...036
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå bor vi ikke sammen, så har ikke sex så ofte som vi ønsker, men 1-3 ganger i uken. Bruker vibrator og dildo nesten hver eneste gang. Det gir han glede, og det gir meg den siste finishen. Jeg får lite ut av å stimulere klitoris med fingre dessverre, og vaginalorgasmene er så svake at jeg blir ikke ordentlig tilfredsstilt. Så wanden på slutten er fantastisk, og det gir han også mye glede. Har også analplugg, håndjern og diverse annet som brukes med jevne mellomrom. Anonymkode: b0d47...036 Analplugg? Ok,det har vi faktisk ikke vært borti. Vi har hatt analsex, og det er faktisk noe jeg syns er ok,meeen tørr ikke å gjøre det noe særlig. Analsex + vibrator gir jo noen sinnsyke orgasmer, men som sagt; jeg tørr ikke😅 er livredd for at det skal skje et uhell eller noe. Ikke for at jeg ikke tror at han hadde taklet det, men JEG hadde ikke taklet det😱 men det er et av de tilfellene der jeg tror et leketøy hadde vært kjekt å bruke samtidig. Anonymkode: 4e1f1...8af
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Vi har MASSE leketøy. Noe brukes jevnlig, det meste ganske sjelden. Fra tid til annen sette vi av en kveld eller dag for bare sex, og da kan vi gjøre temmelig drøye ting. Oftest er vi helt vanilje, og opplever de mest intense og intime stundene i misjonær meg blikkontakt, god tid og masse ømhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå