AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hva slags samfunn er det vi lever i? Min bror kom hjem for 2 uker siden sykemeldt fra jobben pga noe dritt som har skjedd med han. Han hadde en kjæreste samme sted som han jobber nord i landet, første kjæresten hans på flere år. De hadde nettopp vært på kjærlighetsferie. Han forteller at hun hadde vært utro med en kollega på en festival en uke etter ferien, dumpet han og gått inn i et forhold med han nye. Hva faen? Skjer dette? Er dette liksom greit i vårt samfunn å behandle folk slik? Nå har han vært hjemme i 2 uker og er fortsatt et fullstendig vrak, helt ødelagt som menneske og vi i familien gjør så godt vi kan for å oppmuntre han, men ingenting hjelper. Han har sagt opp jobben, sier han ikke orker å fortsette og den kan jeg se. Gjør utrolig vondt å se at en person kan ødelegge den snille gode broren min sånn. Aner virkelig ikke hva vi kan gjøre for å hjelpe han gjennom dette Marita Anonymkode: 02c64...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Han er en vandrende dildo. Han er blitt byttet ut med en nyere vandrende dildo. Er du kvinne vil du behandle andre menn på samme måte. Menn er, for kvinner, bare vandrende dildoer. I tillegg til vandrende minibanker. Anonymkode: af673...4a9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Stakkars broren din, det er mange som har opplevd det samme som han. Anonymkode: 1ed6c...3c9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Jeg skjønner ikke hva det er med folk. Mange er i nye forhold rett etter det andre er slutt osv. Men heldigvis er jeg også vitne til mange forhold som varer. Virker som dette er en greie særlig blandt de yngre. Anonymkode: a4a7a...dd5
ednul Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Mennesker som gjør sånt mot andre er uansett ikke noe å samle på. Prent det inn i hodet til broren din, good riddance 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Det finnes mange andre bra damer der ute som aldri ville gjort noe sånt. Hun er jo tydeligvis mer opptatt av bekreftelse, han skal være glad han fant det ut nå. Han må ikke tenke at alle damer er sånn. Tenker at folk som hopper inn og ut av forhold, bør jobbe med seg selv. Anonymkode: 0761b...073
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det finnes mange andre bra damer der ute som aldri ville gjort noe sånt. Hun er jo tydeligvis mer opptatt av bekreftelse, han skal være glad han fant det ut nå. Han må ikke tenke at alle damer er sånn. Tenker at folk som hopper inn og ut av forhold, bør jobbe med seg selv. Anonymkode: 0761b...073 Enig. Er veldig mange som trenger bekreftelse. Erste er ei jeg kjenner til, vet ikke omhun holder på lenger, men særlig menn som hadde kjæreste var spesielt interessante for henne. Oppskriften på å gjøre seg upopulær? Anonymkode: a4a7a...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå