Elif Skrevet 31. juli 2019 #1 Del Skrevet 31. juli 2019 Hei Jeg heter elif. Jeg kom til Norge for ett år siden. Men jeg kan snakker bare litt norsk, nivå 1 Man jeg har veldig lyst til å lære norsk Vil du være venn med meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #2 Del Skrevet 1. august 2019 Hvor er du fra? Anonymkode: 2a2f2...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 1. august 2019 #3 Del Skrevet 1. august 2019 Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Del Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, Ishm skrev: Troll Trollololololo? https://youtu.be/sTSA_sWGM44 Anonymkode: 2a2f2...c8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er du fra? Anonymkode: 2a2f2...c8f Jeg er tyrkia Anonymkode: 0a3e2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trollololololo? https://youtu.be/sTSA_sWGM44 Anonymkode: 2a2f2...c8f Neiiii jeg er ikke troll 😊 Anonymkode: 0a3e2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Del Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, Ishm skrev: Troll Nei. Ikke trol . Jeg har 2 barna og jeg må lære norsk Anonymkode: 0a3e2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #8 Del Skrevet 1. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tyrkia Anonymkode: 0a3e2...668 Jeg er fra Tyrkia. Det er riktig. 😊 Anonymkode: 0a3e2...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #9 Del Skrevet 1. august 2019 Du får kjøpe deg et norskkurs. Ingen gjør dette her gratis. Anonymkode: 601bf...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. august 2019 #10 Del Skrevet 1. august 2019 Sjekk litt rundt, noen steder er det snakke-norsk kvelder. Jeg vet rødekors har og noen menigheter. Fint at du vil lære norsk. Det er viktig å kunne språket i det landet man bor. Det har jeg selv prøvd. Særlig for å kunne følge med barna og aktiviteter for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elif Skrevet 1. august 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 1. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får kjøpe deg et norskkurs. Ingen gjør dette her gratis. Anonymkode: 601bf...59f Jeg går på norskkurs. Jag vil bare øve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elif Skrevet 1. august 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, stan skrev: Sjekk litt rundt, noen steder er det snakke-norsk kvelder. Jeg vet rødekors har og noen menigheter. Fint at du vil lære norsk. Det er viktig å kunne språket i det landet man bor. Det har jeg selv prøvd. Særlig for å kunne følge med barna og aktiviteter for dem. Takk 😊 men bor jeg lite sted her bare norskkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. august 2019 #13 Del Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, Elif skrev: Takk 😊 men bor jeg lite sted her bare norskkurs Kanskje du og dere kan være med i en forening eller idrettslag eller noe? Så blir dere kjent med folk samtidig som dere får brukt språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elif Skrevet 1. august 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 1. august 2019 33 minutter siden, stan skrev: Kanskje du og dere kan være med i en forening eller idrettslag eller noe? Så blir dere kjent med folk samtidig som dere får brukt språket. Jeg er asylsøker. Venter på oppholdsitillatelse. Men hver måneder har språkkafe jeg går dit . Men jeg liker ikke på vent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå