Gå til innhold

Dere som IKKE kommer lett under samleie - finnes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det folk her som ikke kommer lett under samleie. For meg er det jo nesten en kamp. Sier hvordan jeg vil ha det og hjelper til selv, men blir som regel kun én gang, og kun bes stimulering av klitoris. Men får ikke orgasme hver gang jeg har sex. Jeg faker heller ALDRI! Og kommer ikke til å gjøre det. Klarer ikke å lyve med overbevisning uansett 😂 Men nyter alltid da, uansett. Er jo digg med sex. Føler mannfolk er veldig opptatt av min nytelse også, men de blir gjerne litt utålmodig av at jeg ikke kommer, og jeg føler veldig på at jeg ikke strekker til. Tenker en god del på dette, og det plager meg. 

Flere som har det som meg? Hadde hjulpet å vite at jeg ikke var den eneste. Virker jo som de fleste damer kommer fort, og i serier. 

Anonymkode: 54b09...626

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kommet vaginalt, kun klitorisorgasme. Sjeldent jeg gidder stimulere eller bli stimulert under sex. Synes sex er digg uansett. Men føler med deg, føler meg egentlig unormal. 😅

Anonymkode: 481aa...a76

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer heller ikke vaginalt. Tror det er minst like vanlig som det motsatte, egentlig. 

Anonymkode: 1d487...c22

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som er vanlig. 

Anonymkode: 740ba...c1a

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Kommer heller ikke vaginalt, tror det er ganske vanlig! Synes sex er digg uansett😄

Anonymkode: 6fbf1...dce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått orgasme uten at jeg har ordnet det selv EVER! Og de gangene jeg fått det er det ved klitorisstimulering under analsex. Med en vibrator er det veldig lett å få til men ikke mens vi har sex. Da er det for mye bevegelse. Men for meg betyr det ingenting, sex er utrolig deilig og orgasme er ikke noe jeg tenker over engang når vi knuller. 

Anonymkode: fea17...4a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Penetrativ sex er deilig, men jeg kommer ikke av det.

Jeg kommer lett alene (men kun klitorisorgasme), og med litt flaks og riktig partner så kan han også stimulere meg til klitorisorgasme hvis han orker, men ikke helt like lett som jeg kan på egen hånd.

Jeg må liksom konsentrere meg litt mer om det og jobbe aktivt mentalt med å prøve å komme når jeg er med en partner, når jeg gjør det selv er det mer slik at jeg må holde igjen for å ikke komme for fort, hvis ikke moroa skal være over med en gang.

Anonymkode: 207aa...243

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke kommet med en partner siden 2001. Kommer lett alene.

Elsker å ha sex likevel, og for tiden holder jeg på med en som ser og vet at jeg nyter alt han gjør og ikke stresser med at jeg MÅ få orgasme. Det er den beste sexen jeg har hatt hittil, og hvis vi fortsetter med hverandre, kommer jeg nok til å komme også, for jeg er ganske trygg på ham nå og han er veldig flink og deilig ❤️

Har dog vært med menn som har presset meg (og også dumpet meg) fordi orgasmen min uteble. Har aldri følt meg så mislykket og verdiløs som med dem. Tok flere år å bygge opp den seksuelle selvtilliten igjen etterpå. 

Anonymkode: a582b...63b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du ikke faker, det gjør du helt rett i! 

Jeg sliter ikke med dette selv, men har oppgjennom hatt flere venninner som gjør det, og jeg har forøvrig lest mye om dette, så jeg vet det er veldig vanlig. 

Anonymkode: 9e745...5e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klarer svært sjelden å komme under penetrering. Jeg må alltid ha klitorisstimuli, klarer aldri å komme vaginalt - men selv med klitorisstimuli klarer jeg ofte ikke å komme med penis inni meg. Vet ikke hvorfor, jeg må alltid komme etterpå når han har tatt den ut 😛 Er veldig godt med sex og nyter det veldig, men når ikke klimaks sånn. 

Anonymkode: c53c0...0e8

• Liker 3
Skrevet

Ja det gjør vi, men det er ikke bare damer som ikke kommer under samleie.. 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri fått orgasme med en annen i det hele tatt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått vaginalorgasme. Jeg får orgasme av klitorisstimulering og kun når jeg gjør det selv. 

Anonymkode: 6a92f...d50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer sjeldet vaginalt. Da skal jeg være så kåt at hele hurlumheiet mitt er blodfylt.

Anonymkode: 8b286...ede

• Liker 1
Skrevet

ALDRI hatt vaginal orgasme selv. Jeg kan komme ved stimulering av klitoris. Og i rett vinkel under sex kan jeg faktisk klare å squirte! Men da med stimulering av klitoris i tillegg... Anbefaler å prøve det mens du er på topp og er ganske oppreist i ryggen :) Funker for meg iallfall, og om man squirter kan det jo ikke være vaginal orgasme alene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har jeg brukt opp orgasmene mine igjen og kommer aldri. Jævlig irriterende.

Anonymkode: 6d944...97c

AnonymBruker
Skrevet

Kommer svært sjelden av vaginal sex, må stort sett stimulere klitoris samtidig for at jeg skal få orgasme. Det er forøvrig mest vanlig at man ikke kommer av vaginal sex. 

Anonymkode: 746e6...a33

• Liker 2
Skrevet

Får aldri orgasme ved penetrering. Kun klitorisorgasme med hjelpemiddel. Magic wand er uunværlig!

AnonymBruker
Skrevet

Får sjelden orgasme under sex, men jeg nyter og har det veldig godt likevel.

Anonymkode: 7aa70...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...