Gå til innhold

Gift og med utroskapsfantasier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å være lykkelig gift er avhengig av hvordan man definerer det. Når man har alt i et ekteskap kan man ikke gjøre annet enn å definere seg som lykkelig gift. Likevel er det noen mekanismer som tilfører skam i et godt ekteskap der begge har lov å leve litt på kanten. Det å tillate partneren å objektivisere og bli objektivisert av en annen for å gjennopplive det man hadde som nyforelsket, kan føre til rike opplevelser. Det kan også føre til sjalusi, men som erfaren gift er sjalusi som regel et tilbakelagt stadium.

Det er som regel utenforstående som tilfører skam til et forhold der begge har lov å tøye de tradisjonelle rollene om monogami. Er man åpen om sin åpenhet i forholdet vil noen hylle det mens andre kjapt fordømme det.

Er du nysgjerrig på åpenhet i forhold, har du tillatt deg en flørt, er du skeptisk til utroskapfantasier. Jeg er en mann som tillatter min partner å gjøre det hun ønsker, men vi har klare rammer;)

Noen som er keen på å skrive om hva de tenker om temaet? gjerne privat, gjerne her.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp derfor jeg ikke vil gifte meg for tidlig.𗀎

Anonymkode: 1b2ca...b39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gift i over 20 år og hun liker å "eksponere" seg i sosiale media. Dermed får hun mange flørtemeldinger uten at jeg blir det minste sjalu. Dette bare krydrer hverdagene våre og viser at jeg har gjort et godt valg i kone 🙂.  Hun har ikke noe ønske om å være utro og vi snakker åpent om temaet. Så lenge hun ikke skjuler noe for meg får hun lov til det meste. Hun prater/"flørter" gjerne med personer hun finner attraktive, men da helst via sosiale media men også med personer hun/vi møter. Dersom motparten går over "streken" og foreslår sex kuttes de ut. Det hadde vært spennende (for meg) om det ble noe mer, men det blir det altså ikke. Tenner bittelitt på tanken. Ikke spør hvorfor 😉 

Anonymkode: 6a003...230

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til... lykkelig gift og med et velfungerende sexliv ❤️ selv om jeg kunne ønsket meg litt mer enn en gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har utroskapsfantasier. Det er pga min mamn ikkee rører meg sexuelt, slik har det vørt i åresvis, men nå planlegger jeg skilsmisse. Har ikke vært utro. 

Anonymkode: a7281...097

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Jeg hadde det i mitt forrige 10 årige forhold og det gikk til helvete. Nå er jeg sammen med en mann som passer meg perfekt og tanken på utroskap gir meg avsmak. Vi har vært sammen i 9 år. Tanken på å ha sex med andre er for meg «ekkel». 

Men det er meg/oss. Jeg tviler ikke på at andre kan ha andre preferanser enn 100% monogami og allikevel ha et solid forhold. Det som passer for noen er ikke riktig for andre. 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har vært gift i over 20 år og hun liker å "eksponere" seg i sosiale media. Dermed får hun mange flørtemeldinger uten at jeg blir det minste sjalu. Dette bare krydrer hverdagene våre og viser at jeg har gjort et godt valg i kone 🙂.  Hun har ikke noe ønske om å være utro og vi snakker åpent om temaet. Så lenge hun ikke skjuler noe for meg får hun lov til det meste. Hun prater/"flørter" gjerne med personer hun finner attraktive, men da helst via sosiale media men også med personer hun/vi møter. Dersom motparten går over "streken" og foreslår sex kuttes de ut. Det hadde vært spennende (for meg) om det ble noe mer, men det blir det altså ikke. Tenner bittelitt på tanken. Ikke spør hvorfor 😉 

Dette hørtes veldig kjent ut fra mitt eget ståsted;) 

Gledelig å lese at dere leker og opplever spenning. Skjønner godt at du ønsker hun skal gå hele veien. Spenningen oppstår i det å leke utenfor rammene så skjønner godt tenningen. Be henne finne meg på sosiale medier..😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, minheltegne skrev:

Dette hørtes veldig kjent ut fra mitt eget ståsted;) 

Gledelig å lese at dere leker og opplever spenning. Skjønner godt at du ønsker hun skal gå hele veien. Spenningen oppstår i det å leke utenfor rammene så skjønner godt tenningen. Be henne finne meg på sosiale medier..😂😂

Ikke så enkelt i et anonymt forum dette 😄 Hun er sexy og attraktiv og får dermed masse forespørsler...  uten at det blir noe mer. Men hun er åpen og deler alt med meg og sjalusien er fraværende heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp derfor jeg ikke vil gifte meg for tidlig.𗀎

Fordi helt andre regler gjelder som kjærester/samboere???

Not...

Anonymkode: 93ce7...be4

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Partner og jeg er ganske frie på SoMe, det er mye hud og situasjoner som hinter om en fri seksualitet. Dette gjør vi både hver for oss og sammen. Sammen går vi gjennom likes og kommentarer og fryder oss over responsen det får. Det er overraskende forutsigbart hvem som liker bildene våre.

I tillegg tar vi eksplisitt seksuelle bilder og legger ut på et lukket nettsamfunn.

Jeg har forøvrig gitt henne frie tøyler.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Partner og jeg er ganske frie på SoMe, det er mye hud og situasjoner som hinter om en fri seksualitet. Dette gjør vi både hver for oss og sammen. Sammen går vi gjennom likes og kommentarer og fryder oss over responsen det får. Det er overraskende forutsigbart hvem som liker bildene våre.

Jeg har forøvrig gitt henne frie tøyler.

Høres ut som dere har et fint og åpent forhold. Har hun benyttet seg av sine frie tøyler og har du fått det samme?
Jeg har gitt min kone relativt frie tøyler så lenge jeg vet hva som skjer, men hun er ikke seksuelt interessert i andre enn meg. Jeg ønsker ikke en slik "gjenytelse".

Gjest Alterego666
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som dere har et fint og åpent forhold. Har hun benyttet seg av sine frie tøyler og har du fått det samme?
Jeg har gitt min kone relativt frie tøyler så lenge jeg vet hva som skjer, men hun er ikke seksuelt interessert i andre enn meg. Jeg ønsker ikke en slik "gjenytelse".

For henne er det først og fremst befriende at jeg ikke lukker seksualiteten hennes inne. Dette viser hun ved å være veldig åpen, fri og eksperimenterende med meg. Vi er begge i flyt seksuelt, og vi skynder oss langsomt i vår utvikling.

Hun har ikke gitt meg frie tøyler, men beveger seg i den retningen. For meg er det viktigst at vi har en åpen og tillitsfull dialog om disse spørsmålene.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

For henne er det først og fremst befriende at jeg ikke lukker seksualiteten hennes inne. Dette viser hun ved å være veldig åpen, fri og eksperimenterende med meg. Vi er begge i flyt seksuelt, og vi skynder oss langsomt i vår utvikling.

Hun har ikke gitt meg frie tøyler, men beveger seg i den retningen. For meg er det viktigst at vi har en åpen og tillitsfull dialog om disse spørsmålene.

Tillit og åpenhet er nok det viktigste for å få forhold til å fungere. Og så er det fint at dere skynder dere langsomt og tar forsiktige skritt for å se hvordan ting fungerer og hvordan dere reagerer underveis. Skulle ønske min var litt mer fri og eksperimenterende 😉 

Gjest Alterego666
Skrevet

For meg har oppskriften vært å gi den tilliten jeg selv ønsker å motta. Ikke kreve, men tilby. Ikke si «du er min», men si «jeg er din».

Når hun i tillegg er et ekstremt klok og åpen kvinne, kommer man langt med tid, forståelse og kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi helt andre regler gjelder som kjærester/samboere???

Not...

Anonymkode: 93ce7...be4

Er singel, så nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...