AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Ref tråden om å publisere bilder av andre. Hvor og hvordan kan man informere om følgende: Fotograf i kirka under vielsen, vil ikke at bildene fotografen tar skal være fulle av andre sine mobiltelefoner og kameraer. Regner med at fotografen veit hva som burde bli foreviget på kamera. Samtidig vil jeg ikke virke som en bridezilla og nekte folk å ta bilder hvis dem føler dem må. Skulle også informert om at bildene må innom brudepar/folk på bildet før dem legges ut. Jeg er "speilpen/selfiepen", blir ofte uheldige vinkler med dobbelthake og sånt😂 Hva skriver/sier man og hvor skriver/sier man det? Anonymkode: f1bdd...e40
Anim92 Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Ville bare påpeke at selv om jeg er en av de som argumenterer for at det er greit å poste av bryllup generelt, syns jeg absolutt dette høres bra ut! Jeg tror de fleste tar hensyn til en sånn forespørsel, det er verre med bruder som blir sure og tverre i etterkant fordi noen tok bilder/postet i some. Kommer med forslag om jeg kommer på noe🤗 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Ts her. Jeg også synes det er greit, hvis bildene er fine🙈 Hva med noe sånt som "Vi gifter oss i xx. Blabla. I vielsen har vi fotograf som tar bilder. Dersom dere likevel skulle ønske å ta bilder for eget bruk, setter vi pris på at det gjøres diskret og at kameraer ikke kommer i veien for fotografen eller vielsen." Usikker på hvor man kan skrive sånt, men tenkte skrive noe i disse baner. Anonymkode: f1bdd...e40 2
Belima Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Gi beskjed om at det blir mobifri sone i kirken pga at det er leid inn fotograf.https://www.blikkfangerne.no/blogg/unplugged-vielse 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Vi skrev det i kirkeprogram og fikk presten til å si det før vielsen. Måtte sjekke bildene nå, og det var ingen skjemmende telefoner, verken på vei inn eller ut. 😊 Den eneste ulempen for vår del var at vi hadde mye fantastisk musikk, og glemte helt å få noen til å ta opp lyd... og når folk hadde lagt bort telefonene har ingen filmet heller. Anonymkode: 01ae4...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå