AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hallo! Hvordan foregår egentlig fysikk eksamen? Har gjort masse oppgaver fra boka i alle kapitlene, så har kontroll. Men vil oppgavene på fysikk 1- eksamen være veldig rett frem, slik som i boka?(Jeg har god kontroll på formlene) Er det mange som får sekser i faget? Skal ta opp faget på sonans. Anonymkode: bb6bc...837
FunnyBoy123 Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 (endret) Kan du formlene og en god del av det teoretiske skal 6ern ikke være umulig å få. Fikk selv 5er, fordi matte ikke er mitt sterkeste fag.. Ellers var faget og eksamen ganske straight forward. (Dette var på videregående). Endret 31. juli 2019 av FunnyBoy123
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Hvordan foregår egentlig fysikk eksamen? Har gjort masse oppgaver fra boka i alle kapitlene, så har kontroll. Men vil oppgavene på fysikk 1- eksamen være veldig rett frem, slik som i boka?(Jeg har god kontroll på formlene) Er det mange som får sekser i faget? Skal ta opp faget på sonans. Anonymkode: bb6bc...837 Det er ikke mange som får seks i standpunkt. Eksamen er noe annet. Anonymkode: bd982...a80
KapteinJ Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Jeg fikk en 6’er i fysikk 1 som privatist når jeg gikk på VG1, husker jeg riktig så var det en muntlig-praktisk eksamen. Så det er viktig at du i tillegg til formler kan snakke kvalitativt om alle temaene og vise at du har en fundamental forståelse for newton-mekanikk og de andre temaene. En muntlig eksamen er som russisk rullett ift sensor og hvilke spørsmål som blir fokusert på, men du får fordelen av at du kan styre samtalen mot det du kan og vekk fra det du ikke kan.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Da jeg tok eksamen som privatist måtte vi gjøre ett forsøk (dermed lurt å ha hatt trening i de aktuelle labforsøkene på forhånd via f.eks. Sonans), en del der vi skulle fortelle om et spesifikt tema, og ellers masse utspørring. Anonymkode: 376ea...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå