Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tenker å ta opp biologi 1 på Sonans. Jeg har allerede kjapt gått gjennom store deler av pensum i sommer, så jeg er nokså forberedt. Men er det mange som får toppkarakter i faget? vannskeloghetsgrad?

Anonymkode: 1f125...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puggefag. Mye detaljer, men ikke vanskelig.

Anonymkode: ef991...f8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok biologi 1 som privatist. Vet ikke om jeg bare var heldig med opplegget som akkurat disse sensorene hadde satt opp, men jeg måtte ikke gjennom en praktisk del. Den muntlige delen bestod av at jeg trakk to emner som jeg fikk 30 minutter til å forberede meg til å snakke om. Sensoren som jeg hadde samtalen med merket at jeg satt fast i begynnelsen pga. nervøsitet, så da foreslo hun at hun heller kunne stille meg innledende spørsmål om jeg var mer komfortabel med det. Etterpå kom det flere spørsmål fra andre deler av pensum, og aller sist fikk den observerende sensoren komme med noen siste spørsmål om han ønsket det. Fikk 5.

Min strategi var egentlig bare å ta masse notater for å få inn stoffet, og til sist lese raskt gjennom boka. Brukte litt under to uker, men da hadde jeg ikke andre forpliktelser. Jeg følte egentlig at kunnskapen jeg satt igjen med var ganske overfladisk (til ingens overraskelse), og var overhodet ikke sikker på om jeg ville klare mer enn en toer. Bra du sparer deg for den lidelsen ved å være bedre forberedt enn meg!

Til syvende og sist vil jeg anbefale å være innstilt på å møte sensorer som vil gjøre sitt beste for å hjelpe deg, i stedet for å bruke energi på å grue seg til å bli grillet av sensorene fra helvete. Jeg tror de må finnes i fåtall. 

Lykke til!

Anonymkode: d4da1...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...