AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Kvinne, skorpion, født tidlig på 70 tallet.. Om kjærlighet og litt fremover..økonomi..om en ting vil forandre seg (som er viktig for meg!) 💜 Anonymkode: ae2d3...5b6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Du vil være fanget i overtro og en romantiskt oppfattning av verden helt til du tar deg sammen og lærer deg logisk tenkning og setter deg inn i den vitenskapelig metode og tar til deg vitenskapelig kunnskap om verden, historien, og mennesket. Foruten det så ser jeg en fallgruve, hvor du vil bruke store summer på spådamer som vil fortelle deg misvisende vas som kun skaper nye behov for å ringe de ytterligere. Ikke gå i den fellen. Anonymkode: c1ab0...539 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil være fanget i overtro og en romantiskt oppfattning av verden helt til du tar deg sammen og lærer deg logisk tenkning og setter deg inn i den vitenskapelig metode og tar til deg vitenskapelig kunnskap om verden, historien, og mennesket. Foruten det så ser jeg en fallgruve, hvor du vil bruke store summer på spådamer som vil fortelle deg misvisende vas som kun skaper nye behov for å ringe de ytterligere. Ikke gå i den fellen. Anonymkode: c1ab0...539 Har aldri brukt en krone på slikt, og er jordnær av natur. At noen føler mer enn andre er vel noe mange vet. Anonymkode: ae2d3...5b6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Jeg ser romantikk, men det utvikler seg desverre ikke helt som du ønsker. Han virker.. litt "låst" til noe som blir til hinder for relasjonen. Litt uklart hva. Økonomisk vil du gjøre flere lure valg denne høsten, som vil gi avkastning senere. Ellers ser jeg en ro og du vil gå en fin tid i møte. Anonymkode: 8062e...825
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Tusen takk, ser du når jeg fpr klarhet i et vanskelig valg jeg må ta Anonymkode: ae2d3...5b6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Jeg ser et eventyr og ønsket om å vende tilbake til det det var før. Du kommer til å møte et sted du kjenner, og en person du ikke forventet vil ringe deg. Anonymkode: aca55...9ef
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser et eventyr og ønsket om å vende tilbake til det det var før. Du kommer til å møte et sted du kjenner, og en person du ikke forventet vil ringe deg. Anonymkode: aca55...9ef Takk, ser du om jeg klarer ta valget Anonymkode: ae2d3...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå