Gå til innhold

Ikke lov å diskutere noe lenger. Har alle blitt hårsåre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tråder fjernes plutselig, uten spesiell grunn. Hva kommer dette av? Tåler folk virkelig ingenting lenger?

Anonymkode: 4cce3...b44

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tråder fjernes plutselig, uten spesiell grunn. Hva kommer dette av? Tåler folk virkelig ingenting lenger?

Les reglene for hva man kan poste, så forstår du gjerne hvorfor enkelte tråder forsvinner.

Mye bedre man lager tråder innenfor regelverket, enn å gi moderator ekstra arbeid me då fjerne tråder, for så å irritere deg over fjerningen. 

Ellers er R & R stedet å spørre mod om dette temaet. 

Anonymkode: ad58e...994

Skrevet

Har du levd i en hule på mars?

Det har da vært slik ganske lenge nå at folk i dagens samfunn er ekstremt hårsåre og blir krenket for alt mulig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Har du levd i en hule på mars?

Det har da vært slik ganske lenge nå at folk i dagens samfunn er ekstremt hårsåre og blir krenket for alt mulig.

Ja, det er ganske tydelig. Mistenker egentlig at noen tråder forsvinner noen ganger fordi enkeltpersoner personlig ikke liker noen tråden. Jeg så i hvert fall ikke noe galt innom de siste trådene som plutselig forsvant.

Mulig de eksploderte i krangel senere, som jeg ikke fikk med meg, men tviler på at det var tilfellet i alle trådene.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ganske tydelig. Mistenker egentlig at noen tråder forsvinner noen ganger fordi enkeltpersoner personlig ikke liker noe i tråden. Jeg så i hvert fall ikke noe galt innom de siste trådene som plutselig forsvant.

Mulig de eksploderte i krangel senere, som jeg ikke fikk med meg, men tviler på at det var tilfellet i alle trådene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok sikker en del hårsåre folk her inne, men man får ikke stengt tråder bare fordi de ikke liker innholdet. Det må være brudd på reglene.

I mange tilfeller kommer hårsåre folk inn i tråder de ikke liker, kun for å provosere andre og skape kvalme, og deretter rapporterer de innhold når de har klart å hisse opp folk til å bryte regler. Det er vel den eneste måten å få fjernet innhold på dersom man ikke liker temaet i tråden. Dette skjer spesielt i tråder der en blogg eller businessen til en influenser diskuteres.

Anonymkode: c33ea...ccc

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som bestemmer hva det er ok å bli "krenket" av i dagens samfunn?

Anonymkode: 989fb...111

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som bestemmer hva det er ok å bli "krenket" av i dagens samfunn?

Venstresiden

Anonymkode: fa9d5...ea4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Venstresiden

Anonymkode: fa9d5...ea4

"Ok".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer hit til Kvinneguiden hovedsakelig på grunn av alle de forskjellige telle-trådene.

Resten av Kvinneguiden har jeg mer eller mindre gitt opp for lenge siden...   

Anonymkode: 7b571...075

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok sikker en del hårsåre folk her inne, men man får ikke stengt tråder bare fordi de ikke liker innholdet. Det må være brudd på reglene.

I mange tilfeller kommer hårsåre folk inn i tråder de ikke liker, kun for å provosere andre og skape kvalme, og deretter rapporterer de innhold når de har klart å hisse opp folk til å bryte regler. Det er vel den eneste måten å få fjernet innhold på dersom man ikke liker temaet i tråden. Dette skjer spesielt i tråder der en blogg eller businessen til en influenser diskuteres.

Anonymkode: c33ea...ccc

Tror du har et godt poeng der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...