AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Tråder fjernes plutselig, uten spesiell grunn. Hva kommer dette av? Tåler folk virkelig ingenting lenger? Anonymkode: 4cce3...b44 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tråder fjernes plutselig, uten spesiell grunn. Hva kommer dette av? Tåler folk virkelig ingenting lenger? Anonymkode: 4cce3...b44 Les reglene for hva man kan poste, så forstår du gjerne hvorfor enkelte tråder forsvinner. Mye bedre man lager tråder innenfor regelverket, enn å gi moderator ekstra arbeid me då fjerne tråder, for så å irritere deg over fjerningen. Ellers er R & R stedet å spørre mod om dette temaet. Anonymkode: ad58e...994
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Har du levd i en hule på mars? Det har da vært slik ganske lenge nå at folk i dagens samfunn er ekstremt hårsåre og blir krenket for alt mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Har du levd i en hule på mars? Det har da vært slik ganske lenge nå at folk i dagens samfunn er ekstremt hårsåre og blir krenket for alt mulig. Ja, det er ganske tydelig. Mistenker egentlig at noen tråder forsvinner noen ganger fordi enkeltpersoner personlig ikke liker noen tråden. Jeg så i hvert fall ikke noe galt innom de siste trådene som plutselig forsvant. Mulig de eksploderte i krangel senere, som jeg ikke fikk med meg, men tviler på at det var tilfellet i alle trådene. Anonymkode: 4cce3...b44
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er ganske tydelig. Mistenker egentlig at noen tråder forsvinner noen ganger fordi enkeltpersoner personlig ikke liker noe i tråden. Jeg så i hvert fall ikke noe galt innom de siste trådene som plutselig forsvant. Mulig de eksploderte i krangel senere, som jeg ikke fikk med meg, men tviler på at det var tilfellet i alle trådene. Anonymkode: 4cce3...b44 Anonymkode: 4cce3...b44
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Det er nok sikker en del hårsåre folk her inne, men man får ikke stengt tråder bare fordi de ikke liker innholdet. Det må være brudd på reglene. I mange tilfeller kommer hårsåre folk inn i tråder de ikke liker, kun for å provosere andre og skape kvalme, og deretter rapporterer de innhold når de har klart å hisse opp folk til å bryte regler. Det er vel den eneste måten å få fjernet innhold på dersom man ikke liker temaet i tråden. Dette skjer spesielt i tråder der en blogg eller businessen til en influenser diskuteres. Anonymkode: c33ea...ccc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Hvem er det som bestemmer hva det er ok å bli "krenket" av i dagens samfunn? Anonymkode: 989fb...111
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem er det som bestemmer hva det er ok å bli "krenket" av i dagens samfunn? Anonymkode: 989fb...111 Venstresiden Anonymkode: fa9d5...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Venstresiden Anonymkode: fa9d5...ea4 "Ok". Anonymkode: 989fb...111
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 Jeg kommer hit til Kvinneguiden hovedsakelig på grunn av alle de forskjellige telle-trådene. Resten av Kvinneguiden har jeg mer eller mindre gitt opp for lenge siden... Anonymkode: 7b571...075
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok sikker en del hårsåre folk her inne, men man får ikke stengt tråder bare fordi de ikke liker innholdet. Det må være brudd på reglene. I mange tilfeller kommer hårsåre folk inn i tråder de ikke liker, kun for å provosere andre og skape kvalme, og deretter rapporterer de innhold når de har klart å hisse opp folk til å bryte regler. Det er vel den eneste måten å få fjernet innhold på dersom man ikke liker temaet i tråden. Dette skjer spesielt i tråder der en blogg eller businessen til en influenser diskuteres. Anonymkode: c33ea...ccc Tror du har et godt poeng der. Anonymkode: 4cce3...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå