AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Første var med de tre andre thai damer. De to første dumpet han pga han ikke hadde råd å få de hitt. Han har ikke i inntekt håper på uføre. Han får gratis turer til Thailand pga venner og familie. Han har hatt forhold med 2 rusiske damer også ,men det tror jeg mest var på nett og lurei.Nå er han gift for 4 gang. Ungene våres er nå litt oppgitt og jeg begynner å bli lei å late som alt blir så bra atte. For nå sender han de penger han har ned. Ikke råd til noe til ungene ikke råd til mat Så han kan ikke ha samvær helger. Osv osv samme visa hver gang. Jeg har ikke kontakt med mannen alt går via det eldste barnet vårt som er over 18. Han nekter å snakke med meg uten om sms når han avlyser. Yngste barna sier han ikke noe til . De viste ikke at han var hjemme en gang. Kan jeg nå få lov å vise at jeg er litt oppgitt over han. Må jeg snakke positivt hele tiden. Er sliten av å prøve å bygge en bro Mellem unger og mann. Spesielt når han ikke vil noe. Anonymkode: b1f5e...13b
hobbykokken Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Hvis du skal late som alt er bra så tror jeg nok du vil få problemer med ungene etterhvert. Barna senser at alt ikke er som det skal, de savner far og ser at andre fedre faktisk stiller opp. Ville pratet åpent om skuffelsen og sorgen, men, legg det på barnas nivå. Du prater feks annerledes med en 14 åring enn en 3 åring, men det vet du jo 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første var med de tre andre thai damer. De to første dumpet han pga han ikke hadde råd å få de hitt. Han har ikke i inntekt håper på uføre. Han får gratis turer til Thailand pga venner og familie. Han har hatt forhold med 2 rusiske damer også ,men det tror jeg mest var på nett og lurei.Nå er han gift for 4 gang. Ungene våres er nå litt oppgitt og jeg begynner å bli lei å late som alt blir så bra atte. For nå sender han de penger han har ned. Ikke råd til noe til ungene ikke råd til mat Så han kan ikke ha samvær helger. Osv osv samme visa hver gang. Jeg har ikke kontakt med mannen alt går via det eldste barnet vårt som er over 18. Han nekter å snakke med meg uten om sms når han avlyser. Yngste barna sier han ikke noe til . De viste ikke at han var hjemme en gang. Kan jeg nå få lov å vise at jeg er litt oppgitt over han. Må jeg snakke positivt hele tiden. Er sliten av å prøve å bygge en bro Mellem unger og mann. Spesielt når han ikke vil noe. Anonymkode: b1f5e...13b Med meg skulle det stå øverst . Datt ut . Anonymkode: b1f5e...13b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, hobbykokken skrev: Hvis du skal late som alt er bra så tror jeg nok du vil få problemer med ungene etterhvert. Barna senser at alt ikke er som det skal, de savner far og ser at andre fedre faktisk stiller opp. Ville pratet åpent om skuffelsen og sorgen, men, legg det på barnas nivå. Du prater feks annerledes med en 14 åring enn en 3 åring, men det vet du jo 🙂 Ja vet det . Har bare vært innstilt å aldri snakke ned han. Men nå begynner det å bli ille. Den mitterste later som det ikke er så viktig men jeg ser jo at han savner pappa. Anonymkode: b1f5e...13b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Foreslår at du prater med barne om pappen deres på deres nivå. Den eldste kan du si det rett ut til at pappa har blitt en vandrende minibank og at han kommer til å ende opp ulykkelig alene i en kommunal leilighet og hjemmetjenester. Du kan ikke forandre ham. Han tror nok på den store kjærligheten og vet ikke selv at han selger sjela for å få seg ei thaikone. Du kan trøste deg med at pengene går til å holde liv i slekta til disse damene og at det hver kveld er 3-4 fattige barn i Thailand som kan legge seg mette. Anonymkode: fa8b6...c9c 1
hobbykokken Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Ville nok ikke sagt det sånn til eldste. Det oser av bitterhet og hat. Eldste er antagelig også glad i far, og trenger å kunne prate om følelsene sine. Det fungerer dårlig om mor gir uttrykk for at han er en taper. Jeg vet ikke hvordan jeg ville ha sagt det, men ville iallefall lagt vekt på at jeg forstod følelsen, på samme vis føler vel både du og barna på et svik. De føler seg sviktet av pappaen og du føler deg sviktet av mannen du valgte å få barn med som velger å prioritere så utrolig galt.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Du trenger ikke snakke positivt, men heller ikke negativt. Forhold deg nøytral til mannen. Det er hans ansvar å sørge for en kontakt med sine barn - er ikke stort mer du kan gjøre. Si sannheten til barna, avlyser han så si det uten å legge noen årsak annen enn den han sier og vær der heller for barna om de vil snakke om sine følelser om faren uten å snakke han hverken opp eller ned Anonymkode: 8b81b...7fd
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Når man har gått igjennom 3 skilsmisser så burde man kanskje begynne å tenke tanken at man ikke fungerer i et ekteskap. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Når man har gått igjennom 3 skilsmisser så burde man kanskje begynne å tenke tanken at man ikke fungerer i et ekteskap. Skulle tro det. Men han har nok desverre ikke helt sett det selv. Anonymkode: b1f5e...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå