Gå til innhold

Har du hatt sex med noen som var veldig feit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

blir det veldig svett og klamt? Er det veldig ubehagelig om personen, enten mann eller kvinne, har mye som henger og disser? Er f.eks. mage i veien for noe?

Anonymkode: 1797c...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri forsøkt. 

Anonymkode: 83152...d31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kompis og vi endte opp med å pule masse, han var temmelig kraftig, sikkert overvektig med valker og alt, ikke min type elsker i det hele tatt akkurat.. viste seg å være ufattelig god match likevel, husker ikke mer svette eller dissing enn vanlig akkurat,.var faktisk deilig, tenker på ham i blant. 

Anonymkode: 884c3...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg var i et forhold med siste gangen var veldig feit med stor mage. Magen var ofte i veien under sex, så endte med at vi bare kunne gjøre det bakfra. Var ganske kjedelig å være så begrenset, selv om jeg liker bakfra. Det var ikke spesielt mye svetting eller pesing. Kanskje litt mer enn med en normalvektig mann. 

Anonymkode: c7c22...356

Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)

Aldri. Og det er litt rart, jeg har ikke noe imot det så lenge fyren dusjer, dufter deilig og pusser tenner. Og har hår på hodet. 

Endret av #Rasshøl
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har en kompis som tenner på overvektige damer. Når han beskriver sexen så er det mye løfting av hud, penetrering av valker, svette og masse. Litt nasty for oss, men det er akkurat dette han tenner på.

Anonymkode: f90f0...215

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

blir det veldig svett og klamt? Er det veldig ubehagelig om personen, enten mann eller kvinne, har mye som henger og disser? Er f.eks. mage i veien for noe?

Anonymkode: 1797c...a6d

Hvorfor lurer du på dette?

Dersom du drømmer om å ha sex med en overvektig/feit person, så go for it. Ikke kast bort tiden med å sitte her på forumet og stille dumme spørsmål med høyst subjektive svar. Hvis ikke du vil ha sex med overvektige/feite mennesker, hvorfor er du så opptatt av andres erfaringer med sex med overvektige/feite da?

Anonymkode: 9393c...502

AnonymBruker
Skrevet

Ja, med en fyr som ikke støttet seg nok på armene og jeg holdt på å bli knust. Fikk klaustrofobi og ble faktisk redd. Vondt var det også 🙈

Anonymkode: 12cc9...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...