Gå til innhold

Incels trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 8/1/2019 at 11:55 AM, Aragorn ll Elessar said:

Sex er ingen menneskerett.

Nå er det vel heller ikke manglende sex som er hovedproblemet.

Anonymkode: d21b3...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.8.2019 den 11.55, Aragorn ll Elessar skrev:

Sex er ingen menneskerett.

Internet er ingen menneskerett. Så log av, og aldri log på igjen.

Anonymkode: 70536...6e8

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Internet er ingen menneskerett. Så log av, og aldri log på igjen.

Anonymkode: 70536...6e8

Du tåler ikke andres meninger?

Anonymkode: 5b127...709

Skrevet (endret)
På 31.7.2019 den 17.04, AnonymBruker skrev:

De kan virke hatfulle og bitre. Sure er de og. Det kan være vanskelig for dere å forstå incels, og det forstår jeg. Men incels er ingen dårlige mennesker. De er rett og slett bare misforstått.

Jeg var selv incel, og det siste jeg trengte var hat og misforståelse. Jeg trengte venner og kjærlighet, men det fikk jeg ikke. Derfor ble jeg enda mer bitter og trist.

Så jeg vil oppfordre alle som leser dette innlegget til å hjelpe incels. Ikke hat dem, det løser ingenting. Sammen skal vi klare å skape et bedre samfunn  😊😀

Anonymkode: b02b1...338

Om du dreper folk eller ønsker det fordi de ikke får pult? Vet du hva. De kan bare dra seg selv om du spør meg.

Om de ikke har selv innsikt til å faktisk prøve å få folk til å like dem så er det ingen skyld enn deres. Alt de fortjener er fengsel. Samme måte som mordere. Det er ikke synd på de, de er patetiske individer og hva de gjør er kriminelt. Rent og simpelt.

Om man tror på slikt miljø, har de ikke noen, noen andre enn seg selv å skylde på. De er problemet INGEN andre. Hvis det er noen form for slikt miljø så bør politiet etter min mening... slå ned døra eller noe å bare arrestere enhver person som skaper dette tullet. Er alt som fortjenes.Rent kriminelt og det er alt.

Dette er ikke noe annet enn hva terrorister gjør, skyld på andre enn seg selv.

Endret av Kallis92
  • Liker 1
Skrevet (endret)
På 1.8.2019 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Det hjelper vel ikke incellene. Jeg tror heller de trenger sosialiseres. Jeg har inntrykk av at det største problemet de sliter med er at de ikke har noen sosial omgang og derfor bare blir sittende bak skjermen, hvor deres hat og bitterhet vokser.

Anonymkode: d0b53...8de

de mangler en hobbi.  Incels er det ingen sympati for. Det er mye dumt man gjør i livet... men hvis noen krever respekt for dette... så fortjener de fengsel. Jeg har null respekt for noen som krever respekt og rettighet til slikt. Mest motbydelige jeg vet om. Altså... si hva man vil om catcallere eller folk som kan gå litt langt med kropps snakk når man beundrer noen... De i det minste går ikke på dette nivået. Jeg blir iallfall trist om dette blir tatt seriøst. Og ikke i beste fall bare kriminalisert eller at de patetiske individene ikke kan enten få seg en hobbi eller faktisk IKKE drepe for at de ikke får gjort noe slikt.

Hvis det var meg, hvis de skaper slikt miljø. Eneste som fortjener slikt er dem selv. Hvis de tror drap er løsningen kan de bare gjøre det mot seg selv. Eneste de fortjener. Drap er feil uansett hvem det blir gjort mot. Men hvis de synes det er greit fordi de er så patetiske. Så kan de gjøre det mot seg selv, bryr meg virkelig ikke. Er min mening. Incels er kriminelt og bør bli anmeldt til politiet om det er noe som blir seriøst laget.

Endret av Kallis92
Skrevet

Jeg synes synd på incels. Men jeg har ingen planer om å gjøre noe for de. De får slutte å legge all skyld på andre og ta seg selv i nakkeskinnet slik alle oss andre gjør hele tiden. Hver dag. 

Til incelsa. News flash. Livet er hardt. Livet er krevende. Men forskjellen på dere og andre, er evnen til å gjør sin egen hverdag, og sitt eget liv bra. Være fornøyd med det man har og det man savner det jobber man for å få. Sånn er det for alle! 

Anonymkode: 47509...4dd

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som hater dem. Er nok heller de som hater seg selv, og tror at derfor gjør alle andre det også.

Anonymkode: 15504...945

Incels befinner seg i kategorien: what you see is what you get

Dvs det samme som en sliten kone som akker og sutrer over at hun er sliten, så slitsom er de mennene.

Lurer alltid på hvorfor de ikke velger en som er like tung og slitsom som dem selv.

Anonymkode: d07ac...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...