AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #61 Skrevet 1. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg lurte bare på om Behring Breivik ikke var norsk. Jeg spurte bare helt enkelt uten agenda faktisk. Anonymkode: d0b53...8de La oss bare late som om du har rett siden det betyr så mye for deg. Google gav meg svaret på det jeg lurte på. Anonymkode: b96e4...f5b
liljene Skrevet 1. august 2019 #62 Skrevet 1. august 2019 Det er nok ikke lett å være incel ts, men de må nesten være i en setting der det er naturlig å være høflig og imøtekommende. Du nevner at en behandler fikk deg til å snu, noe som er veldig bra. Men det var jobben hennes, og hun har en utdanning... Møter jeg incels i jobben min, eller privat, har jeg hverken kunnskap eller erfaring til å klare å håndtere dette hatet på en god måte. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #63 Skrevet 1. august 2019 Hva er incels? Anonymkode: 5efc1...e2a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #64 Skrevet 1. august 2019 Sitter hjemme og syns synd på seg selv. Skylder på kvinner. Denne fyren sier at kvinner går etter menn med høystatus og bra utsene (Chad), og at det er derfor folk som han blir avvist. Helt feil. Han blir avvist fordi han er creepy. Han har ikke jobb og sitter hjemme foran PCn hver dag og ser på videren av andre Incels som driter i buksa med vilje. Anonymkode: 05d41...082 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #65 Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, pressplay skrev: Men det er et sterkt menneskelig behov så underkjenne mangelen på tilgang til sex som bagatellmessig er feil. Det er vel egentlig ikke sexen i seg selv men snarer anerkjennelsen og selvrespekten som er viktig. Jeg er forøvrig enig i at å påpeke at noe ikke er en menneskerett er en hersketeknikk som blir brukt i tide og utide for å bagatellisere andres behov. PS: Før noen angriper meg for å være incel: I got 99 problems but sex ain't one. Da burde du bry deg like mye om damer som blir behandlet på en måte som ikke akkurat minner om anerkjennelse eller som gir selvrespekt. For det er det plenty av, selv om de "får sex" Anonymkode: 44deb...33f 4
Gjest HarryDotter Skrevet 1. august 2019 #66 Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som de fleste vet er det incels som mangler IQ og er de dårlige menneskene osm ikke har kapasitet til å kunne bidra med noe positivt i samfunnet. Det er et faktum at ingen blir direkte løyet til om noe som fører til at noen blir kvinnehatende/mannehatende incels. Føler man seg berettiget til andre kropp/hengivenhet, er det noe som mangler i topplokket rett og slett. For å bli elsket må man være elskbar. Anonymkode: 83940...213 Du bommer på rekkefølgen. Folk er ikke født såkaldte incels. De blir det etter åresvis med avvisning fra samfunnet. Og du er en av dem som skaper dem! Ikke alle mottar automatisk kjærlighet og aksept slik som deg. Det er enkelt å elske en som er snill og god. Det er vanskelig å elske en som er frustrert, bitter og ensom. Det er feministsamfunnet som skaper incels. De ønsker bare å bli akseptert. Først og fremst som menneske og venn og så som kjæreste og ektefelle. Når alt de møter på er kalde avvisende kvinner og menn, ja da er det ikke rart de blir bittre.
Mari Y Skrevet 1. august 2019 #67 Skrevet 1. august 2019 På 31.7.2019 den 17.04, AnonymBruker skrev: De kan virke hatfulle og bitre. Sure er de og. Det kan være vanskelig for dere å forstå incels, og det forstår jeg. Men incels er ingen dårlige mennesker. De er rett og slett bare misforstått. Jeg var selv incel, og det siste jeg trengte var hat og misforståelse. Jeg trengte venner og kjærlighet, men det fikk jeg ikke. Derfor ble jeg enda mer bitter og trist. Så jeg vil oppfordre alle som leser dette innlegget til å hjelpe incels. Ikke hat dem, det løser ingenting. Sammen skal vi klare å skape et bedre samfunn 😊😀 Anonymkode: b02b1...338 Etter og å ha sett innslaget på BBC og Trygdekontoret, så fikk jeg et mer nyansert syn. Det kan se ut som at man bør skille mellom voldelige incels som trakkasserer kvinner osv og menn/ kvinner som bare føler at de ikke er tilstrekkelig. Tar jeg feil der? 1
Mari Y Skrevet 1. august 2019 #68 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sitter hjemme og syns synd på seg selv. Skylder på kvinner. Denne fyren sier at kvinner går etter menn med høystatus og bra utsene (Chad), og at det er derfor folk som han blir avvist. Helt feil. Han blir avvist fordi han er creepy. Han har ikke jobb og sitter hjemme foran PCn hver dag og ser på videren av andre Incels som driter i buksa med vilje. Anonymkode: 05d41...082 Jeg har inntrykk av at det finnes incels/ femcels som egentlig har det mer vanskelig med seg selv først og fremst og egentlig ikke er bitre på det motsatte kjønn. Men de føler gjerne at de ikke strekker til, at de er for stygge, osv. Men at du også har de veldig bitre og hatefulle sexistene. 3
liljene Skrevet 1. august 2019 #69 Skrevet 1. august 2019 3 timer siden, HarryDotter skrev: Du bommer på rekkefølgen. Folk er ikke født såkaldte incels. De blir det etter åresvis med avvisning fra samfunnet. Og du er en av dem som skaper dem! Ikke alle mottar automatisk kjærlighet og aksept slik som deg. Det er enkelt å elske en som er snill og god. Det er vanskelig å elske en som er frustrert, bitter og ensom. Det er feministsamfunnet som skaper incels. De ønsker bare å bli akseptert. Først og fremst som menneske og venn og så som kjæreste og ektefelle. Når alt de møter på er kalde avvisende kvinner og menn, ja da er det ikke rart de blir bittre. Du skal få en klem av meg, og litt kjærlighet. ❤️ 2
Gjest HarryDotter Skrevet 2. august 2019 #70 Skrevet 2. august 2019 11 timer siden, liljene skrev: Du skal få en klem av meg, og litt kjærlighet. ❤️ Bra hersketeknikk...
liljene Skrevet 2. august 2019 #71 Skrevet 2. august 2019 30 minutter siden, HarryDotter skrev: Bra hersketeknikk... Jeg skal glede deg litt ved å gi deg et svar ❤️😉💕 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #72 Skrevet 2. august 2019 14 timer siden, Mari Y skrev: Jeg har inntrykk av at det finnes incels/ femcels som egentlig har det mer vanskelig med seg selv først og fremst og egentlig ikke er bitre på det motsatte kjønn. Men de føler gjerne at de ikke strekker til, at de er for stygge, osv. Men at du også har de veldig bitre og hatefulle sexistene. Det er et inntrykk jeg deler med deg. Det sitter jeg også igjen med. Noen blir oppgitte og oppfatter det som at det er bare sånn det er og det er ikke så mye de selv får gjort med det. Noen blir bitre og opplever det som at samfunnet har konspirert mot dem og de skal ta hevn en dag, eller de tar det ut ved å spre hat og forakt på nett, eller sprer sin bitterhet på andre måter. Men de er forskjellige. Like forskjellige som folk som er motstandere mot EU. Anonymkode: d0b53...8de
Mari Y Skrevet 11. august 2019 #73 Skrevet 11. august 2019 (endret) På 2.8.2019 den 12.09, AnonymBruker skrev: Det er et inntrykk jeg deler med deg. Det sitter jeg også igjen med. Noen blir oppgitte og oppfatter det som at det er bare sånn det er og det er ikke så mye de selv får gjort med det. Noen blir bitre og opplever det som at samfunnet har konspirert mot dem og de skal ta hevn en dag, eller de tar det ut ved å spre hat og forakt på nett, eller sprer sin bitterhet på andre måter. Men de er forskjellige. Like forskjellige som folk som er motstandere mot EU. Anonymkode: d0b53...8de Slik jeg ser det, er det egentlig sistnevnte som er en fare for samfunnet. Førstnevnte tror jeg egentlig først har problemer med seg selv, uten at de nødvendigvis er en fare for dem rundt seg. Noen av dem har sett intervjuer av tror jeg sliter mer innvendig enn utvendig. Jeg hadde veldig samme måte å se ting på, fordi jeg ble mobba pga utseendet mitt i mange år. Til slutt så tror man på det. Jeg vet ikke om hvorvidt det er det samme her, men det første som slår meg er at noen kanskje tror såpass sterkt på det at det blir en 'sannhet'. Selv om det egentlig ikke er sant i det hele tatt Endret 11. august 2019 av Mari Y 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #74 Skrevet 11. august 2019 4 minutter siden, Mari Y skrev: Slik jeg ser det, er det egentlig sistnevnte som er en fare for samfunnet. Førstnevnte tror jeg egentlig først har problemer med seg selv, uten at de nødvendigvis er en fare for dem rundt seg Jeg tror du har rett i det. Denne mannen peker for øvrig på en rekke gode poeng rundt dette med incel. Han har et poeng også, om at de utgjør en 30% av befolkningen. Anonymkode: d0b53...8de 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #76 Skrevet 11. august 2019 Hvordan kan det egentlig eksistere incels? De fleste menn er jo fornøyde bare de får seg dame, og de fleste av dem får dame. Jeg synes det virker som at de som er incels mener de skal ha en dame som er over deres nivå, også blir de mislykket hvis de ikke får dem. Da er jo ikke det damene sin feil. Anonymkode: b0df7...475 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #77 Skrevet 11. august 2019 On 7/31/2019 at 5:09 PM, AnonymBruker said: Hadde det vært vilje til å hjelpe så hadde kvinner ligget med disse incelene, men de gidder ikke, de er for opptatt av Chad og vennene hans. Anonymkode: e279b...b23 Kvinner kan også være incels. On 7/31/2019 at 5:10 PM, AnonymBruker said: Kanskje incels kan slutte med dritt slengingen først? Ikkje kvinners jobb å reablitere jævlig menn Anonymkode: f12fa...ae1 Kvinner kan også være incels. On 8/1/2019 at 11:55 AM, AnonymBruker said: Det løser ihvertfall ingenting å slenge dritt.. Anonymkode: 36604...aee Nei, men allikevel så slenges det dritt mot menn som ikke får oppleve sex. Uansett hvor mye eller lite hatefulle de er. On 8/1/2019 at 12:11 PM, Antoinette said: Hjelpe en incel? Hvordan da, ved å spre bena? De trenger hjelp til å snu hele tankesettet sitt og holdningen til kvinner, det fikses ikke av random folk men av hjelpeapp. Kvinner kan også være incels. Dessuten; skjerp deg. Det finnes andre måter å hjelpe folk som sliter psykisk på enn å "spre beina", som du så delikat kaller det. On 8/1/2019 at 3:05 PM, Jegerikkeminskyld said: For å ha en sosial omgang må man først skru av pc'n for deretter å gå ut døra. Sånne tiltak må man gjøre selv. Det finnes incels som ikke sitter foran en PC hele dagen lang. On 8/1/2019 at 3:46 PM, AnonymBruker said: De har bare seg selv å skylde på. Anonymkode: 16ce6...38a Så mulige psykiske problemer fra tidligere i livet er helt irrelevant? On 8/1/2019 at 5:05 PM, AnonymBruker said: Skal vi behandle pedofile og voldtektsmenn slik også? der er jo bare "misforståtte" selv om de ødelegger andre, er slemme og negativt for samfunnet. Vi kan ikke bare være "dulledulle snille" mot alle som er slemme, det er ens eget ansvar å oppføre seg, og skaffe hjelp. Anonymkode: 83940...213 Vi kan jo starte med å slutte å slenge dritt til fremmede mennesker som vi ikke kjenner, eller vet noe om. Så kan vi jo prøve å hjelpe folk som trenger hjelp. "Incels" er ikke automatisk farlige mennesker. Det finnes farlige mennesker som er "incels", men det er ikke det samme. Ser for øvrig ikke sammenligningen mellom "incels" og pedofile og voldtektsforbrytere. On 8/1/2019 at 5:06 PM, AnonymBruker said: Kunne virkelig ikke ramle meg inn i halvsøvne. Ufordragelig folk skal unngås. Anonymkode: cc737...bde "Incels" er mennesker (kvinner eller menn) som lever i ufrivillig sølibat. Hva er det som er så ufordragelig med det? On 8/1/2019 at 5:11 PM, AnonymBruker said: Har ‘samfunnet’ valgt seg ut enkelte menn for å lyve til dem? Siden incels tross alt er en begrenset gruppe menn. Anonymkode: e3f10...8e6 "Incel" er ikke begrenset til en gruppe menn nei. De kan være kvinner og menn, selv om menn er sterkt overrepresentert. On 8/1/2019 at 5:12 PM, AnonymBruker said: Hva er galt med pedofile? Det er ingenting galt med å være pedofil. Å forgripe seg på barn, derimot, er galt. Men pedofili er en legning og har ingenting med overgrep å gjøre. Og ja, jeg synes vi skal behandle alle med respekt, uansett hva de har gjort. For respekt og forståelse er det som skaper et fritt samfunn. Hat skaper bare mer hat og elendighet. Og det trenger vi ikke mer av. Anonymkode: b02b1...338 Takk! Rart at dette skal være så vanskelig å forstå for folk. On 8/1/2019 at 5:13 PM, AnonymBruker said: Jeg gir alle kjærlighet uansett hvem de er 😃 Anonymkode: b02b1...338 Takk, håper du fortsetter med det. Den beste måten å utrydde ondskap (vet det kommer aldri til å skje), er ved å bruke kjærlighet som våpen mot hat. Og i motsetning til hva enkelte her inne tror, så betyr ikke det automatisk at kvinner skal spre beina. On 8/1/2019 at 5:30 PM, AnonymBruker said: Enig i at de trenger hjelp, men ikke av det slaget som går ut over andre. Disse gutta er så hatefullt innstilt mot kvinner at de ikke bør nærme seg dem før de har kommet videre tankemessig. Det hadde vært lagt mer til hjelp med gode mannlige rollemodeller, så her bør alle gode menn kjenne sin besøkelsestid. Har du en incel i familien, vennekretsen eller på jobben - ta ham under vingene dine og led ham i en bedre retning. Dette handler ikke egentlig om sex. Anonymkode: 62ee3...fe9 Godt innlegg. Men bare så du vet, så kan også kvinner være "incels". Faktisk så var det en kvinne som oppfant begrepet, for å beskrive seg selv. On 8/1/2019 at 5:42 PM, AnonymBruker said: Alt fra dårlig holdninger, psykisk ustabile, muligens dårlig oppdratt, svak psyke, trives i offerrollen, føler seg berettiget til alt de vil ha, misunnelse og klarer ikke glede seg på andres vegne etc. Masse som kan føre til at folk blir dårlige mennesker, men ingen av de er gode unnskyldninger. Det er et valg man tar. "man kan ikke kontrollere det som skjer mot deg, men man kan kontrollere hvordan man reagerer på det". Sliten man fysisk eller psykisk så skaffer an seg hjelp, og jobber med å bli bedre. Anonymkode: 83940...213 Men i motsetning til hva mange ser ut til å tro, så blir man ikke bra over natten. Det tok meg 25 år å komme meg ut av min kroniske depresjon. Dessuten så er man ikke en ufin person bare for at man "er" "incel". Kjærlighet til alle Anonymkode: c6024...44c 1
Gjest Skrevet 11. august 2019 #78 Skrevet 11. august 2019 Som det meste andre psykisk må man jobbe med seg selv først og fremst. Er man frekk, utagerende og slenger dritt har man såklart lite lyst til å være vennlig mot personen. Så da er det snakk om å starte i feil ende. Først man må man slutte å slenge dritt og utagere, så kan man snakke om å evt være vennlig å støtte folk. Nå er jeg utenfor jaktklassen til incels så det er greit, men jeg ville aldri hatt interesse for en person som oppførste seg sånn. Også er det jo det om de vil ha sex eller ett forhold. Skal man kun ha sex går man etter utseende, skal man ha ett forhold går man etter personlighet. Det gjelder både for damer og menn, og er ikke akkurat nnoe nytt, sånn har det aldri vært. Og mange skylder på at de sitter jo inne, de vil ikke ut i samfunnet o.s.v. Vel, jeg kjenner mange nerder, typen bor i kjellern til mamma nerder, og de har tilogmed greit og fått damer pga personlighet, så ja. Først å fremst må man jobbe med seg selv. Er man drittsekk blir man behandlet der etter. Det gjelder alle!
Honey Dew Skrevet 11. august 2019 #79 Skrevet 11. august 2019 På 1.8.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev: Mat er heller ikke noen menneskerett. Vann er heller ingen menneskerett. Luft er heller ingen menneskerett. Anonymkode: d0b53...8de Mat og rent vann er en menneskerett. 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #80 Skrevet 11. august 2019 Ingen som hater dem. Er nok heller de som hater seg selv, og tror at derfor gjør alle andre det også. Anonymkode: 15504...945 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå