Gå til innhold

Incels trenger hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, ThotSlayer skrev:

Incels er forbanna fordi de innser at de har blitt løyet til. Derfor slenger de så mye dritt.

Løyet til av hvem? Andre menn?

Anonymkode: 0bd12...254

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest ThotSlayer
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det løser ihvertfall ingenting å slenge dritt.. 

Anonymkode: 36604...aee

Følelser gjør at mennesker gjør irrasjonelle ting.

Det er jo bare å se hva enkelte lirer fra seg her etter å ha feilet på datingfronten i årevis. "Menn vil bare ha sex" "Menn er svin>" osv. De føler seg lurt, for forventningene deres og det de ble fortalt ikke samsvarte med resultatet

Gjest ThotSlayer
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Løyet til av hvem? Andre menn?

Anonymkode: 0bd12...254

Av samfunnet

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ThotSlayer said:

Av samfunnet

Hva er det "samfunnet" har løyet om?

Anonymkode: a2283...ffb

• Liker 5
Gjest ThotSlayer
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det "samfunnet" har løyet om?

Anonymkode: a2283...ffb

Av erfaring så har det alltid blitt en shitstorm om jeg begynner å legge ut om ting, så jeg velger å sende ballen over til deg og ber deg reflektere over det selv. Det er enkelte ting som samfunnet lyver om, og som de alltid har løyet om, og så er det enkelte ting som er sanne. Men som sagt, jeg gidder ikke legge ut om de for folk går uansett bare i angrep

AnonymBruker
Skrevet

De har bare seg selv å skylde på.

Anonymkode: 16ce6...38a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt ironisk, de minst attraktive mennene vil ingen damer ligge med, mens de minst attraktive damene vil menn kun ligge med 😂

Anonymkode: 54251...690

• Liker 4
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Det jeg har lest av Incels har vært utrolig hatefullt og selv medlidende. De skylder på verden men skjønner ikke at det ofte er holdningene deres som gjør at de ikke får seg et ligg.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan virke hatfulle og bitre. Sure er de og. Det kan være vanskelig for dere å forstå incels, og det forstår jeg. Men incels er ingen dårlige mennesker. De er rett og slett bare misforstått.

Jeg var selv incel, og det siste jeg trengte var hat og misforståelse. Jeg trengte venner og kjærlighet, men det fikk jeg ikke. Derfor ble jeg enda mer bitter og trist.

Så jeg vil oppfordre alle som leser dette innlegget til å hjelpe incels. Ikke hat dem, det løser ingenting. Sammen skal vi klare å skape et bedre samfunn  😊😀

Anonymkode: b02b1...338

Hvordan skal man hjelpe dem? De er jo som regel stygge mot folk, diskriminerende og hatefulle. Får man andre til å føle seg dritt med vilje slik incels gjør er man et dårlig menneske (kvinnehat, hater på bra menn som får kvinner). Vankelig å hjelpe dårlige mennesker å bli bedre, når de er slemme

Anonymkode: 83940...213

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tror dere har misforstått alt. Jeg sa aldri at dere damer skal spre bena for å hjelpe incels. Jeg sa også ingenting om å hjelpe incels økonomisk eller sosialt. Alt jeg ber om er forståelse for hvordan incels innerst inne har det. Ja, de er stygge og hatefulle mot folk flest (til og med meg som prøver å hjelpe dem), men de trenger fortsatt hjelp og forståelse. Som sagt, det løser ingenting å hate incels. Det skaper bare mer hat. Vi må være tålmodige med de, og prøve vårt beste å snu deres tankegang. Behandle de som medmennesker. Det er bare det som skal redde incels, i hvert fall de yngste.

Som sagt så var jeg siste år incel. Jeg var bitter og skrev mye om hvor ubrukelige og dumme kvinner er. Men innerst inne mente jeg ikke det. Det var bitterheten og ensomheten som fikk meg til å bli incel.

Men en dag møtte jeg en veldig dyktig behandler. Hun dømte ikke meg, var snill og forstående. Jeg begynte da å reflektere litt, og en dag tenkte jeg "alle damer er ikke ubrukelige, det fins mange flotte damer" og på det tidspunktet valgte jeg å ikke lenger være incel.

Så jeg snakker av erfaring, jeg har og lest litteratur på dette. Og så langt er forståelse og kjærlighet det meste effektive tiltak vi har mot inceldom. 

Så igjen, vær snille og imøtekommende mot incels. Det er det eneste tingen vi kan gjer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Tror dere har misforstått alt. Jeg sa aldri at dere damer skal spre bena for å hjelpe incels. Jeg sa også ingenting om å hjelpe incels økonomisk eller sosialt. Alt jeg ber om er forståelse for hvordan incels innerst inne har det. Ja, de er stygge og hatefulle mot folk flest (til og med meg som prøver å hjelpe dem), men de trenger fortsatt hjelp og forståelse. Som sagt, det løser ingenting å hate incels. Det skaper bare mer hat. Vi må være tålmodige med de, og prøve vårt beste å snu deres tankegang. Behandle de som medmennesker. Det er bare det som skal redde incels, i hvert fall de yngste.

Som sagt så var jeg siste år incel. Jeg var bitter og skrev mye om hvor ubrukelige og dumme kvinner er. Men innerst inne mente jeg ikke det. Det var bitterheten og ensomheten som fikk meg til å bli incel.

Men en dag møtte jeg en veldig dyktig behandler. Hun dømte ikke meg, var snill og forstående. Jeg begynte da å reflektere litt, og en dag tenkte jeg "alle damer er ikke ubrukelige, det fins mange flotte damer" og på det tidspunktet valgte jeg å ikke lenger være incel.

Så jeg snakker av erfaring, jeg har og lest litteratur på dette. Og så langt er forståelse og kjærlighet det meste effektive tiltak vi har mot inceldom. 

Så igjen, vær snille og imøtekommende mot incels. Det er det eneste tingen vi kan gjer. 

Skal vi behandle pedofile og voldtektsmenn slik også? der er jo bare "misforståtte" selv om de ødelegger andre, er slemme og negativt for samfunnet. Vi kan ikke bare være "dulledulle snille" mot alle som er slemme, det er ens eget ansvar å oppføre seg, og skaffe hjelp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne virkelig ikke ramle meg inn i halvsøvne. Ufordragelig folk skal unngås. 

Anonymkode: cc737...bde

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Av erfaring så har det alltid blitt en shitstorm om jeg begynner å legge ut om ting, så jeg velger å sende ballen over til deg og ber deg reflektere over det selv. Det er enkelte ting som samfunnet lyver om, og som de alltid har løyet om, og så er det enkelte ting som er sanne. Men som sagt, jeg gidder ikke legge ut om de for folk går uansett bare i angrep

Har ‘samfunnet’ valgt seg ut enkelte menn for å lyve til dem? Siden incels tross alt er en begrenset gruppe menn. 

Men TS, som hevder å være tidligere incel, kan jo selv ta på seg oppgaven og gi disse incellene kjærlighet og vennskap om det betyr så mye for han. 

Anonymkode: e3f10...8e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal vi behandle pedofile og voldtektsmenn slik også? der er jo bare "misforståtte" selv om de ødelegger andre, er slemme og negativt for samfunnet. Vi kan ikke bare være "dulledulle snille" mot alle som er slemme, det er ens eget ansvar å oppføre seg, og skaffe hjelp.

Hva er galt med pedofile? Det er ingenting galt med å være pedofil. Å forgripe seg på barn, derimot, er galt. Men pedofili er en legning og har ingenting med overgrep å gjøre.

Og ja, jeg synes vi skal behandle alle med respekt, uansett hva de har gjort. For respekt og forståelse er det som skaper et fritt samfunn. Hat skaper bare mer hat og elendighet. Og det trenger vi ikke mer av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har ‘samfunnet’ valgt seg ut enkelte menn for å lyve til dem? Siden incels tross alt er en begrenset gruppe menn. 

Men TS, som hevder å være tidligere incel, kan jo selv ta på seg oppgaven og gi disse incellene kjærlighet og vennskap om det betyr så mye for han. 

Jeg gir alle kjærlighet uansett hvem de er 😃

Gjest ThotSlayer
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha sett hva du har spurt om og hva du konkluderer med, så innser jeg at det er meningsløst for meg å disktuere videre med deg. Du har ikke kapasitet til å forstå.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, ThotSlayer skrev:

Etter å ha sett hva du har spurt om og hva du konkluderer med, så innser jeg at det er meningsløst for meg å disktuere videre med deg. Du har ikke kapasitet til å forstå.

Som de fleste vet er det incels som mangler IQ og er de dårlige menneskene osm ikke har kapasitet til å kunne bidra med noe positivt i samfunnet.

Det er et faktum at ingen blir direkte løyet til om noe som fører til  at noen blir kvinnehatende/mannehatende incels. Føler man seg berettiget til andre kropp/hengivenhet, er det noe som mangler i topplokket rett og slett. For å bli elsket må man være elskbar.

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som de fleste vet er det incels som mangler IQ og er de dårlige menneskene osm ikke har kapasitet til å kunne bidra med noe positivt i samfunnet.

Det er et faktum at ingen blir direkte løyet til om noe som fører til  at noen blir kvinnehatende/mannehatende incels. Føler man seg berettiget til andre kropp/hengivenhet, er det noe som mangler i topplokket rett og slett. For å bli elsket må man være elskbar.

Når du har en sånn ovenfra og ned holdning så er det vanskelig å ta deg seriøst.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

Når du har en sånn ovenfra og ned holdning så er det vanskelig å ta deg seriøst.

DU er jo ikke noe bedre når du snakker om oppegående folk. Du sier at andre ikek har kapasitet til å forstå, at samfunnet lyver til incels etc... Køres ut som en dårlig konspirasjonsteori oppfunnet av noen med personlighetsforstyrrelser og mye bitterhet 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On ‎7‎/‎31‎/‎2019 at 5:09 PM, AnonymBruker said:

Hadde det vært vilje til å hjelpe så hadde kvinner ligget med disse incelene, men de gidder ikke, de er for opptatt av Chad og vennene hans.

Anonymkode: e279b...b23

Enig i at de trenger hjelp, men ikke av det slaget som går ut over andre. Disse gutta er så hatefullt innstilt mot kvinner at de ikke bør nærme seg dem før de har kommet videre tankemessig. Det hadde vært lagt mer til hjelp med gode mannlige rollemodeller, så her bør alle gode menn kjenne sin besøkelsestid. Har du en incel i familien, vennekretsen eller på jobben - ta ham under vingene dine og led ham i en bedre retning. Dette handler ikke egentlig om sex.

Anonymkode: 62ee3...fe9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...