Gå til innhold

Incels trenger hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De kan virke hatfulle og bitre. Sure er de og. Det kan være vanskelig for dere å forstå incels, og det forstår jeg. Men incels er ingen dårlige mennesker. De er rett og slett bare misforstått.

Jeg var selv incel, og det siste jeg trengte var hat og misforståelse. Jeg trengte venner og kjærlighet, men det fikk jeg ikke. Derfor ble jeg enda mer bitter og trist.

Så jeg vil oppfordre alle som leser dette innlegget til å hjelpe incels. Ikke hat dem, det løser ingenting. Sammen skal vi klare å skape et bedre samfunn  😊😀

Anonymkode: b02b1...338

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært vilje til å hjelpe så hadde kvinner ligget med disse incelene, men de gidder ikke, de er for opptatt av Chad og vennene hans.

Anonymkode: e279b...b23

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje incels kan slutte med dritt slengingen først? Ikkje kvinners jobb å reablitere jævlig menn

Anonymkode: f12fa...ae1

• Liker 32
Gjest tullete rusk
Skrevet

Det finnes pene kvinner som har for eksempel blitt misbrukt i barndommen og som trenger hjelp, støtte og venner. Men jeg ser ikke incels løpe til dem for å hjelpe. Incels er ikke de eneste som har hatt et vanskelig liv

Gjest ThotSlayer
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje incels kan slutte med dritt slengingen først? Ikkje kvinners jobb å reablitere jævlig menn

Anonymkode: f12fa...ae1

Incels er forbanna fordi de innser at de har blitt løyet til. Derfor slenger de så mye dritt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg hjelpe noen som avskyr meg? Uansett så trenger de profesjonell hjelp, det kan de selv skaffe ved å dra til fastlegen.

Anonymkode: dd922...611

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Incels må begynne med å gjøre en endring med seg selv. 

Anonymkode: 2cdcf...981

• Liker 11
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært vilje til å hjelpe så hadde kvinner ligget med disse incelene, men de gidder ikke, de er for opptatt av Chad og vennene hans.

Om du hadde kjent en homofil mann som ikke fikk seg noe, og du selv ikke tenner på menn, hadde din versjon av å hjelpe da vært å ha sex med ham?? 

Skal love deg at "Chad og vennene hans" ikke er i nærheten av å være min type, men ligger heller ikke med bitre menn som mener kvinner skylder dem sex. Det er ikke fordi jeg er ond. Det er fordi sex er noe man gjør fordi man har lyst til det, ikke noe man gjør for å være snill. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, ThotSlayer skrev:

Incels er forbanna fordi de innser at de har blitt løyet til. Derfor slenger de så mye dritt.

Det løser ihvertfall ingenting å slenge dritt.. 

Anonymkode: 36604...aee

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ingen menneskerett.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Dette argumentet er typisk hersketekknikk.

Anonymkode: 19761...d21

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette argumentet er typisk hersketekknikk.

Det å påpeke fakta er ikke hersketeknikk.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Mat er heller ikke noen menneskerett. Vann er heller ingen menneskerett. Luft er heller ingen menneskerett.

Anonymkode: d0b53...8de

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mat er heller ikke noen menneskerett. Vann er heller ingen menneskerett. Luft er heller ingen menneskerett.

Dette må være det dårligste argumentet jeg noen gang har sett.

Og jeg tror faktisk du selv vet hvorfor det argumentet der var elendig. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det å påpeke fakta er ikke hersketeknikk.

Ja, for du sitter jo med all fakta 🙄

Skrevet
9 minutter siden, Embla82 skrev:

Om du hadde kjent en homofil mann som ikke fikk seg noe, og du selv ikke tenner på menn, hadde din versjon av å hjelpe da vært å ha sex med ham?? 

Skal love deg at "Chad og vennene hans" ikke er i nærheten av å være min type, men ligger heller ikke med bitre menn som mener kvinner skylder dem sex. Det er ikke fordi jeg er ond. Det er fordi sex er noe man gjør fordi man har lyst til det, ikke noe man gjør for å være snill. 

Hør, hør. 👌

Dersom jeg har det dritt er det jo naturligvis min oppgave å jobbe med meg selv. Skjønner ikke hvorfor det skal være kvinners oppgave å "fikse" incels. De må jobbe med seg selv de også, akkurat som alle andre.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Dette må være det dårligste argumentet jeg noen gang har sett.

Og jeg tror faktisk du selv vet hvorfor det argumentet der var elendig. 

Dårlig argument for hva da? Det var samme argument som du kom med. Det er ingen som trenger å gi deg mat eller vann. Faktisk er det helt i orden å la deg sulte og å utsette deg for giftgassangrep. Det er jo ingen menneskerett å få mat, vann, eller luft.

Eller, kanskje du har rett, kanskje hva som er en menneskerett er en dårlig målestokk for hvordan mennesker har det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hjelpe en incel? Hvordan da, ved å spre bena?

De trenger hjelp til å snu hele tankesettet sitt og holdningen til kvinner, det fikses ikke av random folk men av hjelpeapp. 

Endret av Antoinette
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Antoinette skrev:

Hjelpe en incel? Hvordan da, ved å spre bena?

Det hjelper vel ikke incellene. Jeg tror heller de trenger sosialiseres. Jeg har inntrykk av at det største problemet de sliter med er at de ikke har noen sosial omgang og derfor bare blir sittende bak skjermen, hvor deres hat og bitterhet vokser.

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper vel ikke incellene. Jeg tror heller de trenger sosialiseres. Jeg har inntrykk av at det største problemet de sliter med er at de ikke har noen sosial omgang og derfor bare blir sittende bak skjermen, hvor deres hat og bitterhet vokser.

For å ha en sosial omgang må man først skru av pc'n for deretter å gå ut døra. Sånne tiltak må man gjøre selv. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...