AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg er ikke en av dere. Men, har mange i min omgangskrets som har veldig mange de omgås med i det daglige. Jeg har en håndfull gode venner som jeg liker tilbringe kvalitetstid sammen med. Men, det som slår meg er at dere som har veldig mange, ofte har mange planer i løpet av en dag, og samværet med dere ofte blir litt stressete da dere skal nå og rekke flere i løpet av dagen. Sitter ofte igjen med en følelse av å bare sitte på et samlebånd, og «versågo neste» mentalitet i samvær med disse personene. Føler meg aldri spesiell for disse vennene. Noen tanker? Anonymkode: 1522b...5b2 6
exictence Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Det høres ikke ut som en grei følelse. Ikke sitt på samlebånd, det er det jo du som bestemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Noen som relaterer seg til dette, eller er det bare jeg som opplever det slik? Dere som omgås mange, kjenner du deg igjen? TS Anonymkode: 1522b...5b2
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Hva mener du med samlebånd? At de skal bortover til neste venn etter og ha vært hos deg?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg har en venninne som er ekstremt travel, men det er flere grunner til det. Hun er sånn «tid til kaffe mellom 17-18.15». Ble stresset av det før, men har avfunnet meg med at det bare er slik. Setter ikke av mer tid selv og drar gjerne på trening eller noe etterpå. Anonymkode: 89c29...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå