PurpleRain Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hei Jeg skal på konsert ute i Trondheim i kveld. Skal på konsert med «De nye gitarkameratene» og «Violet road». Trenger hjelp til hva skal jeg ha på meg? Sliter med angst, er redd for at noen skal legge merke til hva jeg har på meg og tenke negativt om meg. Eller at jeg har på meg «feil klær». Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Jeans, sko etter været (sneakers?), og en band t-shirt. Anonymkode: f323b...5b2
PurpleRain Skrevet 31. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2019 Er det for pyntet med skjørt, strømpebukse og ballerina sko?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 5 minutter siden, PurpleRain skrev: Er det for pyntet med skjørt, strømpebukse og ballerina sko? Ja! Anonymkode: f323b...5b2
PurpleRain Skrevet 31. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2019 Okei, takk. Da blir det en sort bukse i stoff, litt fin topp, cardigan og «joggesko». Høres det bra ut?
_popcorn_ Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Du skal kle deg ganske så spesielt før folk tenker du har kledd deg feil. Skjørt, shorts, jeans, kjole, topp, t-skjorte, genser, cardigan, dongeri/skinnjakke, alt er greit. Jeg ville gått i jeans eller skjørt, ballerinasko og singlet, og hatt med meg jeans-jakke med tanke på at det er utekonsert og sommervær. Jeg bruker ikke strømpebukse til skjørt når det er over 20 grader. 1
sigrid106 Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Jeg ville gått i en fin topp, skjørt og ballerina sko. Også ville jeg tatt med cardigan for å være sikker på at jeg ikke skulle fryse. Et tips til: Sjekk ut været før du reiser, for skulle det dukke opp regn så har du noe å bruke så slipper du å bli klissvåt 🙂 Ha en fin konsertopplevelse i kveld 🙂
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Veit du hva? Jeg skal også på konsert ikveld;) og jeg skal ha: ei litt kul jeansbukse med oppbrett, hvite joggesko og ei helt vanlig t-skjorte på! Ta det du vil, i 2019 er ALT lov! Og ingen tenker på hva du velger!😄 folk er stort sett opptatte av seg sjøl. Ta skjørtet, og skoene, og ei kul t-skjorte om du vil, men dropp strømpebuksa, for det blir varmt!😊 Anonymkode: 6c61c...ac8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Enig med de som sier dropp strømpebukse, men sommerkjole eller skjørt er fint. Eller jeans. Ikke for pynta. Kos deg! 😊 Anonymkode: 6a47b...5a3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 PurpleRain hva ble det til slutt? Anonymkode: c8651...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå