Gå til innhold

Pause fra øredobber, erfaring? vil de gro igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får prøve da i en dag eller to også se hvordan det går. Håper de ikke gror igjen! 

Anonymkode: 9976d...549

20 år gamle ørehull gror IKKE igjen på 2 dager. Som du ser er det mange som går månedsvis uten det minste problem, mens enkelte med mye ferskere hull enn deg har opplevd at det har grodd i løpet av noen dager. Du kan jo prøve deg fram. Først et par dager, deretter bruke øredobber igjen noen dager. Så kan du prøve litt og litt lengre opphold. Hvis du føler at det blir litt trangt, vet du at du har nådd grensen for hvor lenge du bør gå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trodde ikke jeg heller. Men, det gjorde de gitt. Jeg prøvde å presse øredobb igjennom, men det gikk ikke. Halve hullet hadde grodd igjen, så jeg fikk ikke øredobben igjennom. Måtte ta nye hull. 

Anonymkode: c6ea6...d1b

Så rart, jeg kan gå ukesvis uten øredobber. Har to hull i hvert øre, de øverste har jeg aldri noe i men jeg får dobb inn hvis jeg vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine grodde igjen etter å hatt de i 10 år, min søster sine grodde ikke igjen. Folk er forskjellig. 

Anonymkode: 9c7dd...1bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare øredobber 1 gang i året, hatt hull i snart 15 år uten att de har grodd igjen. 

Anonymkode: 41ceb...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har godt over er halv år uten øredobber, ikke grodd igjen.

Anonymkode: 944b0...257

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten aldri noe i mine. Kan gå flere måneder mellom hver gang, men de gror ikke igjen.

Anonymkode: 12688...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker øredobber hvert 4-5 år, hatt hull siden jeg var 3 år gammel, ikke brukt dobber mer enn 2 ganger de siste 12 årene, har ikke grodd igjen.

Anonymkode: b7e04...814

• Liker 1
Skrevet

Nja, bruker sjeldent øredobber, men de gror ikke. Ihvertfall ikke helt igjen. En gang fikk jeg en hinne jeg måtte bryte igjennom, men det gjorde ikke nevneverdig vondt å gjøre det.

• Liker 1
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Jeg har tre hull i venstre og to i høyre og ønsker at alle gror igjen.

Endret av Arwen Undómiel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...