Gå til innhold

Svelge sæd er sunt viser forskning, svelger du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forskning viser at det er sunt å svelge sæd. Sæd er ypperlig som rynkekrem, forebygger antidepressiver og forbedrer den kognitive konsentrasjonen. Kjenner noen som kun gir blowjob og ikke svelger de liker ikke konsistensen. Dette er vel bare vanesak.

Noen damer blir kåte av å svelge manns sæd, svelge hele manndommen hans🤣. Litt rart noen damer hater å svelge mens andre kan ikke få nok av det. Gjerne litt gurgling leke med utløsning før alt svelges, skumme fløten stiv for å si det sånn😄.

Noen der ute som hater eller elsker å svelge? For de som var nybegynnere og kviet seg for å svelge?, tok det lang tid å venne seg å suge tomt for så å svelge? 

Link under beskriver at svelging av sæd er sunt. https://www.nettavisen.no/nyheter/sunt-for-kvinner-a-svelge-sd/3716615.html

Anonymkode: af007...f8a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det var en MANN som skrev originalartikkelen i Mail Online....? Det var ingen "studie" heller, men en spørreundersøkelse av 293 studenter.

Anonymkode: a2a72...813

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Kan  man kjøpe det i literskartonger?

Anonymkode: b8f8f...b65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

He he bare å fryse ned og samle opp, så står shaken med protein klar🤪

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

He he bare å fryse ned og samle opp, så står shaken med protein klar🤪

Men for de som ikke har egen "leverandør" av dette stoffet da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det hadde vært toppen! Testet for alt som testes kan, selvsagt. Da kan vi lage hudkrem og smoothies med diverse  smakstilsetninger som skjuler alt av usmak. De edle dråpene trenger ikke å komme direkte fra kilden. Vi drikker jo ikke melken vår rett fra spenene til kua.

Anonymkode: 1ce45...a34

AnonymBruker
Skrevet

Men da er det jo bare å sprute i en kopp og drikke det da. Så blir du sunn også. :) 

Anonymkode: 933a8...510

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei, svelger ikke. Jeg spiser ikke ting alene for at det er sunt. Jeg skal like det også! 

Siden det visst nok er så sunt, så kan jo alle eierne av sæden heller drikke sitt eget framfor å la det gå til spille når det runkes eller suges.

Anonymkode: 1db62...617

• Liker 17
Skrevet (endret)

De påstår det er sunt, men de klarer ikke si om det er sunnere enn noe annet. 

Endret av Atomlynet
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for de som ikke har egen "leverandør" av dette stoffet da?

He he ser problemet kan ikke akkurat gå på rema og kjøpe en manns ladning, ville nok kostet mye.

Produsenten ville brukt tid på å lage en liter, men om du ikke liker å svelge så går det sikkert bra om du ikke for tiden har en leverandør som kan levere deg en energidrikk😉

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, svelger ikke. Jeg spiser ikke ting alene for at det er sunt. Jeg skal like det også! 

Siden det visst nok er så sunt, så kan jo alle eierne av sæden heller drikke sitt eget framfor å la det gå til spille når det runkes eller suges.

Anonymkode: 1db62...617

😄tror ikke det er vanlig at eierne av sæden svelger den selv etter utløsning. Blir litt uvant tanke. Hyggeligere å dele til den som liker det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svelger alltid hvis jeg tar det i munnen. Mye lettere enn å stresse med å gå på badet for å spytte det ut. Gjør det fordi han jeg holder på med nå vil jeg skal svelge selv om han vet jeg ikke syns det er noe godt.

Anonymkode: 77475...ec5

Skrevet

Nei, driver ikke med selvpining.  Ser heller ikke poenget med at det skal svelges.Det smaker helt for jævlig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svelger alltid hvis jeg tar det i munnen. Mye lettere enn å stresse med å gå på badet for å spytte det ut. Gjør det fordi han jeg holder på med nå vil jeg skal svelge selv om han vet jeg ikke syns det er noe godt.

Hyggelig type, da.. 

Anonymkode: c0b02...594

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du svelger noe du ikke liker, spiser du mat du ikke liker også bare fordi andre vil at du skal gjøre det?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er da real ved å gjøre noe menn ofte liker. De blir ofte opphisset av å se damer svelge dems sæd. Håper du får noe tilbake. Drikker mannen eks tropical jus vil dette gi bedre smak😉 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj den dritten vil jeg ikke ha i munnen, han får holde igjen å sprute på papir.

Anonymkode: ed96d...8f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😄tror ikke det er vanlig at eierne av sæden svelger den selv etter utløsning. Blir litt uvant tanke. Hyggeligere å dele til den som liker det. 

Menn som ønsker at dama skal svelge bør først svelge en ladning selv. Ikke litt på fingeren, men en full ladning. Da forstår de kanskje at det er direkte ekkelt!

Neste gang så spruter du i et lite glass og shotter det. 

Anonymkode: 933a8...510

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...