AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hei Hellas-kjennere! Jeg ønsker meg gjerne anbefalinger for øy/sted i Hellas! Gjerne et litt «uoppdaget», rolig sted. Checklist: -Ikke for mange utenlandske turister, gjerne greske turister. -Trenger ikke å være flyplass på stedet/øya, men heller ikke mer enn et par timer unna. -Ikke et typisk resort-sted -Familievennlig, vi har småbarn. Ikke noe party-sted -Sandstrand -Koselige tavernaer Noen som kan dele noen perler? 😀 På forhånd takk! Anonymkode: f9e08...e0b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Ägina, øy utenfor Athen. Mest greske turister. Vet ikke om familievennlig da. Anonymkode: 11157...f8c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ägina, øy utenfor Athen. Mest greske turister. Vet ikke om familievennlig da. Anonymkode: 11157...f8c nå er vel strengt tatt hele Hellas (kanskje med unntak av deler av Athen) svært familievennlig, helt sikkert Agina også (har ikke vært der) Fastlandet har lite turister utenom grekere, eks peleponnes. (et par av byene der er chartermål, men de er unntaket) Nafplio en nydelig by, xylokastro på norkydsten, mange småsteder på halvøya "mani" osv. god plass på strendene selv i juli, få/ingen nordmenn, god mat, ingen sydenstemning 😉 Mye bra info på nettet, eks ur-guiden Matt: https://www.greecetravel.com/peloponnesos/ Anonymkode: 34681...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Ägina, øy utenfor Athen. Mest greske turister. Vet ikke om familievennlig da. Anonymkode: 11157...f8c Der har jeg vært - og er egentlig akkurat det jeg er på jakt etter! Er bare på leting etter lignende steder også Anonymkode: f9e08...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå